Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

de bekendste filipina

Gestart door Adriaan, zondag 8 juni 2014, 13:35:50

Vorige topic - Volgende topic

Adriaan

Ik heb door de jaren heen verschillende bijdragen geplaatst over "de bekendste Filipina", Michelle Malkin, de Fil/AM conservatieve columniste die de bloeddruk van menig lezer en kijker omhoog heeft gejaagd en niet vanwege haar appetijtelijkheid. Ik geloof niet dat enige Filipina hier te lande in een dergelijke gifspuugster kan worden getransformeerd. Die vormende kracht is voorbehouden aan "the land of the free and home of the brave". Zie hier haar reactie op de verkiezingsoverwinning van Obama. Zelfs als je niet verstaat wat ze zegt hoef je alleen maar naar haar lieve mondje te kijken om te weten hoe laat het is. Zie
https://www.youtube.com/watch?v=k2nP4Azjr14

[yt=640,505]k2nP4Azjr14[/yt]

Adriaan

#1
En hier is de lieverd ten voeten uit:

https://www.youtube.com/watch?v=L7_pbHGhtXo


[yt=640,505]L7_pbHGhtXo[/yt]

nils

Volgens mij is gewoon een trol die van alles probeert om zichzelf te promoten.
Ik heb nog een paar andere videos van haar bekeken.
Maar elke keer wanneer ze op TV komt, is ze het ergens niet mee eens is.

Cosyns Guy

Waarschijnlijk heeft ze een gebrek aan kei goeie sex... :biggrinn:

Blauwvinger

k`Kan niet zeggen dat nou zo knap is :ikkeniebegrijp:
Ze heeft geen `tieten` :lachen:

Lorre

Citaat van: Cosyns Guy op zondag  8 juni 2014, 19:01:28
Waarschijnlijk heeft ze een gebrek aan kei goeie sex... :biggrinn:

@Guy: ik heb mezelf de dichterlijke vrijheid toegedicht en haar voorzien van je mailadres en foonnummer :haha:.  Indien je de komende dagen gebeld wordt door een onbekend nummer, gelieve dan ook jouw gsm (mobiel voor :nederlandsevlag:) op te nemen.

Ik denk niet dat je dit erg zal vinden, daar zijn vrienden voor, niet? :biggrinn: :biggrinn: :lachen: :lachen:

Adriaan

Ja haar uiterlijk is tot daaraan toe. Ik had het meer over haar innerlijk. Mijn punt was dat ze in een Filipijnse omgeving waarschijnlijk niet zo'n gifspuugster geworden zou zijn (Miriam Defensor-Santiago is, vergeleken bij haar, een amateur in dat opzicht). Het is de verziekte politieke sfeer in de VS, met die patstelling tussen Republikeinen en Democraten, die van dat gifspugen daar een vrij  normale zaak heeft gemaakt. Echter zelfs daar wordt haar fanatisme als buitensporig gezien. Andrew Sullivan, redacteur van het bekende blog "The Dish", kent zelfs elk jaar een "Malkin prijs" toe aan de publicist die het meest is opgevallen door "shrill, hyperbolic, divisive and intemperate right wing rhetoric". Zij zelf (en dat andere mirakel Ann Coulter) komen er niet voor in aanmerking "om anderen een kans te geven".


Cosyns Guy

Citaat van: Lorre op maandag  9 juni 2014, 02:08:36
Citaat van: Cosyns Guy op zondag  8 juni 2014, 19:01:28
Waarschijnlijk heeft ze een gebrek aan kei goeie sex... :biggrinn:

@Guy: ik heb mezelf de dichterlijke vrijheid toegedicht en haar voorzien van je mailadres en foonnummer :haha:.  Indien je de komende dagen gebeld wordt door een onbekend nummer, gelieve dan ook jouw gsm (mobiel voor :nederlandsevlag:) op te nemen.

Ik denk niet dat je dit erg zal vinden, daar zijn vrienden voor, niet? :biggrinn: :biggrinn: :lachen: :lachen:
Gosh,Lorre als ze dezelfde smoelen trekt gedurende een vrijpartij als bij haar gifspuwende televisie optredens vrees ik dat de otin er het bijltje bij gaat leggen voor onbepaalde duur....alhoewel,met een dweil over het gezicht moet het nog te doen zijn zeggen ze in Gent.
P.S. Heb de gsm opgeladen en steeds in handbereik voor het geval dat... :lachen:  :lachen:

Lenn

Geef mijn portie maar aan fikkie. :benweg:

Luke

Fikkie moet een hond-obsitas zijn  met al die porties.. 
GAIA gaat daar niet gelukkig mee zijn  :haha:

Soushkin

Citaat van: Adriaan op maandag  9 juni 2014, 08:37:32
Ja haar uiterlijk is tot daaraan toe. Ik had het meer over haar innerlijk. Mijn punt was dat ze in een Filipijnse omgeving waarschijnlijk niet zo'n gifspuugster geworden zou zijn (Miriam Defensor-Santiago is, vergeleken bij haar, een amateur in dat opzicht). Het is de verziekte politieke sfeer in de VS, met die patstelling tussen Republikeinen en Democraten, die van dat gifspugen daar een vrij  normale zaak heeft gemaakt. Echter zelfs daar wordt haar fanatisme als buitensporig gezien. Andrew Sullivan, redacteur van het bekende blog "The Dish", kent zelfs elk jaar een "Malkin prijs" toe aan de publicist die het meest is opgevallen door "shrill, hyperbolic, divisive and intemperate right wing rhetoric". Zij zelf (en dat andere mirakel Ann Coulter) komen er niet voor in aanmerking "om anderen een kans te geven".




Miriam Defensor doet het veelal toch met een hoop humor. Dat kan je van deze gifkikker niet zeggen.
Palimos po, gutom ako. Pisulang pang Mac Do, pang Jollibee.

Maraming salamat, po.

:happy2: