Trip Manila-Baguio-Sagada-Banaue-Manila

Gestart door Willy, zondag 15 september 2013, 14:58:10

Vorige topic - Volgende topic

Willy

Voor die trip heb ik een offerte van 17.500php/pers voor een voertuig+chauffeur op basis van een bezetting voor 3 pers incl 3 overnachtingen, 3x ontbijt, entreegelden en parkings, verplaatsing in de omgeving van Banaue met gehuurde jeepney. Is deze prijs realistisch of overdreven?
De verplaatsing vanuit Manila naar Baguio-Sagada-Banaue lijkt redelijk doenbaar te zijn met het openbaar vervoer. Maar ik ben nog op zoek naar een dagverbinding tussen Banaue en Manila. Kan iemand mij op weg helpen? Ik heb twee maatschappijen gevonden die die lijn aanbieden maar dan enkel met nachttransport en dat komt mij slecht uit voor mijn aansluitende binnenlandse vlucht.
Zijn er eventueel aan een of andere terminal in Banaue ook vans (busjes) die die trip aanbieden; zo ja welke en wat zou het tarief zijn?
Bedankt bij voorbaat voor goede tips

yepyep

Ik denk dat de prijs redelijk meevalt als je een chauffeur krijgt die je naar alle plaatsen rijdt.

Je kunt inderdaad goedkoper reizen door met de bus te gaan en een hotel te nemen voor een paar uur in Manila.

Emigrant hier op het forum kan je hier wel in adviseren denk ik:
http://www.filippijnen.org/index.php?action=profile;u=52






Amice

Er is ook een nederlander in manila die dat doet met eigen Van tegen die prijzen althans wat ik vernomen heb was hij niet duur, waarbij je veel eigen inspraak hebt waarheen en wat je wilt.
Heeft veel ervaring  in reizen en omgevingen van de filippijnen.

Als je zijn nummer wilt hebben stuur me dan maar  n PM

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Willy

Citaat van: Amice op zondag 15 september 2013, 18:29:04
Er is ook een nederlander in manila die dat doet met eigen Van tegen die prijzen althans wat ik vernomen heb was hij niet duur, waarbij je veel eigen inspraak hebt waarheen en wat je wilt.
Heeft veel ervaring  in reizen en omgevingen van de filippijnen.

Als je zijn nummer wilt hebben stuur me dan maar  n PM


Amice,
Kan je mij zijn gegevens doorsturen op mijn hotmailadres. Bedankt bij voorbaat

Amice

Citaat van: Willy op dinsdag 17 september 2013, 10:41:56
Citaat van: Amice op zondag 15 september 2013, 18:29:04
Er is ook een nederlander in manila die dat doet met eigen Van tegen die prijzen althans wat ik vernomen heb was hij niet duur, waarbij je veel eigen inspraak hebt waarheen en wat je wilt.
Heeft veel ervaring  in reizen en omgevingen van de filippijnen.

Als je zijn nummer wilt hebben stuur me dan maar  n PM


Amice,
Kan je mij zijn gegevens doorsturen op mijn hotmailadres. Bedankt bij voorbaat

Ik ken je hotmail niet  maar heb je hier n pm gestuurd

succes
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

spirit

Citaat van: Willy op zondag 15 september 2013, 14:58:10
Voor die trip heb ik een offerte van 17.500php/pers voor een voertuig+chauffeur op basis van een bezetting voor 3 pers incl 3 overnachtingen, 3x ontbijt, entreegelden en parkings, verplaatsing in de omgeving van Banaue met gehuurde jeepney. Is deze prijs realistisch of overdreven?
De verplaatsing vanuit Manila naar Baguio-Sagada-Banaue lijkt redelijk doenbaar te zijn met het openbaar vervoer. Maar ik ben nog op zoek naar een dagverbinding tussen Banaue en Manila. Kan iemand mij op weg helpen? Ik heb twee maatschappijen gevonden die die lijn aanbieden maar dan enkel met nachttransport en dat komt mij slecht uit voor mijn aansluitende binnenlandse vlucht.
Zijn er eventueel aan een of andere terminal in Banaue ook vans (busjes) die die trip aanbieden; zo ja welke en wat zou het tarief zijn?
Bedankt bij voorbaat voor goede tips


In juli gaan we ook deze trip doen. Beste Willy je zegt hier dat je reeds een offerte hebt voor 3 personen. Mag ik vragen bij welke touroperator? Heb je eventueel nog andere goede tips voor deze reis.
Alvast bedankt,

Geert

Amice

Citaat van: Amice op dinsdag 17 september 2013, 11:49:26
Citaat van: Willy op dinsdag 17 september 2013, 10:41:56
Citaat van: Amice op zondag 15 september 2013, 18:29:04
Er is ook een nederlander in manila die dat doet met eigen Van tegen die prijzen althans wat ik vernomen heb was hij niet duur, waarbij je veel eigen inspraak hebt waarheen en wat je wilt.
Heeft veel ervaring  in reizen en omgevingen van de filippijnen.

Als je zijn nummer wilt hebben stuur me dan maar  n PM


Amice,
Kan je mij zijn gegevens doorsturen op mijn hotmailadres. Bedankt bij voorbaat

Ik ken je hotmail niet  maar heb je hier n pm gestuurd

succes

Voor diegene die per luxe Van die tour ( of andere) wil maken met prive chauffeur heeft deze tourguide een website:
http://liberty-tours.webs.com

Daar kan eenieder die geinteresseerd is ook contact met hem opnemen.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gertve

Citaat van: Amice op dinsdag 17 september 2013, 11:49:26
Ik ken je hotmail niet  maar heb je hier n pm gestuurd
Een pm wordt doorgestuurd naar het email adres die je hebt gebruikt bij het registreren op dit forum. Dus mogelijk is de pm doorgestuurd naar zijn Hotmail  :thumb: