Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Dutch Shop Philippines

Gestart door yepyep, dinsdag 29 juli 2014, 15:19:02

Vorige topic - Volgende topic

Priba

Kreeg gisteren mijn bestelling KEURIG verpakt en geleverd met LBC koerierdienst , 2 dagen onderweg ~! alleen spijtig dat LBC duur is ! Php 1410 voor een collo van 16 kg -

janvanderijt

heb mijn bestelling ook was goed verzorgt een dag onderrweg
kreeg een mail dat de conimex ketjap over datum was de prijs is in vermindering gebracht
frikandellen smaken aardig mis de echte smaak toch wel
maar verder alles perfect bezorgt hebben er lu crackers en autodrop extra bij gedaan
weet niet waarom maar was welkom dus  tot nu toe niks mis met de shop :applaus:

yepyep

De goulash kroketten zijn goed. Hoe zijn de gewone kroketten?

Adik

Citaat van: Lex1980 op woensdag  6 augustus 2014, 13:47:38
Iemand ervaring hoe lang de bezorging in Filippijnen duurt? Heb onlangs via prepayment naar een nederlands bankrekeningnummer overgemaakt. Dat krijg je keurig via email met factuur.

Erg blij dat zoiets bestaat. Ga er vast vaker van gebruik maken als dit bevalt. Misschien komt het vanwege mijn onbekendheid maar hun website zou iets informatiever mogen qua praktische zaken (betalen, verzenden, die box die je zelf aan moet klikken?). Ook het adres kun je niet volgens filippijns formaat/ gebruik invullen? Hebben ze geen tel.nr nodig van het leveradres? Had wel me eigen ingevuld.

Er staat overigens keurig in de mail dat je ze kunt benaderen bij vragen. Ga ik wellicht nog wel doen maar wil niet al te voorbarig zijn.

Uiteindelijk heb ik niet voorbarig hoeven zijn. Prima service, meedenkend, vlotte reacties en binnen een paar dagen bezorgd. Ze zijn ook zeer reactief op hun facebookpagina. Hoop dat ze het plezier wat ze nu lijken te hebben met hun winkel nog lang vast weten te houden. Deze momentopname wilde ik toch nog even vermelden vanwege eerdere vermeldingen van dubieuze aard.

Verder vond ik het ook vreemd dat ik bij 'prepayment' naar een ander persoon dan de genoemde Toine moest overmaken, maar zag op hun facebook de opmerking voorbij komen dat aan hun rekeningnummer nog gewerkt werd. Dit wellicht ten overvloede.


janvanderijt

is toine van de dutch shop dood of zo al een week geen webside meer
als ik mail geen bericht terug en heb  34.00 euro betaald voor een bestelling
weet iemand wat er aan de hand is? :ikkeniebegrijp:

Amice

#25
Citaat van: janvanderijt op maandag  8 september 2014, 05:15:33
is toine van de dutch shop dood of zo al een week geen webside meer
als ik mail geen bericht terug en heb  34.00 euro betaald voor een bestelling
weet iemand wat er aan de hand is? :ikkeniebegrijp:

Tja een gewaarschuwd man ....enz.
U kunt zich sinds kort melden bij de "Philippine falling men organisation" (zie ander topic) voor dit soort zaken maar dient wel eerst te doneren had ik begrepen.  :biggrinn:

Er staat een vermelding op zijn facebook page
"Onze webshop heeft onderhoud momenteel excuses voor het ongemak?" gedateerd september 2
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

janvanderijt

hij zal afgelopen zaterdag weer online zijn
heb hem all 3 mailtjes gestuurd iets op zijn timeline van facebook gezet
geen respons probeer of ik bij de ing mijn geld terug kan laten storten

kamperman


Amice


Blijft mij een raadsel waarom er geen antwoord wordt gegeven en bestellingen niet worden uitgevoerd vanwege het offline zijn van een webwinkel?

De bestelling van Jan was immers al doorgegeven en betaald. :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

janvanderijt

toine heeft kontact met me gezocht en als alles ok is krijg ik deze week mijn bestellein
ik denk dat ik te vroeg geklaagt heb exuses hiervoor
groetjes jan :applaus: