Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Isis bestrijden 270 Belgen

Gestart door Ronny55, zaterdag 23 augustus 2014, 01:52:26

Vorige topic - Volgende topic

Ronny55

Het overgrote deel van de Belgische Syriëstrijders is lid van de Islamitische Staat (IS), de groepering die de Amerikaanse journalist James Foley op uiterst brutale wijze onthoofdde.

Volgens cijfers die Syriëkenner Pieter Van Ostaeyen voorlegde aan de krant Het Laatste Nieuws. Zouden zo'n 385 landgenoten naar Syrië vertrokken zijn om daar te gaan strijden. 70% van hen zouden zich echter bij de Islamitische Staat hebben aangesloten. Dat komt neer op een 270 Belgen die zich achter de uiterst gruwelijke terreurvereniging hebben geschaard.
Volgens kenners is het dan ook erg belangrijk om alle teruggekeerde Syriëstrijders nauwlettend in de gaten te houden, gezien hun gewelddadige verleden.



Bron:  http://www.hbvl.be/cnt/dmf20140822_01227906/270-belgen-aangesloten-bij-is


In de gaten te houden....Wat is dat voor onzin, levenslang de bak in . De kop afhakken zou ook een oplossing zijn, maarja , wij zijn geen barbaren.

Wat is de straf om lid te zijn van een bende moordenaars......We houden je in de gaten, wat een mop  :lachen: :lachen:

Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

QuantumPix

Citaat van: Ronny55 op zaterdag 23 augustus 2014, 01:52:26
Wat is de straf om lid te zijn van een bende moordenaars......We houden je in de gaten, wat een mop  :lachen: :lachen:

Vraag me meer af wat er gedaan wordt aan dergelijke oorlogsmisdaden die door hun daar gepleegd worden. Komen ze dan weer fijn ongestraft terug :ikkeniebegrijp: Al is het vergezellen van de ISIS al een misdaad opzich...

gosternokke

Er vechten ook diverse  :nederlandsevlag:  strijders in Syrie. Nou hoorde ik Rutte gister zeggen dat die mogelijk hun nationaliteit kunnen kwijtraken, en hun uitkering enz.

Dat snap ik dan niet want vroeger was er een wet in  :nederlandsevlag: dat iemand die in vreemde krijgsdienst treedde,  per direct en zonder tussenkomst van de rechter zijn   :nederlandsevlag: nationaliteit kwijt was.  Zou die wet dan niet meer bestaan ?   Of zou vechten in Syrie niet onder vreemde krijgsdienst vallen ? Ze nemen natuurlijk niet deel in een regulier leger, maar gaan als opstandlingen aan de slag.

Ronny55

Citaat van: gosternokke op zaterdag 23 augustus 2014, 15:26:10
Er vechten ook diverse  :nederlandsevlag:  strijders in Syrie. Nou hoorde ik Rutte gister zeggen dat die mogelijk hun nationaliteit kunnen kwijtraken, en hun uitkering enz.

Dat snap ik dan niet want vroeger was er een wet in  :nederlandsevlag: dat iemand die in vreemde krijgsdienst treedde,  per direct en zonder tussenkomst van de rechter zijn   :nederlandsevlag: nationaliteit kwijt was.  Zou die wet dan niet meer bestaan ?   Of zou vechten in Syrie niet onder vreemde krijgsdienst vallen ? Ze nemen natuurlijk niet deel in een regulier leger, maar gaan als opstandlingen aan de slag.
Precies dezelfde pannekoek als in  :belgiesmiley: .....Hoezo "mogelijk" ....Alles afpakken en de petoet in of postzegel op die kont en terug van waar ze kwamen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Ronald-D

Citaat van: gosternokke op zaterdag 23 augustus 2014, 15:26:10


Dat snap ik dan niet want vroeger was er een wet in  :nederlandsevlag: dat iemand die in vreemde krijgsdienst treedde,  per direct en zonder tussenkomst van de rechter zijn   :nederlandsevlag: nationaliteit kwijt was.  Zou die wet dan niet meer bestaan ?   Of zou vechten in Syrie niet onder vreemde krijgsdienst vallen ?

Deze wet bestaat nog wel....máár.... dit geldt allen als je in een vreemde krijgsdienst treedt en tegen de Nederlandse krijgsmacht gaat vechten...helaas

Amice

De ISIS is wel bestempeld als terreur organisatie, dus kan Rutte op die regeling een beroep doen .

Die Khalid K bijvoorbeeld is destijds opgepakt en in het gevang gegooid maar weer vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs.
Nu is er wel bewijs voor dat hij deelneemt aan een terreur organisatie en is dus ongewenst vreemdeling verklaard, zijn uitkering stopgezet en zijn ik dacht ook zijn  :nederlandsevlag: paspoort ingetrokken.

Uiteraard veel te laat  :floet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

dozo

zyn allemaal gasten die nog nooit gewerkt hebben,opvreters zyn het.
terugsturen met heel de familie dan leren ze het wel af.(uiteraard zonder oprotpremie)
in zulke gevallen alles over een kam scheren. :atyourservice:

Blauwvinger

Van mij part de hele schilderswijk afsluiten en prikkeldraad en wachttorens plaatsen.
Wie niet integreren wil moet maar voelen.
Of de boot op en terug naar Midden Oosten :daag:
Of in getto schilderswijk blijven en verplicht Nederlands leren en integreren en mohammed afzweren of je kop eraf :lachen:

Ronny55

Zou echt eens willen weten hoelang ik het zou overleven moest ik in een overwegend moslimland een kerk bouwen en gaan preken "dood aan de ongelovigen". Dat allemaal op kosten van dat land. Ben eens benieuwd hoe ze me daar met de fluwelen handschoenen gaan aanpakken....

Vraag me wel af wat er in de hgoofden van die heren spookt. met uitspraken als "we moeten ze in de gaten houden als ze terugkomen" "Mogelijk de sociale uitkering afnemen" . Niet moeilijk dat die terroristen en extremisten zich in  :eu: willen vestigen. Hier worden ze finacieel gesteund om zich 100% met tereur bezig te kunnen houden en alks ze "gapakt" worden, een boze vinger en "doedoe manneke niet meer doen he of we pakken uw dopgeld af."

Waar zijn we toch maar mee bezig , ik heb hier enkele moslim vrienden , uiteraard wordt er over gepraat , die verwijten USA en  :eu: dat we die isis strijder steunen en een onderkomen geven , want in eigen land had hunne kop al lang gerold.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Amice

CitaatWaar zijn we toch maar mee bezig , ik heb hier enkele moslim vrienden , uiteraard wordt er over gepraat , die verwijten USA en  EU-vlag dat we die isis strijder steunen en een onderkomen geven , want in eigen land had hunne kop al lang gerold.

en zo is dat  :thumb:

Aldus is er een reden waarom de USA en  :eu: dat doen en dat dan ook nog eens tegen de wil van de maatschappij in.

Wie op wil komen wil voor zijn vrijheid zal grotendeels een verkeerde bestrijden als dat de IS alleen is.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent