Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

tiket

Gestart door ronny, dinsdag 13 mei 2014, 18:46:13

Vorige topic - Volgende topic

ronny

vandaag tiket gekocht 17 ougustus vertrekken brussel manila met ethiad 760 euro 18 uur onder weg vind ik een mooie prijs

bruno13

dat is waar ronny,have fun

daf105paccar

Als je de prijs en reistijd bekijkt is het een goede prijs.  :biggrinn:

wolfmo

heb hier vraagje aangaande ticket mijn vriendin har visum is goedgekeurd om naar belgie te komen,
wat heeft ze nodig om als Filipijnse naar belgie te komen een ticket en verzekering denk ik,door wie word de verzekering dan afgeleverd
greetz

jiggy

Citaat van: wolfmo op zondag 18 mei 2014, 18:45:12
heb hier vraagje aangaande ticket mijn vriendin har visum is goedgekeurd om naar belgie te komen,
wat heeft ze nodig om als Filipijnse naar belgie te komen een ticket en verzekering denk ik,door wie word de verzekering dan afgeleverd
greetz

Vooreerst proficiat met het goedgekeurde visum !
Het certificaat van een medische verzekering wordt afgeleverd door een verzekeringsmaatschappij, erkend door de belgische overheid. Zie daarvoor de lijst op de website van de belgische ambassade.
Best neem je een (belgische) maatschappij waar je online de verzekering kan afsluiten. Na de transactie zit het benodigde certificaat in PDF-formaat in je mailbox.

Anderzijds..... verbaast je vraag me toch wel : blijkbaar hebben jullie alles administratief kunnen doorlopen voor het visum en nu weet je niet waar zo'n verzekering te bekomen?
As ik me goed herinner wordt er zelfs bij de berichtgeving van goedkeuring door de ambassade een lijst van aanvaarde maatschappijen vermeld ! Dus... excuseer me dat ik nu even de wenkbrauwen frons.....  :confused2:

wolfmo

beste
dit alles word geregeld via travel center in Manilla,maar ik begrijp hun manier van werken niet zo goed,ze nemen verzekering voor je aan je betaalt deze en dan moet je nogmaals betalen voor de datum te wijzigen,van je verzekering,en ze vragen geld voor je ticket en ze kunnen je de vertrek datum niet geven,en hoeveel je ticket gaat kosten,als je hier in belgie zoiets doe weet je wat je gaat betalen en waar je staat,en ze stellen altijd alles uit en je moet alijd heen en weerlopen om alles te regelen,en ze kunnen je niet zeggen hoe of wanneer alles in orde komt

Pinocchio

Wolfmo,

Ben jijzelf ooit in de Filippijnen geweest, of wordt alles geregeld ter plaatse door je "vriendin"?

jiggy

Citaat van: Pinocchio op maandag 19 mei 2014, 10:12:43
Wolfmo,

Ben jijzelf ooit in de Filippijnen geweest, of wordt alles geregeld ter plaatse door je "vriendin"?

Had dezelfde bedenkingen... Als ik de berichtengeschiedenis van Wolfmo bekijk, bemerk ik dat reeds van rond de jaarwisseling sprake is van een goedkeuring van een visum. En nog is alles niet in orde?     :ikkeniebegrijp:

Ikzelf zou nooit beroep doen op zo'n extern bureau. De communicatie- en actielijnen zo kort mogelijk houden is de boodschap. Een ticket en verzekering boeken is (bijna) zo vlug gebeurd als het inloggen hier op het forum en een bericht schrijven.

Lorre

Citaat van: wolfmo op maandag 19 mei 2014, 08:01:40
beste
dit alles word geregeld via travel center in Manilla,maar ik begrijp hun manier van werken niet zo goed,ze nemen verzekering voor je aan je betaalt deze en dan moet je nogmaals betalen voor de datum te wijzigen,van je verzekering,en ze vragen geld voor je ticket en ze kunnen je de vertrek datum niet geven,en hoeveel je ticket gaat kosten,als je hier in belgie zoiets doe weet je wat je gaat betalen en waar je staat,en ze stellen altijd alles uit en je moet alijd heen en weerlopen om alles te regelen,en ze kunnen je niet zeggen hoe of wanneer alles in orde komt

Je wordt genaaid door het Travel Center, simpel toch?  Ze ruiken geld en jij wordt lekker gemolken als witneus. :biggrinn: :biggrinn:

gosternokke

Dan melkt de ene witneus de andere    :lachen:  Want dat travelcenter is ook van een witneus. Ben effen zen naam vergeten, ik sprak hem nog paar jaar terug bij de nieuwjaarsduik in Makati.