op zoek naar betrouwbare firma ivm versturen balikbayan box

Gestart door PHwaarde, zondag 26 oktober 2014, 18:04:47

Vorige topic - Volgende topic

Rich

Adik, bij http://balikbayan.be kan je ook andere afmetingen dan de dozen versturen. Tenminste dat kon een tijd geleden toch nog. Onlangs is het bedrijf van Johan overgenomen, dus best eens contact mee opnemen.
Jurgen Schalck is nu de nieuwe eigenaar : https://www.facebook.com/jurgen.schalck?fref=ts
Rich de Nederbelg.

Johan En Elvie

Beste,

We sturen ook andere afmetingen.
We berekenen de inhoud van de doos en berekenen dan de prijs.
Het gewicht speelt geen enkele rol in deze berekening enkel de afmeting.

Vanaf 1 april is onze zaak overgenomen door Jurgen Schalck en Eva Schalck (Jurgen Belg, Eva Filipijnse uit Davao)
Ze zetten de zaak hier gewoon verder en ikzelf en Elvie gaan naar de Filipijnen om de organisatie op ons te nemen voor de levering van de ELJO dozen.
Dus verbeteren we de service gevoelig naar onze klanten toe voor dezelfde prijs.

Je kan alle info van Jurgen en Eva vinden op onze website www.balikbayan.be
Je kan hem rechtstreeks op zijn email adres bereiken jurgenschalck@live.be

Zijn eerste zending zal hier op 25 april geladen worden.

Met vriendelijke groeten,
Johan en Elvie
Balik Bayan Box "Door to door service"-www.balikbayan.be
Wij zenden uw dozen naar de Filippijnen.-We send your boxes to the Philippines.

Adik


PhiliParcel

Wat Eljo voor Belgie doet, doen wij graag voor jullie in Nederland. We zijn een nieuw en legaal balikbayan forwarder in Nederland met zeer scherpe prijzen..... zie ook www.philiparcel.nl

boldy

Eljo doet dat niet alleen voor Belgie hoor maar ook voor Nederland  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Budgie

Citaat van: boldy op vrijdag 13 mei 2016, 21:46:11
Eljo doet dat niet alleen voor Belgie hoor maar ook voor Nederland  :jajaja:

Lees reactie 21 van Johan en Elvie over balikbayan even beiden.
Getting older beats the alternative -dying young

boldy

Ja wat is daar mee want snap even niet wat je bedoeld !!! Het bedrijf heet nog hetzelfde en stuurt nog hetzelfde, het is alleen van eigenaar veranderd.

@Philparcel De prijzen om een doos te versturen zijn laag inderdaad :jajaja:   Je zijn pas nieuw dus moeten jullie je nog bewijzen of de service ook goed is.

De maten van die grote doos zijn die echt  80x60x55 of zijn die niet per ongeluk 80x60x45 ? En hoeveel kilo mag er in zo'n grote doos ?
het leven is net een lul keihard en veel te kort

PhiliParcel

Eljo is een naam die er gewoon goed inzit in Belgie, vandaar dat ik refereerde naar Eljo ipv Balikbayan Belgiƫ ;-).

Onze eerste container is 15 maart verzonden en op 2 mei in Mailla aangekomen ...  Alle dozen zijn binnen een week afgeleverd (we hadden er vanzelfsprekend geen Mindanao bij).

Onze doos is echt zo groot en de opgegeven maat klopt echt ... hoewel een ander balikbayan-bedrijf in Nederland beweert de grootste dozen te hebben, zijn wij echt een paar liter groter ;-) En onze dozen zijn tevens gratis, dus voor Metro Manila ben je echt maar  75,00 kwijt.

Qua gewicht houden we een maximum van ongeveer 80 kilogram aan, dit om toch een levering zonder schade te kunnen garanderen.


Lenn

Ik zou zeggen LVM cargo.Nu valt het wel onder reclame Philiparcel, met je 2 post.LVM werkt professioneel en heeft een goede service.
The dutch expatshop verstuurd 30Kg. voor 40 euro naar Mindanao en je hebt dat erg snel.Dus 60 Kg. voor 80 euro.Ja ze zijn wel wat duurder, maar ze pakken alles voor je in, en goed ook.
Soms zie ik van die bboxen die meer voor de helft gevuld zijn met basura.Sayang.

PhiliParcel

Hoewel ik in beide posts van mij reclame heb gemaakt voor Eljo, is het niet de bedoeling om reclame te maken. Ik geef slechts een antwoord op een gestelde vraag.

Inmiddels is LVM ook al genoemd, dus we zijn met vier vervoerders genoemd. Met een aantal hebben we gewoon contact ;-)

Natuurlijk is iedereen vrij om te kiezen voor welke vervoerder dan ook.

Kan ik in het vervolg ook iemand rechtstreeks via een pm antwoorden?