Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek


bananacreek


bananacreek

Wrangler Rubicon en lijkt een beetje op de kleine Hummer?


bananacreek

Original of een meter er tussen gelast?.... :lachen: :weetikniet: :weetikniet:


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 december 2015, 07:50:20
Original of een meter er tussen gelast?.... :lachen: :weetikniet: :weetikniet:


ik denk een originele , een stuk er tussen lassen is niet onmogelijk maar zeker niet eenvoudig [achterwiel aandrijving] .
ik heb vroeger ook zo,n ding gehad weliswaar niet verlengt , maar een 230, 6 cilinder benzine  met bovenliggende nokkenas . een dijk van een wagen.
toen had je nog aanzien als je Mercedes reed , tegenwoordig rijd iedere schooier er in  :lachen: .

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bananacreek

Meestal de Chinezen (Phil. Chin.) die met een Mercedes rijden...misschien 10 stuks in Dumaguete

Cebu


klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bananacreek op dinsdag  8 december 2015, 08:16:48
Meestal de Chinezen (Phil. Chin.) die met een Mercedes rijden...misschien 10 stuks in Dumaguete

Cebu


zo aan het kenteken te zien is die van mij  :lachen: zij hebben enkel de S vergeten op de kentekenplaat, mooie wagen hoor  :thumb:.


volgens mij worden de Mercedes voor de Filipijnse markt in China gemaakt , het materiaal is allemaal een stuk lichter zo als de deuren en zo .

dat was het eerste wat mij opviel aan een Mercedes busje die mijn schoonzuster gekocht had .   
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Citaatzo aan het kenteken te zien is die van mij  lachen zij hebben enkel de S vergeten op de kentekenplaat, mooie wagen hoor  thumb.

Nou, dan ben je volgens eigen verklaring wel een schooier Jens.  :lachen:

Citaattoen had je nog aanzien als je Mercedes reed , tegenwoordig rijd iedere schooier er in 

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

Citaatvolgens mij worden de Mercedes voor de Filipijnse markt in China gemaakt
Korea dacht ik?...SSSANGYONG (KIA Motors)




Pinocchio