Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

notaris in manila

Gestart door borgharen, woensdag 11 juni 2014, 22:55:28

Vorige topic - Volgende topic

borgharen

hallo ik was lang weg heheh maar ben er weer.... :welcome:

ik heb even een vraagje heeft iemand ervaring met een notaris in manila die een volmacht kan geven.
daar ik getrouwd ben en mijn vrouw nog bezig is met haar inburgerings lessen( examen juli).
nou heb ik hier de mogelijk heid om een goedkoop huisje op de kop te tikken,maar hypotheek krijgen word wel beetje ingewikkeld hahaah


groetjes davy

Adik

Is je huwelijk al geregistreerd in NL? Zo niet, dan zou ik er gewoon niet over reppen bij de hypotheekadviseurs. Of je moet perse willen dat het de hypotheek/ het huis  ook deels op haar naam komt te staan. Heeft ze het huis zelf al gezien? Ze zal er maar niet happy zijn.

Ronny55

Citaat van: borgharen op woensdag 11 juni 2014, 22:55:28
hallo ik was lang weg heheh maar ben er weer.... :welcome:

ik heb even een vraagje heeft iemand ervaring met een notaris in manila die een volmacht kan geven.
daar ik getrouwd ben en mijn vrouw nog bezig is met haar inburgerings lessen( examen juli).
nou heb ik hier de mogelijk heid om een goedkoop huisje op de kop te tikken,maar hypotheek krijgen word wel beetje ingewikkeld hahaah


groetjes davy
Tja , ben op de  :belgiesmiley: ambassade mijn verkoopakte gaan tekenen , daar ik geen 2 maanden in  :belgiesmiley: wilde blijven , de Ambassadeur neemt dan de taak van de notaris over....Zou best mogelijk zijn daar dit op de  :nederlandsevlag: ambassade ook kan .  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

borgharen

ja mijn huwelijk is geregistreerd in het gba

ja zij kan dit huis is van vrienden van ons (ze is al paar keer hier geweest met een 3 maanden visum) dus ze kent het huis


Ronny55

Citaat van: borgharen op maandag 16 juni 2014, 17:57:44
ja mijn huwelijk is geregistreerd in het gba

ja zij kan dit huis is van vrienden van ons (ze is al paar keer hier geweest met een 3 maanden visum) dus ze kent het huis


Denk niet dat het alleen een notaris probleem is in dat geval , maar je zal geen hypothecare lening krijgen zonder dat handtekening van je asawa.. :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.