Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

verkeerd gesexed

Gestart door Adriaan, zondag 19 oktober 2014, 05:59:21

Vorige topic - Volgende topic

bananacreek

Citaat van: daf105paccar op maandag 27 oktober 2014, 12:55:05
CitaatMijn vrouw zei gisteren nog, er gebeuren wel andere dingen daar die veel erger zijn, en dan hoor je ze er amper over, maar een buitenlander? Drama drama!!!  Ben blij dat ze dat ook zo ziet
ik zou niet graag de graven willen delven die men op 1 jaar nodig heeft voor alle vermoorde reporters in  :smiley-philippines: .
Denk dat je er een fulltime job aan hebt. :negatief: :negatief: :negatief:

Dus Rich,ik denk dat uw vrouw gelijk heeft.

Hier zaten veel journalisten bij............Maguindanao massacre (Ampatuans)




louis

Hoe gaat dat eigenlijk met process tegen die familie , is dat nog  gaande of lopen ze al vrij rond. Vorig jaar heb ik daar een reportage van gezien , kreeg gewoon de koude rillingen over mijn lijf, wat een beesten zijn dat . Nou ja, beesten doen zo nog niet eens.

bananacreek

Citaat van: louis op maandag 27 oktober 2014, 13:34:11
Hoe gaat dat eigenlijk met process tegen die familie , is dat nog  gaande of lopen ze al vrij rond. Vorig jaar heb ik daar een reportage van gezien , kreeg gewoon de koude rillingen over mijn lijf, wat een beesten zijn dat . Nou ja, beesten doen zo nog niet eens.

Tot nu toe zijn ze nog niet "arraigned" in court en de Ampatuans regeren hun Maguindanao vanuit Jail en de families van de slachtoffers kregen het tot nu niet voor elkaar om de zaak te bespoedigen....hier is zwaar geld en politiek en moslim related zaken mee gemoeid....


regenwolkje

Citaat van: daf105paccar op maandag 27 oktober 2014, 12:55:05
CitaatMijn vrouw zei gisteren nog, er gebeuren wel andere dingen daar die veel erger zijn, en dan hoor je ze er amper over, maar een buitenlander? Drama drama!!!  Ben blij dat ze dat ook zo ziet
ik zou niet graag de graven willen delven die men op 1 jaar nodig heeft voor alle vermoorde reporters in  :smiley-philippines: .
Denk dat je er een fulltime job aan hebt. :negatief: :negatief: :negatief:

Dus Rich,ik denk dat uw vrouw gelijk heeft.

Dit al gezien? Daarin komt ook een filippino aan het woord die graag journalist wilt worden, en die eens zijn mening geeft over de journalistiek in de  :smiley-philippines: .

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/programmas/vranckx/EP_141025_Vranckx

Vranckx: Radyo Bakdaw

In November 2013 teistert de tyfoon Haiyan de Filipijnen. Wat er overblijft is een ravage. Mensen zijn dakloos, ze zijn hun familie kwijt en er is geen communicatie. Radyo Bakdaw, opgestart door Vlaming Stijn Aelbers, moet daar verandering in brengen.

Adriaan

Die massamoord door de Ampatuans gebeurde in 2009. Een rechter plus staf is het proces aan het voorbereiden. Als het meezit, zegt ze, kan de zaak in 2016 voorkomen. Ondertussen heeft de leider van de privé "prosecutors" (ja die heb je in de Filippijnen) onthuld dat haar smeergeld ter hoogte van 300 miljoen pesos werd aangeboden door de Ampatuans. Zij heeft het niet aangenomen, zegt ze, maar ze verdenkt een of alle "public prosecutors" er van dat die het wel aangenomen hebben. De Minister van Justitie, De Lima, wil dit uitgezocht hebben.

Er is van alles mis met de "rechtsbedeling" in de Filipijnen. De enorme traagheid er van is een van de vele smetten. Zaken waar al tien jaar geleden proces verbaal voor werd opgemaakt komen vaak nu pas aan de orde. Als je het klaarspeelt op borgtocht uit voorarrest te raken blijf je vaak voor een heel lange tijd vrij man (of vrouw). Maar voor "heinous crimes" word er geen borgtocht aangenomen. Desondanks blijven de Ampatuans proberen op borgtocht op vrije voeten te komen. Kijk eens goed naar hun fieselemie. Het zijn hele lage vertegenwoordigers van de menselijke soort.

Ronny55

Citaat van: bananacreek op maandag 27 oktober 2014, 12:26:42
Vanmiddag was er een video clip van de Duitser waarbij je kon zien dat hij met een vrouw over de fence klom en de militairen weg probeerde te duwen en vervolgens gearresteerd werd en op het vliegveld liet hij zich zogenaamd bewusteloos op de grond vallen......wat een schepsel...en zeker weten dat ook hij een soort bayut is................. :lachen: :lachen:

Toen gaf hij een persconferentie waarin hij beweerde dat hij onmenselijk was behandeld door de  :smiley-philippines: authoriteiten......... :jajaja: :jajaja:

Maar de BI commissioner blijft erbij dat hij gedeporteerd moest worden omdat hij de staatsveiligheid geschonden had............

Zo te zien was deze man ook helemaal geschifd............
En hup, de rolstoel erbij?...Dat moet hij zeker meegekregen hebben dat dat de way to go is ...  :lachen: :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

louis

Citaat van: Adriaan op maandag 27 oktober 2014, 14:50:41
Die massamoord door de Ampatuans gebeurde in 2009. Een rechter plus staf is het proces aan het voorbereiden. Als het meezit, zegt ze, kan de zaak in 2016 voorkomen. Ondertussen heeft de leider van de privé "prosecutors" (ja die heb je in de Filippijnen) onthuld dat haar smeergeld ter hoogte van 300 miljoen pesos werd aangeboden door de Ampatuans. Zij heeft het niet aangenomen, zegt ze, maar ze verdenkt een of alle "public prosecutors" er van dat die het wel aangenomen hebben. De Minister van Justitie, De Lima, wil dit uitgezocht hebben.

Er is van alles mis met de "rechtsbedeling" in de Filipijnen. De enorme traagheid er van is een van de vele smetten. Zaken waar al tien jaar geleden proces verbaal voor werd opgemaakt komen vaak nu pas aan de orde. Als je het klaarspeelt op borgtocht uit voorarrest te raken blijf je vaak voor een heel lange tijd vrij man (of vrouw). Maar voor "heinous crimes" word er geen borgtocht aangenomen. Desondanks blijven de Ampatuans proberen op borgtocht op vrije voeten te komen. Kijk eens goed naar hun fieselemie. Het zijn hele lage vertegenwoordigers van de menselijke soort.

Is hier ook een een of ander "hekjesklimmer " die de zaak weer aan de gang kan krijgen, om de zaak  weer aan het rollen te krijgen .

Nu geloof ik dat twee dingen door elkaar gaar halen.

Adriaan

De Inquirer columnist Rina Jimenez-Davidschreef vandaag over die Duitse "loverboy" o.a.:

"True, he was gatecrashing a military camp. And his actions and demeanour may be interpreted as a show of arrogance and contempt against Filipino soldiers - if not Filipinos in general. But he has apologised and was leaving the country. What good would further litigation do, if not to satisfy the blood-lust of officials such as Justice Secretary Leila de Lima who acknowledged that Sueselbeck may eventually leave the country anyway, but only "under our own terms"?
It seems the military and justice establishments will be happy only if Sueselbeck leaves humbled, chastised and in handcuffs. So much for Filipino hospitality."

Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.Wat vooral opvalt in deze zaak is de belachelijke lichtgeraaktheid van deze potentaten als er een witneus in het spel is. Goed, hij stelde zich aan. Zijn toekomstige "schoonfamilie" en hijzelf begingen de fout persfotografen uit te nodigen voor hun bezoek aan dat kamp en toen die er waren voelde die Duitser misschien dat hij iets spectaculairs moest doen. Maar om daar nou zo'n heisa over te maken ...

Ik vind wel, Creek, dat hij reden had zich te beklagen of hij nu een "bayut" is of niet (wschl. niet - een echte ''bayut" wil m.i. geen "ladyboy" die wil de "boy" zonder de "lady" - hoe het ook zij, dat heeft er niets mee te maken).

bananacreek

Citaat van: Adriaan op dinsdag 28 oktober 2014, 13:16:38
De Inquirer columnist Rina Jimenez-Davidschreef vandaag over die Duitse "loverboy" o.a.:

"True, he was gatecrashing a military camp. And his actions and demeanour may be interpreted as a show of arrogance and contempt against Filipino soldiers - if not Filipinos in general. But he has apologised and was leaving the country. What good would further litigation do, if not to satisfy the blood-lust of officials such as Justice Secretary Leila de Lima who acknowledged that Sueselbeck may eventually leave the country anyway, but only "under our own terms"?
It seems the military and justice establishments will be happy only if Sueselbeck leaves humbled, chastised and in handcuffs. So much for Filipino hospitality."

Ja, daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.Wat vooral opvalt in deze zaak is de belachelijke lichtgeraaktheid van deze potentaten als er een witneus in het spel is. Goed, hij stelde zich aan. Zijn toekomstige "schoonfamilie" en hijzelf begingen de fout persfotografen uit te nodigen voor hun bezoek aan dat kamp en toen die er waren voelde die Duitser misschien dat hij iets spectaculairs moest doen. Maar om daar nou zo'n heisa over te maken ...

Ik vind wel, Creek, dat hij reden had zich te beklagen of hij nu een "bayut" is of niet (wschl. niet - een echte ''bayut" wil m.i. geen "ladyboy" die wil de "boy" zonder de "lady" - hoe het ook zij, dat heeft er niets mee te maken).

Ja, inderdaad...achteraf gezien maakten de Filipinos er een superdrama van .......maar dat doen ze maar al te graag als er een blanke bij betrokken kan worden.... :hoedjeaf:

Dat was een mooi verhaal van u betreffende BIAK enz.....ik heb vrienden gehad die daar gezeten hebben........ :hoedjeaf: :hoedjeaf:

Adriaan

Die Meneer Süselbeck heeft een "vrijwillig deportatie bevel" getekend zei de Inquirer vanmorgen. Dat betekent, zegt het Bureau of Immigration triomfantelijk, dat hij erkent schuldig te zijn aan waar hij van wordt beticht, dat hij op de zwarte lijst wordt geplaatst, dat hij niet verder toegang heeft tot dit land en dat hij verantwoordelijk is voor zijn eigen vliegticket. Eerder deze week werd bericht dat de AFP zijn klacht had ingetrokken - maar kennelijk vaart de Bureau of Immigration dan gewoon op eigen kracht verder.

Die Duitser zal vooral berouwen, denk ik, dat hij voor de kosten opdraait van dat nieuwe ticket, en wschl. ook nog hotel en hospitaalkosten moet betalen. Voorts moet hij aan zijn baas uitleggen waarom een paar inderhaast opgenomen snipperdagen zo deerlijk uitliepen. Dat hij dit land niet meer in mag zal hem worst zijn. Hij zal er nu zijn buik wel vol van hebben.