Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ber in de maand

Gestart door LMBen, maandag 2 september 2013, 14:51:02

Vorige topic - Volgende topic

LMBen

Ja hoor het is weer zover.
Kerstliedjes in de mall vandaag en volop kerstspullen te koop.
Brood en spelen voor de poor people
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Herbie

 :negatief: :negatief: :negatief: :negatief:

Brood en spelen voor de poor people  :thumb:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

regenwolkje

En 't is nog maar begin september  :stomstomstom:

Nu terug-naar-school zo goed als voorbij is zullen ze hier ook wel stilaan beginnen met sinterklaasartikelen...
De molen moet draaien he.

Rich

Citaat van: regenwolkje op maandag  2 september 2013, 15:03:55
En 't is nog maar begin september  :stomstomstom:

Nu terug-naar-school zo goed als voorbij is zullen ze hier ook wel stilaan beginnen met sinterklaasartikelen...
De molen moet draaien he.

In een tuincentrum in West-Vlaanderen liggen er sinds augustus al kerstspullen  :negatief:
Rich de Nederbelg.

Kano

Ik herinner mij uit mijn  jeugd die maanden met r erin nog al te goed. Want dan kreeg je levertraan  :benweg:

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

Ronny55

Citaat van: Benincebu op maandag  2 september 2013, 14:51:02
Ja hoor het is weer zover.
Kerstliedjes in de mall vandaag en volop kerstspullen te koop.
Brood en spelen voor de poor people
Inderdaad vanaf september wordt je hier al met "Merry Cristmas" begroet . :jajaja:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Citaat van: Kano op dinsdag  3 september 2013, 00:00:27
Ik herinner mij uit mijn  jeugd die maanden met r erin nog al te goed. Want dan kreeg je levertraan  :benweg:




Ja klopt kano, en de meesten hebben er een hekel aan  :jajaja: Maar mijn vrouw en ik nemen het hele jaar door elke avond een lepel pure levertraan en ik heb er geen hekel aan.
Rich de Nederbelg.


bananacreek

Citaat van: Rich op dinsdag  3 september 2013, 09:41:51
Citaat van: Kano op dinsdag  3 september 2013, 00:00:27
Ik herinner mij uit mijn  jeugd die maanden met r erin nog al te goed. Want dan kreeg je levertraan  :benweg:




Ja klopt kano, en de meesten hebben er een hekel aan  :jajaja: Maar mijn vrouw en ik nemen het hele jaar door elke avond een lepel pure levertraan en ik heb er geen hekel aan.


LMBen

By Jill Tatoy-Rabor
Thursday, September 5, 2013


NOW that the "-ber" months are here, police are advising the public to be extra mindful of their belongings especially if they are in densely populated areas.

This is why the Regional Intelligence Division of the Police Regional Office (PRO) 7 has instructed Cebu City police stations to intensify police visibility especially in the areas of Fuente Osmeña, Gen. Maxilom Ave., and IT Park, Banilad, Cebu City as theft incidents may increase in the "-ber" months.

The months of September to December are collectively known as the "-ber" months.

Acting RID 7 Chief Pablo Labra II said that theft incidents usually rise during the "-ber" months, as they have observed in the past years.

Pickpocketing is very rampant in converged areas like malls and in the uptown area, where pickpockets usually strike at dawn.

He also said that deploying policemen in these areas could lessen the incidence of crimes.

The PRO 7 earlier said that the crime incidents in Central Visayas increased from January to August this year. Theft remains to be the most common crime committed with 5,395 incidents, followed by physical injuries with 4,788 incidents. There were 2,532 robbery incidents and murder with 415 incidents.

The police official also advised the public to be on the lookout for burglars. Labra said that based on their records, areas in Lapu-Lapu are prone to burglary.

 
Bron cebu-star
Na 8jaar philipijnen weer terug europa