Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

manilla - butuan

Gestart door kamperman, zondag 1 juni 2014, 13:45:15

Vorige topic - Volgende topic

kamperman

beste forumleden

wij vertrekken 12 juli naar de  :smiley-philippines: en blijven voor drie weken in Angeles
vervolgens gaan we een weekje naar de schoonouders, dat moeten we per vliegtuig doen
i.v.m de afstand we vliegen dan op butuan hoe kan dat het beste aangepakt worden ?
ter plekke in Angeles naar een reisbureau gaan of van te voren boeken en met welke maatschappij ??   

Herbie

Van tevoren boeken https://www.cebupacificair.com/  met beetje geluk nog promo vluchten, beetje zoeken en data veranderen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

kamperman

bedankt herbie

ik heb geboekt heen en terug voor 215 euro voor drie personen
het was een promo nog geen 500 peso per vlucht vervolgens komen er allerlei kosten bij
kom je in totaal op bijna 13000 peso

ik heb alleen de reservering uitgeprint als ik op de link klik om het originele ticket uit te printen werkt die niet
dan vraagt die om een code die ik niet heb.
maar op de reservering staat alles vermeld namen - bagagegewicht - stoelnummer

Ifugao

Voor binnenlandse vluchten die je electronisch boekt hoef je niet eens je ticket te laten zien was mijn ervaring. Je ticktet staat op je naam en men vraagt slechts naar je ID (Paspoort of rijbewijs)

Luke

Is dat Clark - Butuan of Manila - Butuan??

kamperman

dat is manila - butuan, je kan niet vanaf clark niet naar butuan vliegen heb ik nog wel naar gekeken luke

4000 peso keer3 is dan toch ook 12000 peso pierrevanwies

ok dat is dan een geruststelling ifugao

Herbie

Het is nog zo slecht niet voor een vlucht in augustus, en goeie promo is rond de 3000 geen en terug. Maar zoals je nu hebt 4300 ongeveer is mooi te doen.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Pinocchio

July en augustus zijn traditioneel goedkope maanden voor binnenlandse vluchten in de Filippijnen aangezien het schooljaar er begint in juni.