Filipijnse Megan Young is mooiste vrouw ter wereld

Gestart door ganda, zaterdag 28 september 2013, 18:35:48

Vorige topic - Volgende topic

ganda


Filipijnse Megan Young is mooiste vrouw ter wereld

De Filipijnse Megan Young heeft de titel van Miss World binnengehaald. De 23-jarige filmstudente won zaterdag de jaarlijkse schoonheidswedstrijd op het Indonesische eiland Bali, waar strenge veiligheidsmaatregelen golden vanwege de islamistische oppositie. Miss België Noémie Happart haalde de laatste 20.

In de laatste selectie zaten zes meisjes, waarbij Miss Filipijnen dus aan het langste eind trok. Miss Frankrijk en Miss Ghana eindigden respectievelijk op de tweede en derde plaats. Er deden 129 dames een gooi naar de titel, van wie er twee wel forfait hadden gegeven.

Harry Potter en videospelletjes
Megan Young werd geboren in de Verenigde Staten, maar verliet dat land op 10-jarige leeftijd. Haar grote droom is filmregisseuse te worden. Ze omschrijft zichzelf als een "ambitieus iemand" die houdt van de boeken van Harry Potter en videospelletjes. Megan Young hield vast aan de tradities van een missverkiezing en barstte in tranen uit toen ze het kroontje in ontvangst nam.

bron: hln

http://www.hln.be/hln/nl/924/Showbizz/article/detail/1713247/2013/09/28/Filipijnse-Megan-Young-is-mooiste-vrouw-ter-wereld.dhtml








PHwaarde

#1
Het valt mij op dat de Filippijnen al jaren hoge ogen gooien bij pageant wedstrijden (miss world, miss universe, miss international, miss supranational). Blijkbaar de juiste combinatie van beauty & brains :thumb: Maar wel uitermate geschikt om het land zo wereldwijd op de kaart te zetten.

Herbie

Citaat van: pierrevanwies op zondag 29 september 2013, 15:06:42
Citaat van: PHwaarde op zondag 29 september 2013, 09:30:22
Het valt mij op dat de Filippijnen al jaren hoge ogen gooien bij pageant wedstrijden (miss world, miss universe, miss international). Blijkbaar de juiste combinatie van beauty & brains :thumb: Maar wel uitermate geschikt om het land zo wereldwijd op de kaart te zetten.

   :denk:  hoop dat ik er mijn verstand niet bij verloren heb,  maar het is voor de :smiley-philippines: de eerste keer in meer dan 50 jaar miss world verkiezing dat ze de miss world titel binnenhalen en dan nog met een halve yank... so
   :biggrinn:   :daag:

Ja inderdaad had het wel al willen posten, maar uit beleefdtijd :lachen: niet gedaan :happy:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Amice

Nah, ze halen anders geregeld dergelijke titels binnen, zowas er precious lara die nog niet zo lang geleden eender welke titel binnen sleepte.

Hoe dan ook het zijn mooie vrouwen, die gerust in de top 3 van s'werelds mooiste mogen van mij.

Dus zet die werkstudent er maar naast pierre geen probleem.   :applaus: :congratualtionsis0: :thankyoufw5:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ronny55

Citaat van: Amice op zondag 29 september 2013, 22:55:53
Nah, ze halen anders geregeld dergelijke titels binnen, zowas er precious lara die nog niet zo lang geleden eender welke titel binnen sleepte.

Hoe dan ook het zijn mooie vrouwen, die gerust in de top 3 van s'werelds mooiste mogen van mij.

Dus zet die werkstudent er maar naast pierre geen probleem.   :applaus: :congratualtionsis0: :thankyoufw5:

Op zijn minst zijn de  :smiley-philippines: of meestal mix ervan wel héééél dikwijls bij de laatste vijf.... :belgiesmiley:  :confused2:  :nederlandsevlag:  :confused2: Bij de laatste 20 is wel al een hele prestatie.

Voorwaar er zijn nog mooiere meisjes overal terwereld , maar niet iedereen voelt zich geroepen daar aan mee te doen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

PHwaarde

Citaat van: pierrevanwies op zondag 29 september 2013, 15:06:42
Citaat van: PHwaarde op zondag 29 september 2013, 09:30:22
Het valt mij op dat de Filippijnen al jaren hoge ogen gooien bij pageant wedstrijden (miss world, miss universe, miss international). Blijkbaar de juiste combinatie van beauty & brains :thumb: Maar wel uitermate geschikt om het land zo wereldwijd op de kaart te zetten.

   :denk:  hoop dat ik er mijn verstand niet bij verloren heb,  maar het is voor de    :smiley-philippines:  de eerste keer in meer dan 50 jaar miss world verkiezing dat ze de miss world titel binnenhalen en dan nog met een halve yank... so
   :biggrinn:   :daag:

Tenminste in de top 5. Miss universe 2013 had als de juryleden eerlijk waren geweest ook gewoon door miss Filippijnen gewonnen moeten worden, dat beaamde zelfs Oprah Winfrey.


Amice

Nah flauwekul uiteraard.
Het gaat er m.i. om welk land zij vertegenwoordigt en dat was niet de USA, daarnaast heeft ze ook niet meegedaan met de USA voorverkiezingen voor de miss world. Aldus heeft de USA het nakijken nu hun afgevaardigde het niet tot de top 5 gehaald heeft.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ifugao


huisman45

Maakt toch niets uit zonder de vader was ze er niet en zonder de moeder ook niet
ze is een cocktail en niets anders, met 2 paspoorten etc
maar proud to be filipino  :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: ach laat ze maar zo dom hier

Ze zal nu verhuizen naar amerika en geld verdienen en daar blijven en de filipijnen alleen op vakantie bezoeken en de rest vlug vergeten.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig