Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

WK voetball

Gestart door serge81, zaterdag 24 mei 2014, 20:04:32

Vorige topic - Volgende topic

Ifugao

Ik bekijk de wedstrijden live op een enorm scherm dat hier aan de boulevard is opgezet in Dumaguete. Heerlijk s'avonds met een biertje erbij van de bar die ook buiten is opgezet en een paar rijen met stoelen en tafels.




louis

Ik vraag mij af, zitten er ook veel Filippijnen te kijken naar die wedstrijden , nu het geen basketball of boksen is ? Het is daar natuurlijk nachtwerk voorhun.

Ifugao

Tot mijn grote   verbazing zaten er een aantal ph  boys te kijken.
Het leuke was dat zij Oranje aan het toejuichen waren.
Een aantal aussies waren er ook .........en niet blij.











macadam

In Cagayan de Oro via Parasat op kanaal 58, Balls....alle wedstrijden, prima beeld, prima geluid......Ik heb tot nu toe alles gezien... :)

Ifugao

Citaat van: Adriaan op vrijdag 20 juni 2014, 00:47:19

Ik zit in Cebu en heb me ook afgevraagd hoe die wedstrijden te volgen zijn. Onze "server" is Cignal en die heeft op dat punt niets te bieden


Ja kunt natuurlijk altijd iemand in Nederland vragen om een laptop of webcam voor hum TV te zetten en via Skype te streamen. Skype kun je op Fullscreen zetten en de verbindingen zijn doorgaans erg goed.  

bananacreek

Citaat van: Ifugao op vrijdag 20 juni 2014, 09:13:26
Tot mijn grote   verbazing zaten er een aantal ph  boys te kijken.
Het leuke was dat zij Oranje aan het toejuichen waren.
Een aantal aussies waren er ook .........en niet blij.

Ook  :smiley-philippines: houden zeker wel van voetbal en er zijn hier ook toernooien geweest en er is een FC Dumaguete...maar de zaak is wat minder geworden in de laatste 8 jaar.....

Een (nu overleden) vriend van mij die nederlander was en nauw verbonden met voetbal in Zutphen nederland is hier ook trainer geweest en heeft zelfs via Lions Club voetbal lessen gegeven voor "Out of School Youth" totdat de mede Lions club leden altijd geld van hem wilden lenen.......toen was het voor hem..... :rennen: :rennen: :benweg: :benweg: :benweg: ................. :lachen: :lachen:



FC CERES......De bussen rijden iedereen overhoop ....en de voetballers lopen iedereen overhoop ...... :lachen: :lachen:




Ronny55

Citaat van: macadam op vrijdag 20 juni 2014, 11:08:53
In Cagayan de Oro via Parasat op kanaal 58, Balls....alle wedstrijden, prima beeld, prima geluid......Ik heb tot nu toe alles gezien... :)
Inderdaad.  :jajaja:  Of te wel ABS-CBN in uitgesteld relais dan wel ...Nationwide
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.