Nog een nieuw Europees / belgisch establishment in Cebu City

Gestart door Baron, woensdag 8 januari 2014, 02:39:47

Vorige topic - Volgende topic

Pinocchio

Pickles, piccalily, Belgische pickles,Filippijnse pickles, cornichons...
Als dit op de menukaart komt van dit Belgisch restaurant kan je maar beter een woordenboek of een vertaalcomputer bij de hand hebben.

En als er dan nog een punt of een komma in de eindafrekening staat kan je best een smartphone gebruiken.
Kan je even Apeldoorn bellen.

gertve

Bitterballen zou wellicht voor de  :nederlandsevlag: wel interessant kunnen zijn. Ik neem aan dat je je oriënteert op gerechten die je zelf kunt maken?

daf105paccar

Citaat van: gertve op donderdag  9 januari 2014, 05:55:56
Bitterballen zou wellicht voor de  :nederlandsevlag: wel interessant kunnen zijn. Ik neem aan dat je je oriënteert op gerechten die je zelf kunt maken?
Gertve,waarom denk je dat alleen  :nederlandsevlag: bitterballen lusten? :ikkeniebegrijp: :neeneenee:
Ik eet ook graag bitterballen en ik ben  :belgiesmiley:. :happy: :happy:

gertve

Citaat van: daf105paccar op donderdag  9 januari 2014, 12:21:05
Gertve,waarom denk je dat alleen  :nederlandsevlag: bitterballen lusten? :ikkeniebegrijp: :neeneenee:
Ik eet ook graag bitterballen en ik ben  :belgiesmiley:. :happy: :happy:
Zo goed ken ik de Belgische smaak nu ook weer niet  :biggrinn:
Weer wat geleerd  :thumb:

daf105paccar

Gertve,eventjes   :offtopic:
Vlamingen/Hollanders/Friezen waren ooit 1 volk.
Totdat wij dezelfde bezoeker als de Filipijnen kregen.
Namelijk Den Spanjaard.
Alleen waren wij hem kwijt na +-100 jaar en heeft hij iets minder dan 500jaar gebleven in Phils.
Tegen de tijd dat wij hem kwijt waren had hij wel 1 volk in 2 gesplitst langs religiuese lijnen. :negatief: :negatief:

:ontopic:
Baron, mag ik je alle succes wensen.  :thumb: :thumb: :thumb:


ps een lekkere vleeskroket gaat er bij mij ook altijd in. :happy: :happy: :happy:
At die als ik de ferry Breskens-Vlissingen deed.(waar is de tijd gebleven,bestaat ook al jaren niet meer  :negatief: )

Rich

Rich de Nederbelg.

Amice

Vleeskroketten,bitterballen,bami/nasi schijven,gehaktballen,vietnamese lumpia's zijn allemaal te verkrijgen In Las PInas City & Manila.
Zowel te nuttigen als vanuit de diepvries mee te nemen voor thuis,ze bezorgen ook.  :thumb:

https://www.facebook.com/pages/Snack-Kitchen/118990704911216






Ze houden zich ook bezig met franchise,dus voor diegene die nog n tent wil openen in zijn regio.  :thumb:

Op ieder eiland moeten gewoon kroketten te krijgen zijn, punt uit.  :lachen:





Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baron

 :hoedjeaf:

Hallo, las hier een misverstand. IK heb verder niks met deze zaak te doen. Hooguit, omdat het goed vrienden zijn, dat ik hen met een bezoek "vereer". Maar dat wil ik ook al bij Yep Yep, en dat is relatief vlakbij. En vanwege de pijn in heup etc. ben ik niet zo reislustig meer!
Wat ik van Yep Yep restorant heb gegeten: lekker !! Een wrap met vlees en sausjes en nog een gericht met gebakken rijst en vlees. Misschien dat ie naar Malate komen kan, hier ligt nog wel het een en ander leeg.
Wat dat Belgisch establishment in Cebu betreft, het wordt toch meer bar dan lunchroom.
En als er iemand lekkere kroketten maakt, koop je die toch (als eigenaar). Je kunt toch niet alles zelf maken!
Wat mij beloofd is dat zijn goede !! fritten waar vanalles als bijlage bij mogelijk zal zijn.
Stel je eens voor: friet stoofvlees, friet met ragout, Frankfurter Wurst ............

:jajaja: :thumb: :crazy:

ps. Amice, heb je mij ooit eens getoond, meen zelfs bestellijst meegegeven. Was nog veel meer te verkrijgen. Staan die dingen ook nog op de lijst, of wat is het huidige assortiment ongeveer?

Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Amice

Ik onthoud dat allemaal niet uwer welgesteldheid, maar dat er meer is dat is zeker, ook patat stoofvlees hebben ze of iig gehad, menu's wisselen nog wel eens mar kroketten enz hebben ze wel vast in voorraad en op menu.

op hun website staat de menulijst/bestellijst.
http://snack-kitchen.webs.com
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

startagain

een echte mixed salad (eitjes, hesp, asperges, radijsjes ed.. ) en geen al te vette frieten en ik ben al content. De salades hier stoppen dikwijls met komkommer, salade en wortelen. Ne club special? mmmm smullen.. maar met broodjes, niet met american bread  en massa's mayo aub.
En m'n dochter zal wel eens een lieke komen zingen ;-)

Groeten
Stan

Move on.. to learn and improve