Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Blanken, Americano's.

Gestart door Baron, zaterdag 31 december 2011, 04:37:44

Vorige topic - Volgende topic

Baron

 :hoedjeaf: :hoedjeaf:


En natuurlijk zijn wij, blanken / Americano's ? Joe's enz. een minderheid in de PH.
Ook dat heeft gevolgen, zijn wij ons er wel bewust van dat we daar een minderheid zijn?
En gedragen we ons daar ok naar ?! Wees eens eerlijk ..........

O0 :atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Ifugao

Citaat van: Baron op zaterdag 31 december 2011, 04:37:44
:hoedjeaf: :hoedjeaf:

En gedragen we ons daar ok naar ?! Wees eens eerlijk ..........

O0 :atyourservice:

Leg eerst eens uit, Baron, hoe een minderheidsgroep zich dient te gedragen dan?

Baron

 O0

Ik heb lang over dit antwoord na moeten denken (1 jaar ongeveer) maar ben er nu uit.
Leden van minderheden moeten zich gedragen alsof ze in de minderheid zijn, dus : bek dicht!

Gedragen wij ons daarnaar? Ik niet, ik ben zelfs alleen al ver in de meerderheid!

:jajaja: :thumb: :daag:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Kano

Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

josv

Citaat van: Baron op donderdag 20 december 2012, 01:24:32
O0

Ik heb lang over dit antwoord na moeten denken (1 jaar ongeveer) maar ben er nu uit.
Leden van minderheden moeten zich gedragen alsof ze in de minderheid zijn, dus : bek dicht!

Gedragen wij ons daarnaar? Ik niet, ik ben zelfs alleen al ver in de meerderheid!

:jajaja: :thumb: :daag:

Dus tussen een kut-marrokaan en een kut-nederlander/kano zit weinig verschil ? ? ?
Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

innka3

Citaat van: josv op donderdag 20 december 2012, 13:03:16
Citaat van: Baron op donderdag 20 december 2012, 01:24:32
O0

Ik heb lang over dit antwoord na moeten denken (1 jaar ongeveer) maar ben er nu uit.
Leden van minderheden moeten zich gedragen alsof ze in de minderheid zijn, dus : bek dicht!

Gedragen wij ons daarnaar? Ik niet, ik ben zelfs alleen al ver in de meerderheid!

:jajaja: :thumb: :daag:

Dus tussen een kut-marrokaan en een kut-nederlander/kano zit weinig verschil ? ? ?
oh kwis nie da kano's ook ieder meisje/vrouw/moeder kuthoer na roepen  :confused2:
en dat die sávond op verzamel pad gingen en iedere politie-agent verrot  :kwaad: scholden.
maar er is aardig wat veranderd sins je vertrokken ben uit  :nederlandsevlag: naar  :smiley-philippines:  :hoedjeaf:

Marinero

Nou ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik ben het spoor bijster.

vvjoris

Er is een verschil tussen een minderheid met poen en een minderheid zonder poen.
Ik blijf trouw aan mijn roots en principes, en pas me aan waar nodig of wenselijk, waar ik het vanuit mijn hart kan doen, en ik verwacht van anderen hetzelfde.