Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Tattoo in Manila

Gestart door gertve, zondag 25 augustus 2013, 18:14:01

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op vrijdag 20 februari 2015, 09:48:12
Citaat van: pierrevanwies&segers op vrijdag 20 februari 2015, 09:13:05
     :¨l   :¨l   goed dat je het maar dacht,maar het is niet zo.   :daag:

:ikkeniebegrijp: 

Ik heb zo een litteken anders wel gezien na een operatie welliswaar op een arm die gebroken en met pinnen aan elkaar was gezet maar dat zag er hetzelfde uit. Zo opereren ze hier in de phils dus.  :jajaja:
Dus ik ben dan wel benieuwd wat het wel is, als het geen litteken van een operatie is.  :weetikniet:


Keloid scars:

Cause:
Most skin injury types can contribute to keloid scarring. This includes acne scars, burns, chickenpox scars, ear piercing, scratches, surgical cuts or vaccination sites.

According to the National Center for Biotechnology Information, keloid scarring is common in people between the ages of 10 and 20, and also among African Americans, Asians, and Hispanics.

Keloids tend to have a genetic component, which means you are more likely to have keloids if one or both of your parents has them.[4]

source:  http://en.wikipedia.org/wiki/Keloid


jamietagabundok

Citaat van: pierrevanwies&segers op vrijdag 20 februari 2015, 11:47:37

  tuurlijk van een operatie,maar geen keizersnede volgens jamietagabuntag   :lachen:  .

  een   :smiley-philippines:  manier om een appendix operatie aftewerken...

  is al eens ter sprake gekomen enkele jaren terug in de tijd en lid opinie heeft toen klaar en duidelijk met afbeeldingen eens uitgelegd wat er zoal allemaal verkeerd was gegaan....

  zal eens rap kijken in bucket als ie er nog inzit.

         .
 


Was ook maar puur een gokje van mij   :biggrinn:   Maar inderdaad bij mijn  :nederlandsevlag: ex zat het litteken horizontaal en netjes onder de bikinilijn   :happy:

Maar ik kan me voorstellen dat patienten in een derde wererd land  als :smiley-philippines:  maling aan hun bikinilijn hebben    :lachen:    Wellicht zijn de mensen daar blij dat ze het overleefd hebben de ingreep   :weetikniet:   En ligt er niemand wakker van een litteken.

pierrevanwies

nu dan effe    :offtopic:  en naar piercings       hoop dat er niemand reklameert   :floet:  .

foto van wies dik 2 jaar geleden,ook een appendix operatie, lijkt wel een rij piercings,,,, hoedanook geen keloid scars en geen lelijk litteken.

 

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op vrijdag 20 februari 2015, 13:11:33
nu dan effe    :offtopic:  en naar piercings       hoop dat er niemand reklameert   :floet:  .

foto van wies dik 2 jaar geleden,ook een appendix operatie, lijkt wel een rij piercings,,,, hoedanook geen keloid scars en geen lelijk litteken.

 

Bewijsvoering evenwel niet geleverd............. :picsplease: :picsplease: :agreed:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op vrijdag 20 februari 2015, 13:29:21
Citaat van: pierrevanwies&segers op vrijdag 20 februari 2015, 13:11:33
nu dan effe    :offtopic:  en naar piercings       hoop dat er niemand reklameert   :floet:  .

foto van wies dik 2 jaar geleden,ook een appendix operatie, lijkt wel een rij piercings,,,, hoedanook geen keloid scars en geen lelijk litteken.

 

Bewijsvoering evenwel niet geleverd............. :picsplease: :picsplease: :agreed:

De eerste doctor dacht dat het nierstenen waren?.......toen bleek het plotseling een acute appendix te zijn....zoals gesteld door een andere doctor?.........en gelijk met een rotgang naar de operating room?........... :negatief: :negatief:


Lorre

Citaat van: pierrevanwies&segers op vrijdag 20 februari 2015, 13:11:33geen lelijk litteken.

Dan vraag ik me af wat wél een lelijk litteken is, wat een snee!!  In :belgiesmiley: heb je 3 sneetjes van 1 cm bij een appendixoperatie. Doen ze dat nu om mensen te kloten/half te verminken of is het pure domheid euh... laksheid?

bananacreek

Citaat van: Lorre op vrijdag 20 februari 2015, 14:52:58
Citaat van: pierrevanwies&segers op vrijdag 20 februari 2015, 13:11:33geen lelijk litteken.

Dan vraag ik me af wat wél een lelijk litteken is, wat een snee!!  In :belgiesmiley: heb je 3 sneetjes van 1 cm bij een appendixoperatie. Doen ze dat nu om mensen te kloten/half te verminken of is het pure domheid euh... laksheid?

Misschien voor een gewone appendix...maar als die appendix al gesprongen is dan moet de hele zaak van binnen schoongemaakt worden...neem ik aan...

Hier was in 1996 een Amsterdammer op vakantie en die man (R.) was zeer goed verzekerd met extra medische verzekering voor het buitenland...kreeg ook problemen maar weigerde naar het ziekenhuis te gaan en na een uur of vijf............ :ripba8: :ripba8: :ripba8: dood....acute appendix.....gesprongen.....

sorry............ :offtopic: :ontopic: :benweg: :benweg:

Amice

Kijk aan, bij die mooie meid waar ik het eerder over had was het een litteken zoals links op de foto.



Dat zou dan een keloid scar moeten zijn.  :weetikniet:

Waar staat dat keloid voor dan?
Komt dat enkel voor bij operaties of kan dat ook zoals beweert van injecties komen?

Indien het eerste het geval is, dan heeft die meid denk ik gelogen en kan de scar dus komen van bv. een verwijderde tattoo. :weetikniet:




Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Herbie

Citaat van: Amice op zaterdag 21 februari 2015, 00:59:28
Kijk aan, bij die mooie meid waar ik het eerder over had was het een litteken zoals links op de foto.



Dat zou dan een keloid scar moeten zijn.  :weetikniet:

Waar staat dat keloid voor dan?
Komt dat enkel voor bij operaties of kan dat ook zoals beweert van injecties komen?

Indien het eerste het geval is, dan heeft die meid denk ik gelogen en kan de scar dus komen van bv. een verwijderde tattoo. :weetikniet:


:offtopic: maar toch even. Ouderen onder ons hebben op de bovenarm één twee of drie ronde littekens. dat is van een vaccinatie tegen de pokken. Zijn ze mee gestopt eind jaren 70. In de :smiley-philippines: hebben zij die ook gekregen, en bij sommigen ziet die er uit zoals de vrouw op de linkse foto. Meestal niet zo groot maar wel zelfste structuur.

Dat is mij toch zo verteld. Of was het voor een andere ziekte.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bananacreek

Citaat van: Herbie op zaterdag 21 februari 2015, 02:16:34
Citaat van: Amice op zaterdag 21 februari 2015, 00:59:28
Kijk aan, bij die mooie meid waar ik het eerder over had was het een litteken zoals links op de foto.



Dat zou dan een keloid scar moeten zijn.  :weetikniet:

Waar staat dat keloid voor dan?
Komt dat enkel voor bij operaties of kan dat ook zoals beweert van injecties komen?

Indien het eerste het geval is, dan heeft die meid denk ik gelogen en kan de scar dus komen van bv. een verwijderde tattoo. :weetikniet:


:offtopic: maar toch even. Ouderen onder ons hebben op de bovenarm één twee of drie ronde littekens. dat is van een vaccinatie tegen de pokken. Zijn ze mee gestopt eind jaren 70. In de :smiley-philippines: hebben zij die ook gekregen, en bij sommigen ziet die er uit zoals de vrouw op de linkse foto. Meestal niet zo groot maar wel zelfste structuur.

Dat is mij toch zo verteld. Of was het voor een andere ziekte.

http://en.wikipedia.org/wiki/Keloid