Moet je met het zelfstudie pakket beslist een laptop of computer gebruiken?!

Gestart door Quezonboy, dinsdag 2 december 2014, 00:25:05

Vorige topic - Volgende topic

dozo

,zorg dat je papieren in orde zyn ga trouwen in de fil
stuur je vriendin naar school in de fil voor haar mvv.is zy bereid
naar school te gaan ,dan weet jy ook dat zy het meent met jou
het kost wat tyd moeite en geld.verder heb ik geen problemen gehad
ook al ben ik 30 jaar ouder.zy heeft nu hier een verblverg voor 5 jaar
en zit nu weer op school voor de inburgering. febr examen.

Adik

Citaat van: Lex1980 op dinsdag 16 december 2014, 21:28:13
Citaat van: Quezonboy op dinsdag 16 december 2014, 20:47:45
Citaat van: PHwaarde op woensdag  3 december 2014, 11:55:55
Bestel een laptop via http://www.lazada.com.ph/shop-laptops/
Betaal met creditcard (niet met i-deal!), je krijgt een track & trace code, wordt tot aan haar deur bezorgd. Werkte in mijn geval perfect
Hi

Het lijkt me wat en ze lijken goedkoop maar ik heb geen creditcard, kun je als Nederlander ook kiezen voor Cash on delivery en dan nog krijg je een track & trace code? En dan het geld naar mijn vriendin sturen? Hoe zit het met de andere betaalmethoden PayPal (lijkt me nogal onveilig?) en wat is MegaLink?
De goedkoopste laptop met dvdspeler kost zo'n 12K, dus lijkt me een portable dvdspeler met monitor van rond 1800 peso's een voorlopige goedkope vervanger?

Prijzen vallen allicht mee vanwege eindjaarsacties. De keren dat ik wat bestelde bij zalora online werd me verzocht schriftelijk te bevestigen (met legitimatie) dat de betaling inderdaad door mij is gedaan (want de geadresseerde was iemand anders). Ik had via paypal betaald. Ik vermoed dat dit gedaan wordt om er zeker van te zijn dat niet later het bedrag terug geclaimed wordt. Toen naderhand bleek dat het artikel niet voorradig was heb ik het geld zeer snel, zonder koersverlies, terug ontvangen via paypal. Van lazada krijg ik eenzelfde professionele indruk, en als ik het wel heb zijn ze van dezelfde investeerder.

Wil hier nog even op terugkomen. Bestelling en betalen met paypal bleek opeens niet meer mogelijk vanuit NL. Dan maar met mastercard, maar na een succesvolle bestelling werd de betaling geweigerd door hun systeem. Nadat ik verteld had dat de algemene dooddoener dat de billing details niet hetzelfde waren als de credit card details niet van toepassing was werd me geen reden meer gegeven, maar zouden ze wel quality service bieden. Uiteindelijk heeft het 15 dagen geduurd totdat de mogelijkheid om mijn transactie te effectueren kwam te vervallen. Nu zijn de eindejaarskortingen ook voorbij en moet ik eerst nog eens het geld zien daar te krijgen tegen kosten en een slechtere koers om het gewenste artikel bij levering contant te kunnen betalen. Kortom ben helemaal niet tevreden.