Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

bemeubeld huis in Cebu (City) gezocht.

Gestart door startagain, vrijdag 9 mei 2014, 08:34:08

Vorige topic - Volgende topic

startagain

Hallo forumleden,

omdat we met de familie op vakantie gaan voor ca een maand, dachten we om Cebu als uitvalbasis te nemen en er (om kosten te drukken) een huis te huren in Cebu City of naaste omgeving. Weet er iemand iets dat vrij is en betaalbaar (max30000 peso). Moet voor 5 of 6 personen zijn, en liefst met 3 slaapkamers, ofwel 2 slaapkamers + een slaapplaats in woonruimte of iets dergelijks.
Ik weet dat het kort dag is, en klein kansje dat hier iemand iets weet. Ik kan wel beloven dat er goed zorg voor gedragen zal worden!

Vriendelijke groeten,
Stan
Move on.. to learn and improve

gosternokke

http://cebu.en.craigslist.com.ph/apa/     Op craigslist kijken, en er zijn nog talloze andere sites met huizen te huur.




startagain

Bedankt mannen (en eventuele vrouwen)  :lachen:

Ik hoop er iets te vinden, dat betaalbaar is.

Mvg,
Stan
Move on.. to learn and improve

gosternokke

Ja, dat zal niet het probleem zijn.   Denk alleen dat veel verhuurders liever langer dan 1 maand willen verhuren

Lorre

#7
Citaat van: gosternokke op dinsdag 13 mei 2014, 22:15:28
Ja, dat zal niet het probleem zijn.   Denk alleen dat veel verhuurders liever langer dan 1 maand willen verhuren

Bij vele advertenties staat het er zelfs bij dat 1 maand (of zelfs minder) kan gehuurd worden.  :biggrinn: :biggrinn: :biggrinn:.

gosternokke

Okay zal wel  :thumb:   Ik heb die advertenties niet uitgeplozen. Ik liep er in het verleden nog al eens tegen aan dat ze liever geen short term huurders widen.   maar er word overal in  :smiley-philippines: gegintisch gebouwd, dus komt er steeds meer beschikbaar, en ja logisch dat verhuurders dan bereid zijn alles te pakken hoe kort ook

Lorre

Alleen vraagt men voor sommige hokjes écht wel de hoofdprijs, zal waarschijnlijk van de plek afhangen waar het huis is gelegen? :weetikniet: