op zoek naar betrouwbare firma ivm versturen balikbayan box

Gestart door PHwaarde, zondag 26 oktober 2014, 18:04:47

Vorige topic - Volgende topic

pinay lover

goede morgen .... ik ben er ook bij .... via Jurgen boxen verstuurd naar de Phil. ... boxen van januari zijn uiteindelijk 1 juni toegekomen. Boxen die Jurgen afgehaald heeft in februari zijn god weet waar ....
Moest er iemand info hebben hoe we hem/haar kunnen bereiken graag ...

Naar wat ik hoor zou zijn vrouwtje werken in de Mac Donalds in Wetteren ??

Ik wil gewoon weten waar mijn boxen staan zodat ik toch deze minstens kan op één of andere manier terug thuis krijgen en via een andere firma laten verschepen.

Rich

Pinay lover, wij hadden 1 box met de verscheping van februari en die is vorige zondag aangekomen in Masbate.

Die container heeft een tijd vast gestaan bij de douane door Liquiditeitsproblemen.
Ik heb Jurgen ongeveer een maand geleden een paar keer aan de lijn gehad en de laatste keer zei hij dat de container vrij was en de boxen spoedig zouden worden uitgeleverd.  Gelukkig maar want we hadden de hoop opgegeven.

Hopelijk krijg ook jij en vele anderen ook spoedig goed nieuws.
Rich de Nederbelg.

pinay lover

Deze verzending was voor ons ook goedgekomen, meegegeven met Jurgen half januari en op 1 juni aangekomen in Bambang ...

Ergens half februari hebben we opnieuw 3 boxen meegegeven maar van deze geen nieuws.

Bellen zowel naar de gsm van Jurgen en/of Eva heeft geen nut : nummers niet meer in gebruik...

Gewoon jammer dat Jurgen het zo speelt ... als hij niet meer kan werken, ok voor mij, maar dat hij toch tenminste teken van leven geeft zodat we onze goods kunnen terugkrijgen.

Priba

Heel goede ervaring met LVM-Cargo (Wim-Jane) onze 2 dozen op 19 Juni aangekomen in Manilla Haven  en  op zondag 1 July afgeleverd in Zambales. Dozen waren in perfecte staat !!  Proficiat Wim en Jane voor de professionele en vriendelijke afhandeling !!  :applaus:  :applaus:

Douwe


pinay lover

Mijn 3 achtergebleven boxen van Jess zijn "opgevangen" door Zeus Cargo en na 2 maanden netjes thuis afgeleverd in Nueva Viscaya.
Via hun link op Facebook is alles netjes te volgen, ... vertrek hier, aankomst Manilla, transport naar de regio ....

Zaterdag laatstleden opnieuw met Zeus Cargo in zee gegaan voor 6 boxen. Deze zouden begin september verscheept worden ...

flipjov

Hier 2 x LVM cargo en altijd goed aangekomen na 2tal maanden. Binnenkort sturen we weer met hun boxen.