Nieuw seizoen Exotische liefde

Gestart door Cees, maandag 21 april 2014, 10:31:19

Vorige topic - Volgende topic

yepyep

Ik vind Wim wel een grappige kerel. Die Mystika is volgens mij geen kerel hoor.

gosternokke

Citaat van: PHwaarde op donderdag  1 mei 2014, 12:40:56
We zullen het antwoord m.b.t. Mystika echter nooit gaan weten...SBS6 haalt het programma van de buis i.v.m. tegenvallende kijkcijfers  :negatief:
http://www.zapnet.nl/2014/04/sbs-6-haalt-tv-show-exotische-liefde.html

Rond 36:40 vind ik "haar" er wel erg mannelijk uitzien. Bovendien heeft ze een behoorlijk grote neus voor een Filipina. En vraagt ze "heb ik inkijk"?
http://tvblik.nl/exotische-liefde/aflevering-16
 



  Nee , dan komen we der niet achter.  Zelf denk Wim in ieder geval dat het een vrouw is, of hij laat niet het achterste van zen tong zien.

  Ja , die vraag over inkijk viel mij ook op, maar het zegt niks, omdat het meerendeel van pinays hier niet van gediend is.

  Neus zegd ook niks.   De stem vond ik gewoon normaal, en de lengte is ook normaal, vaak zie je toch bij ladyboys dat ze vooral in  :smiley-philippines:  een kop langer zijn de de gemiddelde pinay.

    Wel duurde het ondzettend land bij de marechausse voor ze mocht gaan, terwijl ze tocht een toeristenvisum van 3 maanden had.  Mischien hebben die iets  ,, vreemds,, gemerkt aan haar  ?    We zulen het waarschijnlijk nooit weten ( zonder Wim het te vragen )

gosternokke

Citaat van: yepyep op donderdag  1 mei 2014, 13:59:02
Ik vind Wim wel een grappige kerel. Die Mystika is volgens mij geen kerel hoor.

  Ja, ik kijk met plezier naar die Wim, maar haalde het program in het eerste seizoen nog 750duizend kijkers, nu minder dan 400duizend.   En aangezien commercie de overhand heeft,  gaan de adverteerders morren  bij lage kijkcijfers.  En gezien de tv zenders in grote mate afhankelijk zijn van hun reclame inkomsten, sneuvelen de programmaas met  minder hoge kijkcijfers  :negatief:


popcorn

Hallo ,

Heeft er iemand een link om exotische liefde te bekijken , lukt niet meteen om de episodes via sbs5 te bekijken . Heb gratis vpn al geprobeerd , maar zonder succes .

alvast bedankt

peldoman

SBS6gemist website,  even exotische liefde intypen en je kan kijken.

Lorre

Citaat van: peldoman op zaterdag 24 mei 2014, 22:12:58
SBS6gemist website,  even exotische liefde intypen en je kan kijken.

Vanuit :belgiesmiley: is dit niet te bekijken, jammer!  Omdat wij :belgiesmiley: geen :nederlandsevlag: IP-adres hebben, zal het dus niet lukken.

Cees


Op you tube staan nog wat stukjes van afl.17 die niet meer uitgezonden is,


gr.Cees
Je hoeft niet altijd geluk te hebben, als je maar geen pech heb

Ronald-D

Citaat van: Cees op zondag 25 mei 2014, 10:44:12

Op you tube staan nog wat stukjes van afl.17 die niet meer uitgezonden is,


gr.Cees

Kan het zo snel niet vinden...heb je misschien een linkje?

Blauwvinger

Dat wachten bij de marechausse schijnt normaal zijn op Schiphol.
Er worden veel Thaise en Filipijnse tussen gehaald en de papier handel extra te controleren. :atyourservice: