Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

promo qatar airways

Gestart door ruff rider, maandag 21 oktober 2013, 15:44:23

Vorige topic - Volgende topic

ruff rider

 :hoedjeaf:

4 dagen promo bij Qatar airways: 25 % korting
Brussel Manilla Brussel 710â,¬
Frankfurt Manilla Frankfurt 611â,¬

Greetz

pagud

ja , voor max 1 maand stay.
neem eens een kijkje op skyscanner.nl

Herbie

Inderdaad heel mooie prijs, vorig jaar nog mee gevlogen, NOOIT meer van mijn leven :neeneenee: liever een hunderdje meer betalen dan.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

bigfoot12345

Ik dacht dat qatar goed was,heb er nog nooit mee gevlogen.
Wat was er zo slecht dan?

fastlane

Ik ben er al paar keer mee naar de filipijnen geweest en vindt er niks mis mee, alleen de stop bij het terugkomen is wat lang. Allesinds beter dan klm. Vindt het wel jammer dat ze niet meer op cebu vliegen.

Herbie

Citaat van: bigfoot12345 op maandag 21 oktober 2013, 19:54:22
Ik dacht dat qatar goed was,heb er nog nooit mee gevlogen.
Wat was er zo slecht dan?

De vlucht zelf is niets aan te merken maar het wachten op de luchthaven zelf Doha man man man, was maar een goede drie uur plus. Maar duurde lik zes uren. Je kan daar dus geen bal doen. Iedereen zet hem maar ergens op de grond waar er nog plaats is. Het is er wel proper en wel. Er is er geen echt deftige bar waar je ergens iets kan kopen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

gosternokke

Nou ja zeg , sommige zijn wel erg veel eisend , en dat voor een ticket van 600 Euro   Ja als 3 uur wachten nog te veel is ?   Heb er geen moeite mee zelfs niet met 6 uur , als ik maar kan zitten en lekker kan knikkebollen is de tijd voorbij voor je het weet.

En wat moet je nou met een deftige bar op zo een vliegveld ? Zorg dat je genoeg te drinken krijgt in het vliegtuig, ik koop niks op een vliegveld , want je weet van tevoren dat je daar altijd de hoofdprijs betaald  :negatief:

Pinocchio

Het ziet er naar uit dat Qatar niet langer non stop vliegt tussen Cebu en Doha.
De heenreis (Doha-Cebu) is nog steeds non-stop maar de terugreis maakt nu een stop in  Davao en dit maakt de trip 2 uur langer.

jack

dit is idd hun route nu, wij die in Davao verblijven zijn daar wel superblij mee :thumb: , behalve dat onze heenvlucht ook 2 uur langer duurt, omdat we in het vliegtuig moeten blijven zitten in Cebu.
eindelijk het laatste jaar een alternatief,  vroeger  vlogen we  het liefst met Singapore airlines naar davao, maar sinds de tussenstop in Singapore is veranderd en alleen Scoot airlines nog naar davao vliegt is het een pak minder leuk, dus voorlopig het liefst met Qatar naar Davao,


Pinocchio

Daarmee blijft Singapore airlines als enige maatschappij over die met 1 tussenstop tussen Brussel en Cebu vliegt.
Er zijn wel nog combinaties mogelijk met verschillende maatschappijen.

voorbeeld
Heenreis
22 AUG (THU) BRU 12:10 Brussels 20uur 30minuten 23 AUG (FRI) CEB 14:40 Cebu

Terugreis
18 NOV (MON) CEB 15:30 Cebu 22uur 20minuten 19 NOV (TUE) BRU 06:50 Brussels

Totale kosten  1 VOLWASSENE
EUR 886.99
Totale tarief is inclusief kortingen, belastingen en toeslagen