Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

On line boeking sites

Gestart door share, donderdag 16 oktober 2014, 06:15:25

Vorige topic - Volgende topic

wolfmo

hey share ik zou graag ook vlucht boeken van brussel naar  Cebu,maar heb mijn twijfels over de trein brussel midi naar parijs kun je daar gemakkelijk je trein ticket verkrijgen dit is inbegrepen in de prijs van het vliegticket,ik zou dan juist een ticket nodig hebben van ieper naar brussel met de trein,kan momenteel aan 770 een ticket hebben via internet vertrek 8-10-2015 terug begin december maar terug ticket gebruik ik niet daar ik langer verblijf in de filipijnen

wolfmo


robert van dijck

Als je met de thalys naar Parijs gaat dan moet je geen ticket kopen van  Ieper naar Brussel, een Thalys ticket is vanuit elk Belgisch station

wolfmo

ja maar the ticket is enkel van brussel midi omdat deze in het vliegticket is inbegrepen,je betaalde vliegticket is enkel vanuit brussel midi dat staat zo vermeld online tickets

Luc

Citaat van: robert van dijck op zaterdag 31 oktober 2015, 23:07:03
Als je met de thalys naar Parijs gaat dan moet je geen ticket kopen van  Ieper naar Brussel, een Thalys ticket is vanuit elk Belgisch station

Ik weet niet hoe het nu is maar in 2010 was er na 20h geen rechtstreekse trein meer van CDG naar Brussel. Ik moest toen nog zo een trein nemen tot Paris-Nord. Hou dus rekening met de uren van vertrek en aankomst in Parijs. Die trein stopte in een heleboel voorsteden van Parijs en dat was echt niet de beste buurt van Parijs. Integendeel. Nooit meer...
There is a sucker born every minute! Only now they found the internet.

Ronny55

Citaat van: robert van dijck op zaterdag 31 oktober 2015, 23:07:03
Als je met de thalys naar Parijs gaat dan moet je geen ticket kopen van  Ieper naar Brussel, een Thalys ticket is vanuit elk Belgisch station
Dat is enkel in geval je zelf je treinreis boekt, als die treinreis in je vliegtiket inbegrepen is ....moet je uiteraard ieper - brussel extra betalen.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Herbie

Citaat van: Ronny55 op zondag  1 november 2015, 01:40:36
Citaat van: robert van dijck op zaterdag 31 oktober 2015, 23:07:03
Als je met de thalys naar Parijs gaat dan moet je geen ticket kopen van  Ieper naar Brussel, een Thalys ticket is vanuit elk Belgisch station
Dat is enkel in geval je zelf je treinreis boekt, als die treinreis in je vliegtiket inbegrepen is ....moet je uiteraard ieper - brussel extra betalen.

Ieper - Brussel 7,6â,¬ Met een tien beurten kaart.
Wanneer mensen banken beroven, gaan ze naar de gevangenis.
Wanneer banken mensen beroven, krijgen ze een bonus.

share

Citaat van: wolfmo op zaterdag 31 oktober 2015, 11:32:50
hey share ik zou graag ook vlucht boeken van brussel naar  Cebu,maar heb mijn twijfels over de trein brussel midi naar parijs kun je daar gemakkelijk je trein ticket verkrijgen dit is inbegrepen in de prijs van het vliegticket,ik zou dan juist een ticket nodig hebben van ieper naar brussel met de trein,kan momenteel aan 770 een ticket hebben via internet vertrek 8-10-2015 terug begin december maar terug ticket gebruik ik niet daar ik langer verblijf in de filipijnen

Ikzelf heb mijn treinticket Antwerpen - Parijs nog niet geboekt, dat ging ook niet, tickets voor januari worden nu nog niet verkocht via de https://www.b-europe.com/ site. Eens ze beschikbaar zijn koop ik er een, dat kan on line, maar ik zal het wellicht boeken in het Airstop-kantoor hier in Antwerpen. Nu Thalys on line boeken samen met het vliegticket gaat wel, maar via de bookingengine van Joker deed men dan ZYR-AMS-SIN-CEB, en ik wil in CDG vertrekken, omdat ik dan met A380 kan vliegen. (ik heb ook mijn ticket geboekt bij Airstop: â,¬ 725, was bij http://www.cheaptickets.be/ â,¬ 772 waar ik als Mobile Vikings abonee wel 18 euro belwaarde gratis zou krijgen bij bestelling)

Ik ga nu uiteindelijk wellicht â,¬ 855 betalen, want een Thalys ticket enkel naar CDG kost â,¬ 69, wat uiteindelijk dezelfde prijs is alsof ik via Frankfurt, ook met Singapore Airlines, ook met A380 heen en terug, zou vertrekken, maar anderzijds spaar ik het gewoon treinticket naar Zaventem (met diabolotoeslag) vanuit Antwerpen dan weer uit.

Pinocchio

Citaat van: share op zondag  1 november 2015, 03:26:34
Ikzelf heb mijn treinticket Antwerpen - Parijs nog niet geboekt, dat ging ook niet, tickets voor januari worden nu nog niet verkocht

Internationale treintickets worden vanaf 3 maand voor vertrek verkocht en zijn dan ook het goedkoopst.

Voorbeeld 30 januari enkel ticket (ook op andere uren beschikbaar voor die prijs).


Thalys Antwerpen-CDG airport
12:33 30/01/2016 Reisduur: 02:53 Overstappen: 1
2e klas â,¬ 29,00 Non Flex

Te boeken op de website van NMBS

Ifugao

Citaat van: share op vrijdag 30 oktober 2015, 12:34:39
Ik heb iets SUPER gevonden:

http://matrix.itasoftware.com/#view-flights:research=BRUCEB-CEBBRU



Toch niet altijd het geval: Ik wil as weekend naar huis (Sydney) en vlieg vanaf Manila. Kijk en vergelijk. Het is dezelfde vlucht op dezelfde datum met dezelfde Ailine:

Deze "aanbieding" is van http://matrix.itasoftware.com


Deze is van Philippine Airlins direct booking:



Dat is nogal een verschil zeg!