Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Relatie met Au-Pair (Belgie)

Gestart door Adobo, maandag 19 augustus 2013, 23:10:52

Vorige topic - Volgende topic

Adobo

Hoi,

Mijn vriendin werkt momenteel als Au-Pair in Belgie, maar vertrekt over enkele weken naar Parijs om daar een jaar te werken. Na dat jaartje Parijs zouden we graag samen in Belgie wonen. We zijn beiden nog jong (zij 24j, ik 22j) maar beseffen ook wel dat het niet makkelijk wordt... Ik heb hier en daar wel al gelezen dat het makkelijker is moest ze in Belgie blijven, maar zij kan het geld dat ze in Parijs verdiend, goed gebruiken om haar ouders te ondersteunen en zelf wat te sparen... En daarbij vinden we het beiden nog iets te vroeg om samen te wonen.

Ikzelf woon wel nog bij mijn ouders in, maar werk ondertussen wel al 4j full time. Ik veronderstel dat dit geen problemen zal hebben?

Kben me er wel van bewust dat de kans klein is dat alles in dat ene jaar in orde komt.. Als ik zie dat het voor sommige mensen jaren duurde...  Moest het niet inorde zijn, zal ze hoogstwss terugkeren naar de Filippijnen tot alles in orde is.

Hoe pakken we dit het best aan? Waar beginnen we mee??

Ik weet dat er nog een topic is met een vergelijkbare vraag, maar dan in Nederland, in Belgie gaat het er iets anders aan toe?

Bij voorbaad dank..