Shooting reported inside NAIA Terminal 3

Gestart door Ifugao, vrijdag 20 december 2013, 04:51:57

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Klopt, ik las zojuist dat het inderdaad buiten het NAIA 3 gebouw is gebeurd, waar men wordt opgepikt.

Heel makati en zelfs global city stonden een groot gedeelte van de dag vast hierdoor (zegt men)

Bulldozer

Citaat van: yepyep op vrijdag 20 december 2013, 12:45:14
Heel makati en zelfs global city stonden een groot gedeelte van de dag vast hierdoor (zegt men)
Dat is toch normaal dat het verkeer vast staat? Zeker zo rond kerst.  :floet:

Paring Belga

Ik was in Makati (CBD) gisteren en het was inderdaad gek.  Sorry Yepyep (mist je ontmoeting een tijdje geleden).  Had moeten een alley nemen en dan een kleine shortcut langs Makati Cinema Square, doch nog veel verkeer en ongeveer 2 uur kwijt.

yepyep

Citaat van: Paring Belga op zaterdag 21 december 2013, 02:06:01
Ik was in Makati (CBD) gisteren en het was inderdaad gek.  Sorry Yepyep (mist je ontmoeting een tijdje geleden).  Had moeten een alley nemen en dan een kleine shortcut langs Makati Cinema Square, doch nog veel verkeer en ongeveer 2 uur kwijt.

Geen probleem  :thumb:

yepyep

Citaat van: Bulldozer op zaterdag 21 december 2013, 01:50:56
Citaat van: yepyep op vrijdag 20 december 2013, 12:45:14
Heel makati en zelfs global city stonden een groot gedeelte van de dag vast hierdoor (zegt men)
Dat is toch normaal dat het verkeer vast staat? Zeker zo rond kerst.  :floet:

Ja, maar gisteren was uitzonderlijk

josv

Was wel grappig op tv gisteren. Eerst 4 minuten cctv beelden van edsa, hoe gladjes het daar allemaal wel liep, daarna een of andere politiebobo die liet weten dat van de moord op naia GEEN bewakings-beelden waren want het cctv-systeem werkte niet  :floet:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Ifugao