Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Rondkomen op de phils

Gestart door wesleymoget, maandag 11 november 2013, 18:51:15

Vorige topic - Volgende topic

Ifugao

Jij en je vriendin zullen niet het grootste probleem zijn, dat is de familie met aanhang. Waar je ook heen wil, de halve barangay wil mee, en raadt eens wie dat allemaal gaat betalen?

Paring Belga

4000 Euro (235.000 pesos) voor 6 maanden is ongeveer 39.000 pesos per maand.  P10.000 voor huur, blijft er
P29.000 over per maand.

Maandelijks:
Voeding van een supermarket - 2 personen: P13.000

Kosten appartement:
Electric: P3.000 (mogelijk P6.000 met A/C).
Internet:??

Uitstappen:
Bus:??
Jeepney:??
Taxi:??

Restaurants:??

Mogelijke ziektekosten:
Ziekenhuis dokter:??

Medicaties:??

Hospitaal kosten:??

Je kan altijd nog je krediedkaart gebruiken wanneer je in de Filipijnen bent.




wesleymoget

mooi overzicht paring belg

eigelijk wou ik het bij die 4000 proberen te houden misch toch een beetje krap :happy2:"
ik kijk wel wat het allemaal gaat kosten  :thumb:

pagud

Ik heb speciaal gekozen om niet in dezelfde barangay te wonen van mijn vrouw haar familie .
:lachen:
Voor je weet is de familie aan jouw tafel . Bij mij weten ze het , ze kunnen langs komen , eten  en dan terug braafjes naar huis . Ik breng ze niet terug .Wij wonen op 30 km van hun . :thumb:

wesleymoget

Citaat van: the boy from bagacay op dinsdag 12 november 2013, 16:50:34
Voor je weet is de familie aan jou aan tafel, Bij mij weten ze het , ze kunnen langs komen , eten  en dan terug braafjes naar huis . Ik breng ze niet terug .Wij wonen op 30 km van hun . :thumb:
hahaha :applaus: :thumb: :happy2: :happy2:

klootzakken (voorheen Jens)

zorg nu maar gewoon dat je je retour ticket goed in order hebt .pas op met uitrijzen uit de fils dat kost ook nog ééns +- 700 peso . dus zorg dat je altijd zo.n 1000 peso achter de hand hebt , dan kun ja altijd het land verlaten .    
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

fastlane

Je komt er zelf wel allemaal achter als je daar bent, proberen je alleen maar tips te geven. Het kan daar alle kanten uit op de filipijnen. Niet voor niks zeggen ze its more fun in the phillipins.
Vindt het voor de leden die al wat langer op het forum zitten en al weten hoe het werkt daar altijd wel grappig als er nieuwe members komendie het grote licht denken te zien op de filipijnen. Zo zijn we wel bijna allemaal geweest. Uit je ervaringen leer je gelukkig, vooral uit de slechte dan haha

boldy

Citaat van: jens op dinsdag 12 november 2013, 17:15:46
zorg nu maar gewoon dat je je retour ticket goed in order hebt .pas op met uitrijzen uit de fils dat kost ook nog ééns +- 700 peso . dus zorg dat je altijd zo.n 1000 peso achter de hand hebt , dan kun ja altijd het land verlaten .    

dit is een goeie tip . zeer zeker belangrijk want als je niet kan betalen dan hebbie een probleem
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

Citaat van: boldy op woensdag 13 november 2013, 05:54:27
Citaat van: jens op dinsdag 12 november 2013, 17:15:46
zorg nu maar gewoon dat je je retour ticket goed in order hebt .pas op met uitrijzen uit de fils dat kost ook nog ééns +- 700 peso . dus zorg dat je altijd zo.n 1000 peso achter de hand hebt , dan kun ja altijd het land verlaten .     

dit is een goeie tip . zeer zeker belangrijk want als je niet kan betalen dan hebbie een probleem

Utang ngang naman   :lachen:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

boldy

het leven is net een lul keihard en veel te kort