Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Mijn foto album.

Gestart door Reinier, donderdag 21 november 2013, 06:15:04

Vorige topic - Volgende topic

Reinier


Ons huis in Cabuyao




gosternokke

Mooi huis , goed in de verf.  En ook een nette en rustige buurt zo te zien   voor  zover ik het kan beoordeelen vanaf de fotoos.

Kortom ziet er gelikt uit. Bijna on-filippijns  :biggrinn:

Amice

Mooi optrekje, Heb je dat zelf laten bouwen Reinier?
gekocht/gehuurd  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

klootzakken (voorheen Jens)

ja dat huis mag zeker gezien worden , daar hoef je je niet om te schamen . erg mooi.

bestaand huis ? of zelf gebouwd?
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Reinier

Hallo ik heb dit huis gekocht was in de Philippinen stijl dus alles kapot en kakkerlakken te over.
Heb gedeeltelijk zelf en met hulp het opgeknapt bv. de 2 badkamers totaal vernieuwd want het was zo smerig en verrot dat je er zelfs geen varken in kon huisvesten.

Het is een beperkte rustige buurt alleen die verdomde rot honden die soms en hele nacht door blijven blaffen.
Ennuh die lichte motorfietsen met hun open uitlaten die maken een tering herrie ven je welste.

De Philippino,s zijn een zeer luidruchtig volkje het kan allemaal niet hard genoeg gaan.
Ik hoop daar tzt. wel aan te kunnen wennen want waar mijn huis staat in Duitsland daar is het een oase van rust.

Maar waar mijn vrouw gewoond heeft was nog veel erger daar werkte niets en alle elektra draden open en bloot in een studiotje met 1 klein vertrekje wat de woonkamer moest voorstellen daar woonde ze met haar 3 kinderen moeder en zoon sliepen op de grond en de meisjes in een stapelbed althans daar leek het op.

Toen we serieus een relatie aan gingen heb ik een condominium gehuurd in Quezon city en ze uit die vieze en levens gevaarlijke mini studiotje weg gehaald.

Toen we na 1.5 jaar besloten te huwen heb ik haar voor het vertrouwen in mij dit huis gekocht het staat op haar naam met vermelding gehuwd met mij want niet Philippino,s kunnen geen grond kopen.

Ze is na nu ruim anderhalf jaar dat ik dit huis gekocht heb nog steeds diep onder de indruk van in haar ogen zo,n fantastisch huis welke de naam gekregen heeft mijn paleis.

En werkelijk zij is een wereld vrouw en staat altijd voor mij klaar om ook alles voor mij te doen.

Heb haar geprobeerd duidelijk te maken dat zij mijn asawa in en niet mijn  housekeeper.
Maar dat krijg ik er niet uit dat zit in de aard van de Filipijnse vrouwen dus heb ik de moed opgegeven.

Maar ik zou haar en nu ONZE kinderen voor geen goud meer willen missen.

Een klein voorbeeldje van de middelste dochter die schreef op facebook ik ben een Princes niet dat ik een prins heb maar mijn vader (IK DUS) is koning.
Dit zijn voor mij gewoon gouden woorden.

Later zal ik wat meer schrijven over mijn hernieuwde leven want wij zijn door een heel diep dal gegaan want ik was 3 maanden gehuwd met haar toen ontdekten ze bij mij darm kanker maar na een aantal zware operaties en een zware chemo kuur gaat het nu een stuk beter met mij en kunnen we meer van elkaar genieten.
Groet en tot later.

Amice

CitaatHet is een beperkte rustige buurt alleen die verdomde rot honden die soms en hele nacht door blijven blaffen.
Ennuh die lichte motorfietsen met hun open uitlaten die maken een tering herrie ven je welste.

Het went wel maar toch ook weer niet.
In manila is het nog veel erger met passerende jeepneys en aldoor toeterende bussen, geschreeuw en feestbeesten.
Na 8 jaar hoor ik het meeste niet meer bezijdens van tijd tot tijd, ik er toch weer op attent wordt gemaakt door een of ander kabaal.

Bezijdens verjaardagfeesten   :neeneenee: met " HAPPY BIRTHDAY TO YOU!" om de 5 minuten slaap ik toch redelijk goed en is het rustig.

Maar het zei gezegd dat filipino's (ik denk aziaten in het algemeen) een verdomd irritant volk is, zeker dienaangaande.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

LMBen

Na slechte tijden komen goede tijden moet je maar denken.
En zo te horen ben je heel gelukkig, hoop dat je dat lang kan blijven.
In ieder geval van harte met je nieuwe leven. Gr. Ben
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

Reinier

Ja dank voor je reactie en ja gelukkig zeker ook na de zware tijd die ik had mijn eerste vrouw overleden aan 7 hersentumoren  in 2 maanden had de kanker haar vernield.
Ik wilde eerst alleen blijven want dit nog een keer meemaken hoop ik niet meer.
Maar door toeval heb ik mijn huidige lief gevonden alhier en alleen is toch ook niets.
Maar je krijgt wel een ander kijk op je leven en lang vooruit plannen dat doe ik dus niet meer ik leef op met de dag.
Ik heb nog 2 wensen en dat zijn nu zolang mogelijk gelukkig zijn met mijn Evangeline en haar voor de rest van haar leven onbezorgd te laten leven ook als ik er niet meer ben.
Want zij is nog relatief jong en heeft al een hele zware tijd achter zich 3 kinderen alleen opvoeden hier in de Filipijnen en een zeer bescheiden salaris.
Dus wij gaan er voor en ik hoop en wens nog heel wat jaartjes.

Ronny55

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

peldoman

Veel geluk, en nog vele jaren samen in goede gezondheid.

klootzakken (voorheen Jens)

schitterend verhaal Reinier . en mooi om te horen dat je het geluk weer hebt gevonden . :thumb:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

batweety

Wat een mooie wensen, deze vrouw en haar kinderen hebben heel veel geluk dat ze jouw hebben kunnen ontmoeten. :applaus:
Je bent wel echt een koning. Ik wens jullie beiden een heel gelukkig leven toe  :happy: