Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Rondkomen op de phils

Gestart door wesleymoget, maandag 11 november 2013, 18:51:15

Vorige topic - Volgende topic

marc sercu

als ik al negatief over kom is omdat er zo veel slechte ervaringen lees en zelf tegen kom ook veel doen alles om uit hun mezerie te geraken en geloof me actuurs zijn er niets tegen zo goed zijn ze en al je het zelf geloofd voor mij je doet maar beste ermee en hoop dat je de juiste hebt voor leven maar informeer je maar goed wat je na je huwelijk allemaal zal mogen betalen zoals onderhoudsgeld voor schoonouders gewoon wet is dat zijn al van die dingen die nadien je de das omdoen maar wat mij betreft hoop ik dat liefde alles overwind hey beste marc

josv

Citaat van: marc sercu op maandag 13 januari 2014, 12:37:13
zoals onderhoudsgeld voor schoonouders gewoon wet is dat

Sinds wanneer ?  :ikkeniebegrijp:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Baron

 :hoedjeaf:

In de PH? Ondehoudsgeld voor schoonouders? dat is ook nieuw voor mij, ben je daar zeker van?
Ze  betalen verdorie vaak zelfs geen onderhoudsgeld voor hun eigen kinderen!

:weetikniet: :ikkeniebegrijp:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Baron

Citaat van: Ronny55 op dinsdag 31 december 2013, 10:09:24
OK OK , Zal mijne staart maar intrekken  :lachen: :lachen: :lachen:

Haha. ja, anders staat er dadelijk eentje op!
Volgens het principe: ze kunnen beter over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsen!

:crazy: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

stijn54

Ik heb een maandelijks budget van 85.000 pesos, waarvan 15.000 aan huur (electriciteit en water inbegrepen, moet wel 3000 goedkoper worden) en 10.000 pesos familiesteun gezien Yolanda ook bj haar thuis schade aanrichtte (Daanbatayan-Noorden Cebu eiland).
Het is elke maand op zonder dat wij veel doen vind ik.
Wij gaan tweemaal per maand naar cinema, massage, eten in restaurant.
Haar dochter leeft niet met ons.
Wij vertoeven in Cebu city.
Besparen kan maar dat is op de voeding maar dat is zo moeilijk want ze eten zo graag en dikwijls en ik wil juist mijn gewicht onder controle houden.
:daag:

Baron

#55
 :hoedjeaf:

Nu, voor de Pinoy, meest vrouwen, die ik zo spreek, kun je spreken van overleven vanaf 5000 peso. dat is dan een ondergrens waar toch vaak nog onderdoor gegaan wordt. In de hoereca noemt men 15.000. Daar wil men toch al een iets beter leven. natuurlijk wil men liefst een blanke customer die dat dan maandelijks geeft, OOK als ie er niet is! En als je er dan 3 van die kunt hebben, hen alle 3 in de waan latend dat je voor hem de enige bent, zit je goed. Neem je af en toe nog eens een leuk (uitziend) klantje mee en dan heb je een goed relaxed leven als vrouw.

Zoals al een miljoen maal gezegd is het natuurlijk wat je gewend bent. Ken `n Filipina die 100.000 peso per maand support krijgen voor hen en hun 2 kinderen, 2 broertjes en moeder. Die daarbij 21000 peso verdienen in het callcentre en daarbij nog een 15.000 peso in de hoereca bij 1-2 vaste klanten.
Haar kinderen gaan dan ook naar de private school.

:thumb: :atyourservice:







Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Amice

men leest hier maandbedragen:
p 85000
P 35000
P 25000

Het enige wat we nog missen, is diegene die hier P 0 besteed en dus geheel op de zakken van de pinoys leeft.

Als die  :nederlandsevlag: :belgiesmiley: er is, looft zijner welgesteldheid de Baron daar dan een prijs vooruit?  :haha:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent