Met poll: zou je het nog eens doen?

Gestart door Baron, woensdag 15 januari 2014, 02:50:41

Vorige topic - Volgende topic

stijn54

Citaat van: Amice op zondag 19 januari 2014, 01:52:58
Dat zal verschillende redenen hebben;
de een zoekt n vaderfiguur, de ander voelt zich niet aangetrokken tot de filipino's (meestal door slechte ervaring) er zijn er die het als mogelijke ontsnappiung zien uit de armoede.
Bij mister Hefner van playboy zal het om z'n poen gaan.

Maar de gemene deler die ze hebben en zoeken is zekerheid.

Zoals men veelal kan horen, zeggen ze vaak "age doesnt matter"

Daarnaast is het natuurlijk de mentaliteit,caring etc. en die kan bljkbaar bij de mannen nogal verschillen.

Doe deze test maar even dan weet je hoe oud je feitelijk bent.  :lachen:


http://yourmentalage.com/mentaleleeftijd/index.html#.Utsf1tKwq1s




Zo juist de test gedaan ik heb een mentale leeftijd van 31 jaar (ik ben 60) mijn vriendin 25 ( ze is 29).

Spijtig maar ik geloof daar niet in  :lachen:

josv

Citaat van: stijn54 op maandag 20 januari 2014, 04:25:08

Zo juist de test gedaan ik heb een mentale leeftijd van 31 jaar (ik ben 60)

Spijtig maar ik geloof daar niet in  :lachen:

Pas maar op dat je niet nog lager uit gaat komen. Denken ze allemaal dat je kinds begint te worden  :happy2: :happy2:
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Ronny55

wat heb je eraan , mentaal 30 en fysiek 70 .....beter andersom. :jajaja:  :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

antzan

Ben 71 , werk nog , mentale leeftijd was 32 , flauwekul allemaal .
Maar bij de I Q test op tv kwam ik uit op 118 ,
de studenten hadden gemiddeld 116 , maar 2 hadden 137.
De winnaar bij de B N ers had 116 .
Foodmaster

Pethins

Citaat van: stijn54 op zaterdag 18 januari 2014, 01:34:15
Citaat van: Baron op zaterdag 18 januari 2014, 00:02:50
:hoedjeaf:

Nu mijn eigen antwoord:
-Had ik het geweten dan was ik vroeger met het PH adventure begonnen. Maar of ik er dan rijp voor was geweest, en ook de financien op jongere leeftijd. Mijn leven was woelig, ook financieel veel up and downs. En dan wat je geleerd hebt in je leven, je staat vaster, steviger met je benen op de grond. Want dat heb je toch wel met een Philippina en in de PH nodig. Dus eigenlijk .... ik weet het niet. Denk ja, maar ben er niet van overtuigd dat dat ook beter was geweest.
-Ik wilde nooit een veel jongere vrouw, de freule is een maand jonger dan mij. Je zit dus in dezelfde levensfase. Zie ook wel om mij heen koppels waarvan de man 60 plus is en om 11.00 naar huis wil tijdens het feestje, en zijn 30 jarige vrouw dan pas los komt met de vriendinnen en de karaoke. En zo zullen er wel honderden zo niet duizende van die gevallen zijn.
Maar toch ligt daar wel eens mijn idee, natuurlijk is een jonge vrouw hebben mooi. Is het (niet) veel leuker een jonge (re) vrouw te hebben. Wie heeft er een, en? Wat vinden die mensen, zijn de voordelen groter of maakt het niet uit. Of ben je in je eigen gezin of relatie toch een vreemde, door je leeftijdsverschil.
Dus is de vraag / stelling: wel een beduidend jongere of niet. Voor ons ouwe zakken maakt het misschien niets meer uit, we zijn vergroeid met "de onze", behalve dan als we in een retro introspectieve bui zijn, maar misschien dat andere (BEGINNENDE) naar de PH en met Philippina gangers er wat aan hebben bij hun besluitvorming en (partner) keuze.

:atyourservice:

Ik ben 60 en mijn vriendin 29. Als je naar anderen kijkt met een jongere vrouw dan denk je dat past toch niet maar zelf zie je dit niet of ondervind je dit niet. Mijn vriendin is geen uitgangstype maar wat ik logisch vind ze wil zekerheid voor de toekomst en een eigen huisje. Financieel kan ik dit wel maar als het misloopt ben ik de klos zeker op mijn leeftijd.
Ik twijfel of het niet beter is om 6 maanden in Belgie te verblijven en te overwinteren in de Filippijnen en geen vaste relatie meer. Vrije vogel op latere leeftijd hahahah. Dit leven kost ook geld maar dan spendeer je het geld voor eigen plezier. Een huisje kopen is alleen goed voor mijn vrindin niet voor mij.
Het kost sowieso geld. Ik leef goedkoper in Belgie dan hier maar in Belgie leef ik alleen. Maar ik haat de winter in Belgie.
Ik wens wel een jongere Filipina, Belgische vrouwen van mjn leeftijd met een goed hart zijn er genoeg maar op mijn leeftijd trekken deze mij die fysiek niet meer aan.
:daag:

Goedkoper in bels? Hoe kan dat nu, je kan gewoon levende met 300 euro zeker rondkomen per maand in ph...

Rich

Citaat van: Pethins op zondag  2 februari 2014, 22:25:22
Citaat van: stijn54 op zaterdag 18 januari 2014, 01:34:15
Citaat van: Baron op zaterdag 18 januari 2014, 00:02:50
:hoedjeaf:

Nu mijn eigen antwoord:
-Had ik het geweten dan was ik vroeger met het PH adventure begonnen. Maar of ik er dan rijp voor was geweest, en ook de financien op jongere leeftijd. Mijn leven was woelig, ook financieel veel up and downs. En dan wat je geleerd hebt in je leven, je staat vaster, steviger met je benen op de grond. Want dat heb je toch wel met een Philippina en in de PH nodig. Dus eigenlijk .... ik weet het niet. Denk ja, maar ben er niet van overtuigd dat dat ook beter was geweest.
-Ik wilde nooit een veel jongere vrouw, de freule is een maand jonger dan mij. Je zit dus in dezelfde levensfase. Zie ook wel om mij heen koppels waarvan de man 60 plus is en om 11.00 naar huis wil tijdens het feestje, en zijn 30 jarige vrouw dan pas los komt met de vriendinnen en de karaoke. En zo zullen er wel honderden zo niet duizende van die gevallen zijn.
Maar toch ligt daar wel eens mijn idee, natuurlijk is een jonge vrouw hebben mooi. Is het (niet) veel leuker een jonge (re) vrouw te hebben. Wie heeft er een, en? Wat vinden die mensen, zijn de voordelen groter of maakt het niet uit. Of ben je in je eigen gezin of relatie toch een vreemde, door je leeftijdsverschil.
Dus is de vraag / stelling: wel een beduidend jongere of niet. Voor ons ouwe zakken maakt het misschien niets meer uit, we zijn vergroeid met "de onze", behalve dan als we in een retro introspectieve bui zijn, maar misschien dat andere (BEGINNENDE) naar de PH en met Philippina gangers er wat aan hebben bij hun besluitvorming en (partner) keuze.

:atyourservice:

Ik ben 60 en mijn vriendin 29. Als je naar anderen kijkt met een jongere vrouw dan denk je dat past toch niet maar zelf zie je dit niet of ondervind je dit niet. Mijn vriendin is geen uitgangstype maar wat ik logisch vind ze wil zekerheid voor de toekomst en een eigen huisje. Financieel kan ik dit wel maar als het misloopt ben ik de klos zeker op mijn leeftijd.
Ik twijfel of het niet beter is om 6 maanden in Belgie te verblijven en te overwinteren in de Filippijnen en geen vaste relatie meer. Vrije vogel op latere leeftijd hahahah. Dit leven kost ook geld maar dan spendeer je het geld voor eigen plezier. Een huisje kopen is alleen goed voor mijn vrindin niet voor mij.
Het kost sowieso geld. Ik leef goedkoper in Belgie dan hier maar in Belgie leef ik alleen. Maar ik haat de winter in Belgie.
Ik wens wel een jongere Filipina, Belgische vrouwen van mjn leeftijd met een goed hart zijn er genoeg maar op mijn leeftijd trekken deze mij die fysiek niet meer aan.
:daag:

Goedkoper in bels? Hoe kan dat nu, je kan gewoon levende met 300 euro zeker rondkomen per maand in ph...

:lachen:  :sinterklaas:
Rich de Nederbelg.

boldy

lethins leg ons dat eens uit hoe je met 300 in de maand NORMAAL kan leven  :ikkeniebegrijp: 
als je iets moet huren ben je 5000 per maand kwijt en dan heb je iets simpels dan komt je elektra gas en water er nog bij .  je moet ook nog eten  en vervoer moet je ook nog hebben .
met 18000 peso kom je niet zo ver hoor maar we horen het graag van je
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Amice

P18000 dat is p300 per dag, dat gaat als je 12 uur per dag moet werken maar als je niks doet en thuis(moet ) blijven dan is er niks anders dan n hap rijst met gedroogde vis...als je mazzel hebt.
Blieft u een koekje bij de thee...jammer dan dat kan bles niet trekken.

P5000 voor huur is ook aan de lage kant een ongemeubileerde studio kostin manila al P6000 p/ maand moet je wel zelf meubelen kopen.

Dus het zal dan al gauw filipino style worden en bij familie intrekken en met de pot daar mee eten.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Fail_over

Citaat van: Amice op maandag  3 februari 2014, 07:57:48
P18000 dat is p300 per dag, dat gaat als je 12 uur per dag moet werken maar als je niks doet en thuis(moet ) blijven dan is er niks anders dan n hap rijst met gedroogde vis...als je mazzel hebt.
Blieft u een koekje bij de thee...jammer dan dat kan bles niet trekken.

P5000 voor huur is ook aan de lage kant een ongemeubileerde studio kostin manila al P6000 p/ maand moet je wel zelf meubelen kopen.

Dus het zal dan al gauw filipino style worden en bij familie intrekken en met de pot daar mee eten.

Is idd een beetje aan de lage kant. Wij huurden destijds een huisje in QC voor 5500 php p/m. Met water, drinkwater, elektra en kookgas, tv en internet waren de woonlasten totaal rond de 10 k p/m.
Voor de rest hadden we een budget van 20 k voor boodschappen vertier en al van die. Met 5 personen was dat geen vetpot.
Het is niet dat je in de rivier valt dat je verdrinkt, het is dat je niet meer boven komt......

gosternokke

Citaat van: Amice op maandag  3 februari 2014, 07:57:48
P18000 dat is p300 per dag, dat gaat als je 12 uur per dag moet werken maar als je niks doet en thuis(moet ) blijven dan is er niks anders dan n hap rijst met gedroogde vis...als je mazzel hebt.
Blieft u een koekje bij de thee...jammer dan dat kan bles niet trekken.

P5000 voor huur is ook aan de lage kant een ongemeubileerde studio kostin manila al P6000 p/ maand moet je wel zelf meubelen kopen.

Dus het zal dan al gauw filipino style worden en bij familie intrekken en met de pot daar mee eten.


Volgens mij is 18 K over een maand verdeeld nog altijd 600 peso per dag.   Kan wel voor 1 persoon, als je  ergens gratis kan slapen.

  Ik ontmoette op de ferry van Iloilo naar Puerto P. een canadese toeriste die spendeerde minder dan 500 peso per dag.  Dus kan wel.

  Op de ferry had ze het goedkoopst mogelijke ticket gekocht, maar na de ticketinspectie verkaste  ze naar een luxer dek waar nog plaats genoeg was   :biggrinn:

En ze had een aanbevelingsbrief van een Canedese bisschop bij haar, en zo kreeg ze overal gratis slaapplek.