Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Mobiel internet

Gestart door daf105paccar, dinsdag 29 oktober 2013, 10:34:03

Vorige topic - Volgende topic

daf105paccar

Heeft er iemand ervaring met mobiel internet in Manila? :ikkeniebegrijp:
Bedoeling is om met een USB stick op een kleine laptop online te gaan in Manila.
Ervaringen met prijs en verbinding worden op prijs gesteld.  :biggrinn:

Amice

Het goedkoopste en met een redelijke verbinding (metro manila only)is Sun. prijs ca. 795
Maar je kunt ze van alle aanbieders kopen zowel smart als globe etc. die prijzen liggen doorgaans op 999


:atyourservice:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Ifugao

Mobile internet is goedkoop (inclusief de dongle) Meest populair zijn Globe en SmartBro. Heb ze beide gehad, beide shit verbindingen (In Metro Manila)
Verschrikkelijk traag, gewoon om hopeloos van te worden.

Fail_over

Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

Herbie

Citaat van: daf105paccar op dinsdag 29 oktober 2013, 10:34:03
Heeft er iemand ervaring met mobiel internet in Manila? :ikkeniebegrijp:
Bedoeling is om met een USB stick op een kleine laptop online te gaan in Manila.
Ervaringen met prijs en verbinding worden op prijs gesteld.  :biggrinn:


Een goeie Huawei aanschaffen, voor een goeie betaal je wel 100â,¬ plus, ik gebruikt dat al een goed jaar nu, werkt uitstekend, heb wel bijde smart en globe.
Waar ik nu zit Cabadbaran met smart alleen maar 2G met globe 3g en soms H tezien waar ik ben :thumb: werkt uitstekend, beter dan een stick :jajaja:
Een vriend van mij heeft nu de nieuwe aangeschaft 200â,¬plus, denk voor volgend jaar die ook te kopen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

innka3

Citaat van: Herbie op zaterdag 16 november 2013, 15:25:10


Een goeie Huawei aanschaffen, voor een goeie betaal je wel 100â,¬ plus, ik gebruikt dat al een goed jaar nu, werkt uitstekend, heb wel bijde smart en globe.
Waar ik nu zit Cabadbaran met smart alleen maar 2G met globe 3g en soms H tezien waar ik ben :thumb: werkt uitstekend, beter dan een stick :jajaja:
Een vriend van mij heeft nu de nieuwe aangeschaft 200â,¬plus, denk voor volgend jaar die ook te kopen.
:denk: wat is dat dan :confused2: ,huawei is een chinees bedrijf die sticks/dongle's maakt worldwide.
zit dit nu te tikken in rusland met zo'n huawei stick/dongle.

Ifugao

Citaat van: Herbie op zaterdag 16 november 2013, 15:25:10

Een goeie Huawei aanschaffen, voor een goeie betaal je wel 100â,¬ plus, ik gebruikt dat al een goed jaar nu, werkt uitstekend, heb wel bijde smart en globe.
................. werkt uitstekend, beter dan een stick :jajaja:
Een vriend van mij heeft nu de nieuwe aangeschaft 200â,¬plus, denk voor volgend jaar die ook te kopen.

Kun je daar iets meer over  vertellen Herbie? Welk model/type modem heb je? Is dat een dongle/stick of een portable Hotspot?

Herbie

Ik gebruik nu momenteel de E586 die kan je nog altijd op ebay kopen, maar er zijn paar modellen van, van bereik ook, kan je maar zien onder de batterij type 2 of 6, 6 is beter bereik
Hier heb je de webside

http://consumer.huawei.com/en/portable-internet/mobile-wifi/features/e5776-en.htm

Dat is de gene dat ik mij ga aanschaffen. De 5776 de laatste nieuwe met twee antinnes in en LTE, waar er LTE bereik is natuurlijk.

http://consumer.huawei.com/en/portable-internet/mobile-wifi/features/e5776-en.htm
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.


Herbie

#9
Dat is spotgoedkoop vergeleken met :eu: maar komt wel van australie. En word alleen verzonden in australie.

Heb ze eens nagezien wat ik allemaal kon vinden, je hebt de s-22 , s-32 , s-501. Dat is iets dat ik nu nog moet onderzoeken wat het verschil is.
Want de e586 dat ik heb is een 2 van een kennis van mij een 6 vorige week in Sabang had hij soms 3G en ik maar 2G. Zo de 6 heeft sterkere antenne. Het zou van de 5776 ook zo kunnen zijn. Maar prijs verschil tussen australie en europa is wel heel groot.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.