Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

geboorteakte online opvragen.

Gestart door gosternokke, zondag 25 mei 2014, 23:16:26

Vorige topic - Volgende topic

nils

Jens, je weet hoe Hollanders van nature zijn, die willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.
Als een Filipino geld verdient op een verdienste dan is het ook al snel oplichterij.

@Gosternokke
Je advocaat kan bij de rechtbank een zogenaamde pro forma beroepsschrift indienen.
Naast de argumentatie en de documenten die je wel hebt, vraag je om extra tijd met een bijbehorende toelichting.
Lees anders deze folder maar eens door.
http://www.rijksoverheid.nl/bestanden/documenten-en-publicaties/brochures/2011/03/30/beroep-instellen-bij-de-rechtbank/26dw2011g001.pdf

innka3

Citaat van: jens op maandag 26 mei 2014, 10:57:03
ik heb vroeger voor meerdere leden op het andere forum een gecertificeerd geboorte akte geregeld in Manilla. mede daarom hebben ze mij daar in de ban gedaan ,ik heb daar toen veel ruzie om gehad met diverse leden .  enkele leden hier moeten dat nog weten waaronder Mawibata [biker].  ik werd voor alles en nog wat uit gemaakt en iedereen wist het beter. er waren leden die beweerden dat je zo iets in iedere stad kon regelen [nee dus] er waren leden die het veel te duur vonden, en ik was een ras oplichter, er was één zo,n wous bij die mij wel even op zou zoeken tuis en mij de kop wouw verbouwen [pm], wel heb hem jammer genoeg niet gezien hier, zelfs die volidioot die daar nu de scepter zwaait bemoeide zich er mee. toen was ik natuurlijk vlot klaar met dat kut forum . sorry .



jens.....   

   

jens pm me even waar dat staat daar,ik lees  :denk: en vergeet  weer waar het stond. :weetikniet:

klootzakken (voorheen Jens)

#12
Citaat van: innka3 op maandag 26 mei 2014, 13:06:09
Citaat van: jens op maandag 26 mei 2014, 10:57:03
ik heb vroeger voor meerdere leden op het andere forum een gecertificeerd geboorte akte geregeld in Manilla. mede daarom hebben ze mij daar in de ban gedaan ,ik heb daar toen veel ruzie om gehad met diverse leden .  enkele leden hier moeten dat nog weten waaronder Mawibata [biker].  ik werd voor alles en nog wat uit gemaakt en iedereen wist het beter. er waren leden die beweerden dat je zo iets in iedere stad kon regelen [nee dus] er waren leden die het veel te duur vonden, en ik was een ras oplichter, er was één zo,n wous bij die mij wel even op zou zoeken tuis en mij de kop wouw verbouwen [pm], wel heb hem jammer genoeg niet gezien hier, zelfs die volidioot die daar nu de scepter zwaait bemoeide zich er mee. toen was ik natuurlijk vlot klaar met dat kut forum . sorry .

k  

jens.....    

 

jens pm me even waar dat staat daar,ik lees  :denk: en vergeet  weer waar het stond. :weetikniet:
dat kan ik helaas niet meer , wand ik heb toen met een kwaaie kop en op een slinkse manier al mijn post van dat forum getrokken ik meen meer dan 1500 stuks. je weet wel ik had toen een avatar met zo,n gevangene met een bal aan zijn been haha   :prisoner:.  ik heb nadien wel spijt gehad dat ik dat hele of in ieder geval een groot stuk van het forum uit elkaar heb getrokken. daarom zijn daar veel oude berichten niet meer compleet of zijn moeilijk te volgen  omdat er stukken tussen uit zijn . jammer dan, dit had ik niet moeten doen.
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.