Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bidden om de zege(n) morgen

Gestart door Adriaan, zaterdag 28 juni 2014, 08:52:19

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: Amice op woensdag  9 juli 2014, 16:17:04
4 am??? ik dacht dat het om 1800 uur  :nederlandsevlag: tijd begon?
Dat is dan toch om 12.00 midnacht hier of ben ik nu weer de draad kwijt?

Ja dat dacht ik ook ...volgens de telegraaf zou het om  :smiley-philippines: tijd 21.30 beginnen en ik dacht ok een snipperdag en naar den disco en dan kreeg ik alleen maar te zien de "moffen vs de koffiebonen"........................ :ikkeniebegrijp: :ikkeniebegrijp:

Dus 0.400 uur?

Bekijk het maar.............. :daag:

Heb me eigen bedronken om als Nederlander mijn respect te tonen met 8 SML en krijg niets te zien?





nils

Ik ben wel van de partij, maar woon dan ook niet op de Filippijnen.  :lachen:

klootzakken (voorheen Jens)

ik weet het nu wel zeker , onze lieve heer kan mooi verreken. bidden helpt geen reet. of zou Maxima de hele week ook al op de knietjes hebben gelegen?

:lachen:

grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Amice

Tja die Mannschaft moet de klus maar klaren dan.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Adriaan

Ja, it's all for the best. Beter op deze wijze het tournooi te verlaten dan weer door de Duitsers te worden vernederd.

Ronny55

Zou Van der Gijp nu ook praten van "kuthollander " met een C ploegje  :confused2:

Al bij al had liever de oranjes de finale zien spelen , die gaf ik nog een kans tegen de "Mannschaft" maar de Agentijne dat wordt een hapklare brok
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Rich

Citaat van: Ronny55 op donderdag 10 juli 2014, 01:39:13
Zou Van der Gijp nu ook praten van "kuthollander " met een C ploegje  :confused2:

Al bij al had liever de oranjes de finale zien spelen , die gaf ik nog een kans tegen de "Mannschaft" maar de Agentijne dat wordt een hapklare brok


Als de Duitsers zo spelen zoals gisteren dan zouden ze Nederland ook zonder probleem naar huis spelen.

Wat een slaapverwekkende vertoning vanavond. Nee, de Duitsers zijn de besten.
Rich de Nederbelg.

Ronny55

Citaat van: bananacreek op woensdag  9 juli 2014, 18:40:39


Heb me eigen bedronken om als Nederlander mijn respect te tonen met 8 SML en krijg niets te zien?


Nou , had toch minstens met "Heiniken" je respect kunnen tonen ....Al was het maar om een btje "Oranje" te blijven....  :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

Wimmie57

Als je de manier waarop Argentinië de Lage Landen eruit geknikkerd heeft vergelijkt met wat Duitsland als prestatie heeft neergezet...
Maar met wat Oranje tegen Spanje heeft laten zien en de Rode Duivels tegen de USA hoeven we ons echt niet te schamen. Wel ontluisterend dat een land met zoveel inwoners (zei daar iemand 200 miljoen?) instort als het twee man moet vervangen...