Met poll: zou je het nog eens doen?

Gestart door Baron, woensdag 15 januari 2014, 02:50:41

Vorige topic - Volgende topic

antzan

Ja , ik wel . Alleen jammer dat ik heb gewacht tot ik 42 was . Had het eerder moeten doen .
Nu ben ik 71 en mijn Filipina is 51 , in Februarie 30 jaar getrouwd .
De enige spijt die ik heb is : dat we 6 jaar geleden niet daar zijn gaan wonen , maar :
wat niet is kan nog komen . Als mijn dochters de Uni afhebben .
Antzan
Foodmaster

Baron

#21
 :hoedjeaf:

Maar kun je van een relatie spreken, voelt dat zo. Je bent toch al rap 25 - 30 jaar ouder.
En kan iemand inschatten hoe het voor de jonge Filipina voelt. Met zo een veel oudere man, vaak ouder dan haar vader? Met al allerlei ouderdomsverschijnselen. Van rimpels en kaal tot uitgezakte en uit gerekte balzak, velletje, huid en oogleden, prostaat probleempjes, versleten rug en heup, platvoeten, constipatie problemen, snurken, apneu en een muf oude mannen geurtje haha!
Maar serieus, wat kan een vrouw in zo een oudere man zien .....

:weetikniet: :ikkeniebegrijp:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Amice

Dat zal verschillende redenen hebben;
de een zoekt n vaderfiguur, de ander voelt zich niet aangetrokken tot de filipino's (meestal door slechte ervaring) er zijn er die het als mogelijke ontsnappiung zien uit de armoede.
Bij mister Hefner van playboy zal het om z'n poen gaan.

Maar de gemene deler die ze hebben en zoeken is zekerheid.

Zoals men veelal kan horen, zeggen ze vaak "age doesnt matter"

Daarnaast is het natuurlijk de mentaliteit,caring etc. en die kan bljkbaar bij de mannen nogal verschillen.

Doe deze test maar even dan weet je hoe oud je feitelijk bent.  :lachen:


http://yourmentalage.com/mentaleleeftijd/index.html#.Utsf1tKwq1s


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Amice

Vervolgens:
Het zijn vrouwen en dat zijn wonderlijke wezens heb ik ervaren.
Hier een voorbeeld wat ze zoal beweegt om een oudere man te hebben, wellicht kan de Baron het nog gebruiken voor zijn pastoraal werk.  :weetikniet:

"Another year to pass,and another new year to celebrate,i have so much to thanks the whole year...
thanks to my honey,4 all that u've done 4 me,4 being with me ups&down,4 loving,understanding,care,i know life is not easy,but u r always there 4 me whatever happens,i know i'm naughty,kinda childish and ''makulit" but thanks u have a long way of patience,u r wonderful, im so thankful that u came in my life to be all around''father,brother,best friend,boy friend and my man to lean on,love u so much."



Waaruit maar weer eens blijkt dat niet alle jonge vrouwen, feestbeesten zijn, op geld uit zijn of jong & onvolwassen. :thumb:

Oudere mannen  zijn dus" allround" en dat is logisch op onze nestor leeftijd.  :jajaja:  :biggrinn:

Je maakt wat mee hier.

:lachen:



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

stijn54

Ik kom juist terug van een uurtje Sinulog parade kijken in Ceb city.
Ik zag daar een buitenlander op krukken, jaartje of 70 of hoger. Hij begon af en toe luidkeels wartaal uit te kramen. Iedereen keek naar hem en ja naast hem geduldig en beetje beschaamd kijkend een veel jongere normaal uitziende filipina.
Mijn bewondering voor haar zeker als ze hem niet financieel bedriegt; ik had ook medelijden met haar. Ik hoop dat ik nooit zo oud moet worden.
Jongere vrouwen kunnen sexen met oudere mannen maar andersom is dat wel wat anders he.
Ik zou zo graag ook zekerheid willen geven aan mijn vriendin maar ik kan dit niet zonder groot risisco te lopen voor mij. Ik speculeer al jaren op de beurs en daar wil het ook niet lukken.
Ik hecht me vlug aan een meisje zelfs betalend en dat is gevaarlijk als ze slechte bedoelingen hebben.
Ik heb laatste jaren  2 filipinas van rond de 30 gehad en een van 43. Wat mij betreft vond ik daar geen verschil in. Al de drie vrouwen keken hele dag tv hahah
Ik vraag me zelfs af wat de buitenlanders hier hele dag doen als je geen werk hebt? Uitstapjes maken zou ik ook wel willen maken maar dan kom je zeker aan 120.000 peso per maand. Ik zelf fiets en zwen en andel grrag om buiten te zijn.
Mijn vriendin uiteraard niet. :lachen:



Amice

CitaatIk vraag me zelfs af wat de buitenlanders hier hele dag doen als je geen werk hebt?

Dat vraag ik me zelf iedere dag weer af, wat heb ik nu gedaan vandaag.  :ikkeniebegrijp:  :lachen:

Buiten dat mijn werk niets meer is dan n beetje hobbien en ik dat ook beslist niet als volledige dagtaak wil laten komen, kom ik iedere dag weer tijd tekort.
Hobbies genoeg waarvan enkele gewoon stil blijven liggen vanwege tijdgebrek.

Zolang mijn tijdsbesteding maar onder de noemer valt van "genieten" vind ik het voorlopig wel best en als het ene geen  voldoening meer geeft, heb ik altijd nog n paar hobbies still ligen die ik dan weer op kan pakken.

Nee hier verveel je je nooit volgens mij, ik moet me vandaag eigenlijk alweer clonen, maar er is niets zo haastig dat het niet kan wachten.

Een vriendin die een te groot financieel risiko voor je is, daarvoor is maar 1 uitweg en dat is.
Jouw deur door haar aan de buitenkant laten sluiten.   :daag:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaat van: Amice op zondag 19 januari 2014, 04:34:04
CitaatIk vraag me zelfs af wat de buitenlanders hier hele dag doen als je geen werk hebt?

Dat vraag ik me zelf iedere dag weer af, wat heb ik nu gedaan vandaag.  :ikkeniebegrijp:  :lachen:

Buiten dat mijn werk niets meer is dan n beetje hobbien en ik dat ook beslist niet als volledige dagtaak wil laten komen, kom ik iedere dag weer tijd tekort.
Hobbies genoeg waarvan enkele gewoon stil blijven liggen vanwege tijdgebrek.

Zolang mijn tijdsbesteding maar onder de noemer valt van "genieten" vind ik het voorlopig wel best en als het ene geen  voldoening meer geeft, heb ik altijd nog n paar hobbies still ligen die ik dan weer op kan pakken.

Nee hier verveel je je nooit volgens mij, ik moet me vandaag eigenlijk alweer clonen, maar er is niets zo haastig dat het niet kan wachten.

Een vriendin die een te groot financieel risiko voor je is, daarvoor is maar 1 uitweg en dat is.
Jouw deur door haar aan de buitenkant laten sluiten.   :daag:


Ik heb zelfs geen tijd om oud te worden ...en inderdaad zoals Amice zegt.......paar hobbies stil leggen..... :jajaja: :jajaja:

Zelfs tijden het middaguurtje...rusten......maak ik plannen.........

Vriendinnen die een risicofactor zijn.............




Pinocchio

Soms vraag ik me toch af hoeveel van de "vaste" vakantiegangers naar de Filippijnen, dit land ook aanprijzen bij niet Filippijnse vrienden en familie in BE/NL.
Ik in elk geval niet.
Ik wil immers geen gezeur achteraf over wat deze mensen zullen ervaren als "it's more fun in the Philippines"
En als er geen mooie Filippijnse vrouw (of man) als bindingspunt is met dit land, wat is dan nog de waarde van de Filippijnen als vakantiebestemming?

Amice

Nou ik denk anders dat boracay,palawan  enz best aardige touristen trekpleisters zijn.
het is echter de filippijnse mentaliteit, corruptie & buitenlander haat die het zoveel onaantrekkelijker maakt dan het zou kunnen zijn.

Daaraan toegevoegd dat ook de opeenhoping van natuurrampen daar uiteraard geen goed aan doen.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luc

Citaat van: Amice op maandag 20 januari 2014, 02:19:15
Nou ik denk anders dat boracay,palawan  enz best aardige touristen trekpleisters zijn.
het is echter de filippijnse mentaliteit, corruptie & buitenlander haat die het zoveel onaantrekkelijker maakt dan het zou kunnen zijn.

Daaraan toegevoegd dat ook de opeenhoping van natuurrampen daar uiteraard geen goed aan doen.

Het overgrote deel van de toeristen willen een vakantie all in. Een hostess die je bij aankomst in de luchthaven verwelkomt, je naar de gereedstaande bus brengt die je netjes afzet aan het hotel. Restaurant met buffet en gratis karaf wijn. Voor de kinderen animatie. Allemaal inbegrepen in de prijs. Dat vindt je in overvloed aan de Middelandse Zee voor een fractie van wat je een reis naar de  :smiley-philippines: kost. Voor strand en palmbomen moet je geen 15 uur in een vliegtuig gaan zitten. Voor de bezienswaardigheden moet je ook niet naar de  :smiley-philippines: gaan.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.