Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

2de hands auto onderdelen / sloperijen

Gestart door Ifugao, vrijdag 13 juni 2014, 11:37:55

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Ja dat was de opvolgers van de jeep zoals ik heb...


a007esprit

Toyota Mega Cruiser  , 4.1 Turbo Diesel uit een autobus (Toyota coaster ) speciaal gebouwd voor het Japanse leger , heeft echte 4 wiel sturing draaien volledig af, 3 sper differentiëlen , aansluiting voor luchtremmen aanhangwagen , oppompen en aflaten van de banden tijden het rijden , wielnaven met een reductie in zoals een Unimog  .dit staaltje techniek is heel hard gezocht bij verzamelaars , normaal enkel aan te komen via import vanuit china of rusland , normaal moeten die dingen afgebroken worden omdat het militair materiaal is maar toch een aantal in de filippijnen geraakt .
Hij is abnormaal breed  2.18m  heeft speciale run flat banden die je niet meer kan krijgen , banden en onderdelen zijn een probleem . heb er eentje en is een ervaring om mee te rijden  .Onze 7 zitter Suzuki lijkt wel een micro auto naast de Toyota


bananacreek

Zijn te koop bij RUSI in Dumaguete City.............

bananacreek

Hier kan ik nog niet eens mijn Immuno Tharapy van betalen................. :confused2:  :confused2:


O.B.Bommel

Citaat van: bananacreek op vrijdag 22 februari 2019, 13:11:32
Hier kan ik nog niet eens mijn Immuno Tharapy van betalen................. :confused2:  :confused2:


Goh en dat voor 22 jaar oud. Volledig afgeschreven. Kostte in die tijd misschien niet veel meer. Rare jongens daar......... voor de liefhebbers. Wacht... van een oud dametje geweest.
Een Heer van stand voelt zich thuis in Rommeldam

bananacreek

@.......dit zijn de neiuwe harnassen en relays voor de 90/100 W lampen...direct van de accu naar de lampen en relays



Activate windows...go to settinges.... :confused2:  :denk:  :run:  :run:  :run:  :run:

bananacreek

Licht werkt nu uitstekend en kan in ieder geval de weg weer zien..... :congratualtionsis0:

Probleem om s'avonds te rijden na het aanbrengen van de "one way mirror tint".... :run:  :run:  :run:

solar

Toevallig vorige week gekocht voor mijn Pajero in Lazada.