Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Wat is niet lekker in de Ph

Gestart door Lenn, zaterdag 11 oktober 2014, 13:00:03

Vorige topic - Volgende topic

Lenn

Wat die Pinoys lekker vinden heeft weinig meer te maken met koken, wees maar blij dat je zelf kan koken.

pierrevanwies

 Wat ik ook niet lekker vind en je stink ervan is tuba en ook hondevlees [er staan hier 3 platen op tafel] laat ik liever links liggen,   :biggrinn:  .

 vroeger een paar keer gegeten maar kreeg later het gevoel dat de hond in mijn maag aan het rondlopen was en moest toen   :kotsen:   :haha:  .

 .      

Lorre

Voeding is cultuur, in Thailand eet men gefrituurde vogelspinnen, in de Filipijnen eet men balut, in Korea eet men kimchi, in Alaska eet men gefermenteerde vis, eskimo's eten zeehondenvet, wij eten rauwe oesters, ...

bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag  6 januari 2015, 13:41:12
Wat ik ook niet lekker vind en je stink ervan is tuba en ook hondevlees [er staan hier 3 platen op tafel] laat ik liever links liggen,   :biggrinn:  .

 vroeger een paar keer gegeten maar kreeg later het gevoel dat de hond in mijn maag aan het rondlopen was en moest toen   :kotsen:   :haha:  .

 .      

Je hebt nog haar in die tijd.............. :lachen: :thumb:

Wie is die blanke vogel en de vrouw die naast jou zitten?...dat was 1986?...wiens huis was dat?...Toch niet van Prudent dacht ik?....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Ik wil wel graag alles weten...... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:

bananacreek

Citaat van: bananacreek op dinsdag  6 januari 2015, 14:01:10
Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag  6 januari 2015, 13:41:12
Wat ik ook niet lekker vind en je stink ervan is tuba en ook hondevlees [er staan hier 3 platen op tafel] laat ik liever links liggen,   :biggrinn:  .

 vroeger een paar keer gegeten maar kreeg later het gevoel dat de hond in mijn maag aan het rondlopen was en moest toen   :kotsen:   :haha:  .

 .      

Je hebt nog haar in die tijd.............. :lachen: :thumb:

Wie is die blanke vogel en de vrouw die naast jou zitten?...dat was 1986?...wiens huis was dat?...Toch niet van Prudent dacht ik?....... :weetikniet: :weetikniet: :weetikniet:

Ik wil wel graag alles weten...... :lachen: :lachen: :jajaja: :jajaja:


Ja, ik zie het 1986.....maar Prudent zat toch pas in 1994 in zijn huis dacht ik?..........

Herbie

Citaat van: Lorre op dinsdag  6 januari 2015, 13:49:27
Voeding is cultuur, in Thailand eet men gefrituurde vogelspinnen, in de Filipijnen eet men balut, in Korea eet men kimchi, in Alaska eet men gefermenteerde vis, eskimo's eten zeehondenvet, wij eten rauwe oesters, ...

@ pierrevanwies&segers honden vlees al paar keer gegeten :jajaja: maar niet in de :smiley-philippines: . Klaar gemaakt zoals stoofvlees, wel heel heel lekker. Als je het niet weet zou je zeggen beste stoofvlees ooit gegeten. Muskusrat eten wij toch ook. Waterkonijn genoemd. Ook heel lekker.

@ Lorre pussy eten wij toch ook, ik toch. Is ook lekker :floet:
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

Lorre

Citaat van: Herbie op dinsdag  6 januari 2015, 14:06:29
@ Lorre pussy eten wij toch ook, ik toch. Is ook lekker :floet:

Ik eet dat NIET, ik geniet ervan.  Want als je het opeet, is het weg!!  Jaja, letterlijke vertaling vanuit het Engels, ''eating a pussy out''.

pierrevanwies

@ Herbe,  staat ook niet geschreven dat hondevlees slecht was of is maar dat ik het liever links laat liggen,

bij mij was het zo dat ik wat later na het eten de hond of delen ervan voelde ronddwarrelen in mijn maag en toen ja moest ie er terug uit   :crazy:  .

Inderdaad,als je het niet op voorhand weet smaakt het net als stoofvlees of humba en is er helemaal niks mis mee.   :thumb:   .

@ creek,

dat was in het huis van de overbuur van prudent .   :daag:  .




bananacreek

Citaat van: pierrevanwies&segers op dinsdag  6 januari 2015, 15:14:59
@ Herbe,  staat ook niet geschreven dat hondevlees slecht was of is maar dat ik het liever links laat liggen,

bij mij was het zo dat ik wat later na het eten de hond of delen ervan voelde ronddwarrelen in mijn maag en toen ja moest ie er terug uit   :crazy:  .

Inderdaad,als je het niet op voorhand weet smaakt het net als stoofvlees of humba en is er helemaal niks mis mee.   :thumb:   .

@ creek,

dat was in het huis van de overbuur van prudent .   :daag:  .

Sezar?

Ifugao

Wat lekker is in de PH? Heel weinig vrees ik. Ik vind het meeste voer niet te vreten, de drooggekookte rijst met daarop de drooggekookte vis, de drooggekookte lever of wat dan ook, het uitgedoogde brood zonder boter, uitgedroogde groenten (of wat er voor door gaat) Ik vind het allemaal in 1 woord: verschrikkelijk!!   Alles is smakeloos, zonder kruiden, zonder saus, zonder zout, zonder smaak, gewoon in  woord troep!  Maar goed, smaken verschillen he......? Als het dan geserveerd wordt heb je slechts wat botjes, kraakbeen, vet, nog meer vet, en daarna nog wat vet. Wat een troep hier!! Voor eten moet je naar Thailand, India, Japan, Malaysia, Indonesia o.i.d. Maar blijf hier ver vandaan!