Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Sneeuw in de zomer ergens in de buurt?

Gestart door Quezonboy, zondag 13 april 2014, 15:45:06

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Ja doe dan het deksel van je vrieskist open en laat ze daar even inkijken  , ook nep ice en sneeeuw , en kost niks  :lachen:  :lachen:

Ik zou in geen geval met haar gaan skien in zo een indoorskibaan.  Moet erniet aan denken dat ze een been, arm pols, enkel of wat dat ook breekt of zelfs maar kneust  :negatief:


  Ik zou naar de alpen gaan, denk dat die prijs buiten het ski seizoen wel meevat, probeer lowbudget te vliegen, of anders met de bus. Er rijden in de zomer van die toeristenbussen in  :eu:  kosten geen drol  ( ben even de naam van de touroperator kwijt)

Nou dan een goedkoop hotelletje of eventueel een B&B  en gewoon lekker de piste op wandelen en de echte sneeuw zien en vasthouden, en dat skien achterwege laten.

  Lijkt mij sterk dat zoiets heel duur moet zijn.

opinie

Let dan wel op de hoogte, dunnere lucht maakt haar snel uitgeput vooral als normaal op zeeniveau leeft.
Ik zou dan toch gaan voor een indoorbaan. Niet ver, gewoon achteraf opwarmen in de zon, de latten aanbinden is een optie en geen verplichting. Met latten aan is het voordeel dat het lawinegevaar, verkeerd geparkeerde bomen.
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

daf105paccar

In Terneuzen is er ook een indoor skipiste(weet niet waar je woont,misschien is deze dichter bij jou)

Quezonboy

#13
Citaat van: daf105paccar op dinsdag 15 april 2014, 02:49:51
In Terneuzen is er ook een indoor skipiste(weet niet waar je woont,misschien is deze dichter bij jou)
Ik woon in de gemeente Gemert-Bakel dus Westerhoven ligt het dichtst bij denk ik http://montana-snowcenter.nl/
.

Lorre

Is er bij jou in de buurt geen diepvriesbedrijf waar ze van die megadiepvriezers hebben, kan ze daar eens een kijkje nemen, let wel, zo'n kast vriest tot -30° C :lachen:.  Laat ze er effe een kwartiertje (niet op slippers :neeneenee:) in vertoeven, is ze meteen genezen en kost jou niks :lachen:.

Baron

Citaat van: boomerang op zondag 13 april 2014, 16:11:19
Citaat van: Quezonboy op zondag 13 april 2014, 15:45:06
In de zomer (vanaf eind mei) hoop ik mijn Filipijnse vriendin naar Nederland te halen (op een Schengen visum) voor de eerste keer. Graag zou ze ook eens sneeuw te kunnen zien, weet u iemand waar je sneeuw kunt vinden in de buurt van Nederland vanaf mei tot eind augustus?!  :ikkeniebegrijp:


SnowWorld Landgraaf
Indoor Skiresort met Hotel


:hoedjeaf:

Raad ik jou ook aan. Eventueel er een paar dagen van te maken. Landgraaf ligt tegen Heerlen, kerkrade en Aken (Dld) aan. Vlakbij woont ook een bekend Baron, op het Drielandenpunt  Verder is Maastricht een half uurtje met de auto van Snowworld. Kun je van daar uit met de boot naar Luik. Of je kunt in Zuid Limburg de Mergellandroute rijden. De fantastische Gaya Zoo in Kerkrade bezoeken, de grotten bezoeken in Houthem en Maastricht, Het gezellige terras in Maaseik bezoeken of (weer in Maastricht) de Vriethof en Onze Lieve Vrouwenkerk met plein en terrasjes. Al eens van Valkenburg aan de Geul of het dorp Geulle gehoord. man, waar twijfel je nog over. Kom een weekje naar Limburg, DE toeristenstreek van NL, tegen de Eifel en de Ardennen aan. Bezoek het oude deel van Aken en de wereldberoemde Aachener Dom  (kathedraal) met zijn goudschat van Karel de Grote. KAN NOG WEL UREN DOORGAAN: 100 km van de Biggesee en het Sauerland. Van Luxemburg, Antwerpen Genk en Hasselt Luik. In Roermond is zo een outletcentrum, maar ook in Maasmechelen (B)
Durf er op te wedden dat jouw Filipina de Limburgse vlaai ookklekker zal vinden. Niets lekkerder dan een stuk zachte, romige rijstevlaai met dik de echte slagroom er op.

:lachen: :jajaja:       Ik prijs mij een gelukkig baron wonende in ons "Kleines Familienschloss" op het Drielandenpunt met uitzicht tot ver over Aken,  en ons luchtkasteel in Malate at the Bay in Manila Phillippines, met uitzicht over deze Bay en zijn havens en het pittoreske Malate inclusief haar duizenden stoepbewoners

:atyourservice:
Ik ben heel open: ik verberg niet dat ik iets te verbergen heb.
Mijn bijdragen zijn ter algemene lering en vermaak.
Laat je niet gek maken en maak vooral jezelf niet gek!
Baron, aka ... Baron van Munchhuizen, Baron in Barong, Baron Biero (= grapje).

Ronny55

Sneeuw in de zomer .....Bij ons is er alle dagen sneeuw....Zwarte sneeuw weliswaar, maar sneeuw is sneeuw . lol
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.