Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

geld vanuit de filippijnen naar belgie sturen?

Gestart door eddyvm, woensdag 11 juni 2014, 10:37:41

Vorige topic - Volgende topic

opinie

Citaat van: blauwvinger50 op zaterdag 14 juni 2014, 12:04:30
Citaat van: Luc op woensdag 11 juni 2014, 23:16:13
Een keertje rondvragen bij Filipinos in  :belgiesmiley: die regelmatig geld opsturen naar de  :smiley-philippines:

Zij geven je in  :belgiesmiley: euro, jij geeft ze in de  :smiley-philippines: de pesos.

Ik heb het ooit zo gedaan. Meteen meer dan genoeg kandidaten. Onwaarschijnlijk hoeveel sommigen opsturen. Binnen de kortste keer alles omgewisseld.

Luc, in deze topic wordt gevraagd geld opsturen van  :smiley-philippines: naar  :eu: , en niet anders om. :atyourservice:

In Luc's oplossing zijn er 2 geldstromen!!!
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

eddyvm

Hallo
Kennis van mij gebruikt Paypal hiervoor.kosten zijn 250p per overschrijving,wat je verliest op de koers weet ik niet.ter info enkel.groetjes

Herbie

Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

eddyvm

Hallo Herbie
Ben je wel zeker dat je met trasferwise geld kunt sturen vanuit PH naar Belgie?omgekeerd ok.Heb even op hun site gekeken en zag toch niet direkt dat dat kon.groetjes

Luc

Paar jaar geleden eens geprobeerd met Transferwise. Eerste keer wilde ze een foto van mijn bankkaart terwijl ik die vasthield zien. Tweede keer weer heel gedoe. Foto was niet meer goed genoeg. Ze wilden een attest van de bank dat ik de houder was van de kaart. Ik heb toen geschreven dat ze de pot op konden en dat ik mijn geld terug wilde. Ze hebben het toen meteen teruggestort.

Worldremit heeft mij de eerste keer zelf opgebeld. Wat vragen wie ik was, waarom ik geld stuurde, of dat regelmatig ging zijn etc.. voor de rest nooit problemen mee gehad. Overschrijvingen naar een BDO rekening zijn vrijwel instant. Naar andere banken of cash afhalen bij Mlhiullier een paar dagen.
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Herbie

Citaat van: eddyvm op donderdag 15 augustus 2019, 12:26:50
Hallo Herbie
Ben je wel zeker dat je met trasferwise geld kunt sturen vanuit PH naar Belgie?omgekeerd ok.Heb even op hun site gekeken en zag toch niet direkt dat dat kon.groetjes

Via een filipijnse visa kaart stuur je geld naar een belgische rekening
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Cosyns Guy

http://moneygram.ph/en
Wij sturen geld via Moneygram naar de  :smiley-philippines:
Omgekeerd gaat ook,geen gehassel,alles doen we via internet.
Nooit geen problemen mee gehad tot nu toe.
Koers valt ook best mee,verliezen doe je altijd een beetje.

tipsy

Nooit geen problemen met transferwise. Heel goede koers!  Nu is dat wel van België anar de Filipijnen, ik weet niet of andersom zo gemakkelijk is.  Er is ook Xendpay. Mindere goede koers als Transferwise, maar de eerste 2000, kun je zelf de kost bepalen, dus ook 0.

Kano

Is er iets ten goede veranderd in het zenden van Pesos van de Filipijnen naar Euro's in Belgie/Nederland?
Transferwise kan het wel, maar dan moet je de pesos eerst bijTransferwise aankopen.
Daar waar de regenboog eindigt daar zal ik nooit komen totdat ik daar ooit zal zijn

eddyvm

#19
Hallo
Via de opgebouwde vriendenkring of via leden van de kerkgemeenschap raak je wel je pesos kwijt. je zou ervan verschieten hoeveel euros er per maand gestuurd worden. Lukt goed. Je moet wel zorgen voor belkrediet op uw filippijnse gsm zodat je alles kunt regelen via de bankapp. groetjes