Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

tiket

Gestart door ronny, dinsdag 13 mei 2014, 18:46:13

Vorige topic - Volgende topic

Luke

Wow. overvallen door een taxi driver.... Is daar aangifte van gedaan? Politie-verklaring?
Het klinkt allemaal toevallig en weinig overtuigend.

Herbie

Citaat van: Luke op dinsdag 20 mei 2014, 06:32:23
Wow. overvallen door een taxi driver.... Is daar aangifte van gedaan? Politie-verklaring?
Het klinkt allemaal toevallig en weinig overtuigend.

Zo zat ik er ook al over te denken :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

MadRed

Het lijkt zo inderdaad precies op een verhaal van dragonladies.org.
Ik zou maar eens goed na gaan of alles wel zuiver is.

wolfmo

ja is aangifte van gebeurd en in shock in hospitaal daar,en ik ben daar geweest dus ik weet wel wat er degelijk gebeurd is daar,je moet het maar meemaken ik geloof dat jullie hier dit lichtzinnig opnemen,ik denk dat je nog nooit een revolver tegen je hoofd gekregen heeft

jiggy

@wolfmo. Sorry dat menig forumlid zich de wenkbrauwen fronst, maar dit is wel een sterk verhaal.. overvallen, net voor ze zou komen, alles weg, naar ziekenhuis,.....
Je bent net terug van ginds, zei je.
Hoeveel keer was je daar al? Dus de vraag is : hoe goed ken je je vriendin en.. hoe ben je bij dat travel agency terecht gekomen??

Amice

Tja bekend verhaal overvallen alles kwijt, foutje bedankt...kan ik ff vangen?  :haha:

Ondanks dat het echt gebeurd wordt dit veelvuldig als smoes gebruikt om de buitenlander leeg te plukken, zo kennen we er nog n paar honderd overigens.

De waarschuwing om je vriendin eens goed door te lichten is derhalve welbedoeld en niet misplaatst , zelfs niet als het echt gebeurd is.

De travel agency is alom bekend ook bij de  :nederlandsevlag:ambassade.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

gosternokke

Maar  ik mag toch aannemen dat die die texichauffeur die spullen gewoon terug kon geven nadat  hij was opgepakt ?    :confused2:  

Tenminste ik  mag toch hopen die ie na de aangifte gelijk in de kraag is gevat ?      ALTIJD het nummerplaat van de taxi noteren is noodzakelijk, maar ik kan me voorstellen als je veel taxiritjes maakt en het gaat lange tijd goed,  het noteren  er bij in schiet.

Luke

Citaat van: wolfmo op dinsdag 20 mei 2014, 08:17:28
ja is aangifte van gebeurd en in shock in hospitaal daar,en ik ben daar geweest dus ik weet wel wat er degelijk gebeurd is daar,je moet het maar meemaken ik geloof dat jullie hier dit lichtzinnig opnemen,ik denk dat je nog nooit een revolver tegen je hoofd gekregen heeft

...nog geen revolver TEGEN mijn hoofd, maar wel naar mij gericht op enkele meters afstand!

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: wolfmo op dinsdag 20 mei 2014, 08:17:28
ja is aangifte van gebeurd en in shock in hospitaal daar,en ik ben daar geweest dus ik weet wel wat er degelijk gebeurd is daar,je moet het maar meemaken ik geloof dat jullie hier dit lichtzinnig opnemen,ik denk dat je nog nooit een revolver tegen je hoofd gekregen heeft
ja zeker , je moet het maar mee maken , das erg genoeg .

ik geloof niet dat hier leden zijn die dit lichtzinnig opnemen. MAAR kan mij de reacties van bepaalde leden hier goed voor stellen .in de filippijnen is nu eenmaal alles mogelijk. ook dingen die jij Wolfmo nooit voor mogelijk hield zijn daar mogelijk . voor geld doen zij dingen die zelfs onze lieve heer niet voor mogelijk houd . je vriendin de taxichauffeur  de politie en zelfs de doktoren kunnen maar zo in een complot zitten , ik zeg niet dat het in uw geval zo is . maar er dient in de fils overal rekening mee worden gehouwen . een goede dosis wantrouwen is hier dan ook zo slecht nog niet.
verder hoop ik dat jij geen slachtoffer bent .

ik en velen met mij kijken nergens meer van op in de filippijnen .

veel succes ,en laat nog eens horen hoe het is afgelopen .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Lorre

Citaat van: wolfmo op dinsdag 20 mei 2014, 08:17:28
ja is aangifte van gebeurd en in shock in hospitaal daar,en ik ben daar geweest dus ik weet wel wat er degelijk gebeurd is daar

Wanneer was je er, enkel deze drie weken van eind april tot 16 mei 2014??  Hoeveel maal heb je haar eigenlijk al bezocht?  Hoeveel dagen in totaal samen geweest?