Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Belg vermoord

Gestart door peldoman, zaterdag 3 mei 2014, 10:13:04

Vorige topic - Volgende topic

gosternokke

Klopt , maar das wel een heel stuk van Sabang af in westelijke richting.   Dat is vanaf Sabang met een banka nog een heel stuk varen, ik dacht van  zeker 20 minuten , tis weer al een tijdje geleden dat ik er was.

Klopt dat Whitebeach het homostrand van  :smiley-philippines: maar dan toch vooral tijdens hoyweek, dus de week voor pasen, gaat ieder homo die het kan betalen daar heen.

  meeste van het personeel van de restaurants op Whitebeach zijn ook baklaas trouwens.  Een keer iets te veel gedronken, en iets te big smile en ik had in het restaurant er gelijk 2 naast me ziiten  :lachen:

Vervolgen kregen ze ruzie over wie van de twee zen mobiel nummer aan me mocht geven.   Toen ik geen prijs stelde op hun mobielnummer, probeerde  de een me van gedachten te vanderen door een rugmassage, de ander deed een poging me in men kruis te strelen.

Ik gaf blijkbaaar verkeerde signalen   :benweg:

Lorre

Nou gosternokke, jouw dichting zou er sneller worden opgerekt dan je lief zou zijn :lachen: :lachen: :lachen:.  Sterkte!! :haha: :floet:

peldoman

Citaat van: gosternokke op zaterdag  3 mei 2014, 20:18:19
Klopt , maar das wel een heel stuk van Sabang af in westelijke richting.   Dat is vanaf Sabang met een banka nog een heel stuk varen, ik dacht van  zeker 20 minuten , tis weer al een tijdje geleden dat ik er was.

Klopt dat Whitebeach het homostrand van  :smiley-philippines: maar dan toch vooral tijdens hoyweek, dus de week voor pasen, gaat ieder homo die het kan betalen daar heen.

  meeste van het personeel van de restaurants op Whitebeach zijn ook baklaas trouwens.  Een keer iets te veel gedronken, en iets te big smile en ik had in het restaurant er gelijk 2 naast me ziiten  :lachen:

Vervolgen kregen ze ruzie over wie van de twee zen mobiel nummer aan me mocht geven.   Toen ik geen prijs stelde op hun mobielnummer, probeerde  de een me van gedachten te vanderen door een rugmassage, de ander deed een poging me in men kruis te strelen.

Ik gaf blijkbaaar verkeerde signalen   :benweg:

Ik heb eigenlijk ook wel zin om hier eens verder op in te gaan geacht mede forum Lid gosternokke.
Wat ik dus mag concluderen is, je was daar , of ergens in de buurt van dat Whitebeach?
Je was alleen, ik neem aan dat als je je vrouw bij je had ze niet naast je gaan zitten?

Vragen;               Hoe was de rug massage?
                          Hoe was de kruismassage?
                          Waarom lachte je tegen ze?
                          Wat moest je daar?
last but not least, Hoe is het je bevallen?

Zie dit niet als zijnde nieuwsgierig naar iemand zijn privé leven, doch als bruikbare info
voor andere forumleden die hier ook verzeilt in zouden kunnen geraken. :thankyoufw5:



yepyep

Mijn vrouw's eerste gedachte was dat het een moord was in de homosexuele kringen gezien de aard van de verminkingen.

Maar ja, wie zal het zeggen.

opinie

Citaat van: gosternokke op zaterdag  3 mei 2014, 16:10:16
hebbie als buitenlands slachtoffer de pech dat je familie uit het thuisland niet naar   :smiley-philippines: afreisd en daar enige druk op autoriteiten uitvoerd ( zover dat al mogeijk is )  is het een verloren zaak.


   ik herriner me een zaak van een Brit die in Manila was doodgeschoten.  De moeder van de man vloog naar manila voor een gesprek met de leiding van het onderzoek.  

  Hier kwam naar voren dat de vrouw van het slachtoffer een relatie met een pinoy had, en dat zij of die pinoy aan iemand opdracht had gegeven de Brit af te schieten.    Politie kon wegens gebrek aan bewijs er geen vinger achter krijgen.


 Na een jaar zonder resultaat van politie was de moeder het beu,  ze vertrok weer  naar Manila, huurde een prive detctive ( was oud politieman )

Ze nam een tweede hypotheek voor de kosten van het onderzoek en het vrijkopen van de kleinkinderen. Die laatsten waren een last voor de grootouders nadat de geldkraan van hun dochter droogviel.

De trailer en de video:






Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

bananacreek

Citaat van: yepyep op zaterdag  3 mei 2014, 23:46:48
Mijn vrouw's eerste gedachte was dat het een moord was in de homosexuele kringen gezien de aard van de verminkingen.

Maar ja, wie zal het zeggen.

Hier in Bacong werd er iemand een paar jaar opgehangen maar eerst werden zijn kloten volledig afgesneden met een bot mes...zo ging het verhaal..............  :ripba8: :ripba8:


peldoman

Ik las gisteren ook ,was een Duitse krant , kan het bericht niet terug vinden, dat steeds
meer expats de Filippijnen verlaten door het toegenomen geweld tegen buitenlanders.
Ik weet wel dat als je gaat googelen op, "vermoord in de Filippijnen", je wel even doet schrikken.
Argumenten die ik veel op Forums leest zijn, ja het was een homo, of hij heeft naast de pot gepiest mogen
natuurlijk nooit een excuus zijn iemand zijn ballen eraf te snijden en te kelen.
De  :smiley-philippines: krijgen wel een hele slechte naam zo.

gosternokke

Citaat van: peldoman op zaterdag  3 mei 2014, 20:40:56
Citaat van: gosternokke op zaterdag  3 mei 2014, 20:18:19
Klopt , maar das wel een heel stuk van Sabang af in westelijke richting.   Dat is vanaf Sabang met een banka nog een heel stuk varen, ik dacht van  zeker 20 minuten , tis weer al een tijdje geleden dat ik er was.

Klopt dat Whitebeach het homostrand van  :smiley-philippines: maar dan toch vooral tijdens hoyweek, dus de week voor pasen, gaat ieder homo die het kan betalen daar heen.

  meeste van het personeel van de restaurants op Whitebeach zijn ook baklaas trouwens.  Een keer iets te veel gedronken, en iets te big smile en ik had in het restaurant er gelijk 2 naast me ziiten  :lachen:

Vervolgen kregen ze ruzie over wie van de twee zen mobiel nummer aan me mocht geven.   Toen ik geen prijs stelde op hun mobielnummer, probeerde  de een me van gedachten te vanderen door een rugmassage, de ander deed een poging me in men kruis te strelen.

Ik gaf blijkbaaar verkeerde signalen   :benweg:

Ik heb eigenlijk ook wel zin om hier eens verder op in te gaan geacht mede forum Lid gosternokke.
Wat ik dus mag concluderen is, je was daar , of ergens in de buurt van dat Whitebeach?
Je was alleen, ik neem aan dat als je je vrouw bij je had ze niet naast je gaan zitten?

Vragen;               Hoe was de rug massage?
                          Hoe was de kruismassage?
                          Waarom lachte je tegen ze?
                          Wat moest je daar?
last but not least, Hoe is het je bevallen?

Zie dit niet als zijnde nieuwsgierig naar iemand zijn privé leven, doch als bruikbare info
voor andere forumleden die hier ook verzeilt in zouden kunnen geraken. :thankyoufw5:




  Ach Peldoman, de details ben ik kwijt, ik had te diep in het glaasje gekeken en het is al heeeeeeeeel lang geleden. 

    Ga het het zelf eens ervaren     :lachen:     daar gaat toch niets boven  ?