Pinoy alcohol drinkers nr. 3 in the world

Gestart door Baron, vrijdag 7 februari 2014, 00:52:29

Vorige topic - Volgende topic

huisman45

Heeft ook met prijs van de produkten te maken,
1 liter bochtrum in de  :smiley-philippines: 80 of 90 pesos=ongv 1,5 euro
1 liter echte rum in  :nederlandsevlag: weet niet precies maar dacht  18 euro
misschien een B merk lager.
Hier adem ik vrij en ben gelukkig

Baron

#11
 :hoedjeaf:

Nu, ik geloof het wel. Heb het in de 7-11 oid, ook nog op de voorpagina van een krant zien staan. In TV patroll was er een hele reportage aan gewijd. Ook toonde men bij TV patroll de lijst van de eerste 10. Met Frankrijk en Duitsland ergens achteraan in dat rijtje van 1-10.

En inderdaad, ze drinken graag bier, maar de armeren kunnen voor 1,50 euro de liter uitwijken naar de rum. Verder voordeel is dat die rum blijkbaar niet gekoeld gedronken hoeft te worden. Zelf weet ik er niets van, drink dat alles niet.

Heb vorig jaar een fles whisky leeggemaakt, er zaten nog 2 glazen in. Heb ik een maand voor nodig gehad. De fles was van mijn huwelijk overgebleven. En ik ben al 15 jaar gescheiden haha! En was 2 maanden gehuwd, dus tel het je maar uit.
Ooit een fles wijn willen openen en willen drinken met wat gasten. De eerste 15 flessen leeg kunnen gieten, bedorven, te oud. Pas de 16-de was nog drinkbaar. Ik geef de gasten dan ook altijd de aangebroken fles mee naar huis, anders moet ik ze toch leeggieten.

Wel 2-3 of zo jaar geleden eens een fles wijn van een NL expat gekregen voor bij het etentje bij ons in Manila. die wijn was wonder boven wonder niet zoet en toch vond ik hem lekker. In de navolgende weken samen met de freule het restant opgedronken.
Tot mijn 23 ste zoop ik, een liter whisky per dag. Iedere dag! Met water, geen ijs, en niks erbij eten! Vanwege het moto en auto rijden er geheel mee gestopt.

Maar heb er beslist geen probleem mee als iemand wel drinkt mits verantwoord (= niet rijden!)

:neeneenee: :neeneenee:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).