Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

tiket

Gestart door ronny, dinsdag 13 mei 2014, 18:46:13

Vorige topic - Volgende topic

wolfmo

word wel allemaal via ambassade geregeld daar dan is ambassade ook corrupt daar

yepyep

Die man heb ik gesproken met Koningsdag. Familie van de Weerden?

www.filipinotravel.com.ph

jiggy

Citaat van: wolfmo op maandag 19 mei 2014, 15:03:51
word wel allemaal via ambassade geregeld daar dan is ambassade ook corrupt daar

Mijn ervaringen met de ambassade zijn uit correct te noemen.
Als de "zwakke schakel" dat bureau is, dan heb je er enkel het raden naar wat er zich buiten jou om voordoet.
Zo'n situatie zint me niet. Daarom dat ik liefst zelf alles beloop.
En.. wat me nu te binnen schiet : jouw vraag was :  "wie zo'n verzekering kan afleveren", nietwaar?
Dient daar dan zo'n bureau niet voor om dit te belopen, of... op zijn minst jou van antwoord te dienen?

Er was hier trouwens nog een voorgaande vraag van een forumlid die mij intrigeerde : ben jij trouwens zelf al ginds geweest??

wolfmo

ja ben juist terug thuis van vrijdag was daar 3 weken,en is wel degelijk de ambassade die werkt met deze travel center

jiggy

Citaat van: wolfmo op maandag 19 mei 2014, 16:51:20
ja ben juist terug thuis van vrijdag was daar 3 weken,en is wel degelijk de ambassade die werkt met deze travel center


Er is GEEN ENKEL TRAVEL CENTER of AGENCY waar de ambassade met "werkt".
Als iemand zich aandient als de bemiddelaar voor diensten en daarvoor de legitimiteit bezit, dan zal de ambassade zich uiteraard tot dat agency/center wenden, doch... werken met of via is geen vereiste en zeker geen (algemene) regel.
Wat is er dan juist aan de hand? Het visum was toch reeds van rond nieuwjaar goedgekeurd,niet?
Als het ticket alsook de verzekering werd voorgelegd, waarom is het visum dan nog niet afgeleverd??
Misschien heb jij dezelfde vragen, doch... dan is enkel het travel agency die je daarop kan antwoorden, vrees ik...

gosternokke

Citaat van: yepyep op maandag 19 mei 2014, 15:05:48
Die man heb ik gesproken met Koningsdag. Familie van de Weerden?

www.filipinotravel.com.ph



Klopt , is de familie van Weerden, die zitten al heel lang op de Filippijnen.

wolfmo

het is wel degelijk de ambassade die werkt met dit travel center van in het begin,en visum is afgeleverd geweest halverwege february,en ticket was klaar en ze kon naar hier komen in maart en de dag dat ze naar vlieghaven vertrekt met taxi werd ze overvallen door taxidriver en werd dan opgenomen in hospitaal voor tweetal weken ,en bij die holdup is ze alles kwijtgeraakt,ticket,reispas,identiteit,alles,dus was herbeginnen

Pinocchio

Citaat van: wolfmo op maandag 19 mei 2014, 19:18:24
visum is afgeleverd geweest halverwege february,en ticket was klaar en ze kon naar hier komen in maart

wolfmo,

Op 19 maart schreef u in het topic Amsterdam--Manila

pas vorige week reispas en visum afgeleverd

Zou je niet beter nog eens controleren wat je in het verleden hier hebt geschreven alvorens je helemaal vast draait in je verhaal.

Lorre

Ik krijg zo precies de indruk dat mevrouwtje Wolfmo niet erg gehaast is om de :smiley-philippines: te verlaten? :weetikniet:

wolfmo

ja tweede week van maart werd de viisum bij haar thuis afgeleverd zou moeten zien welke dag in mail,sorry ze werd later wel overvallen en alles werd gestolen