Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Ocean Park

Gestart door Herbie, donderdag 4 december 2014, 11:28:41

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Lorre op vrijdag  5 december 2014, 16:09:13
Citaat van: Amice op vrijdag  5 december 2014, 14:15:31
Citaat van: Lorre op vrijdag  5 december 2014, 13:32:49
*Noteert: Burgosstreet, Mabinistreet, Nakpilstreet.* Nog andere bezienswaardigheden (straten) in deze sector?  :floet: :floet:

Jawel hoor:
Disco havana in greenbelt makati, daar heb je meer succes en keuze als in Burgos
Dan heb je nog Complex in Pasay city met ik weet niet hoeveel barren

Heb dus zonder het te beseffen als in Café Havana gezeten, bier was er wel aan de prijs, dacht 175 PHP per flesje.

Ook zou de Starfucks Starbucks in Greenbelt een ideaal oppikplekje zijn, van horen zeggen (écht).  :floet: :floet: :floet:

Nabij Nakpilstreet is de Philippines Women's University, 'k wil niet weten wat ze daar studeren.  :biggrinn: :biggrinn:

Klopt ja maar niet enkel starbucks in greenbelt, dat is ook zo met starbucks in Robinson Ermita vooral buiten lopen ze te pareren.
Feitelijk zijn dat dezelfde die in havana of L:A cafe rondlopen.
De meiden van Complex kom je dan weer tegen bij Figaro's
Maar dat is veelal overdag dus en niet s'avonds.

Tegen een uur of 3-4 pm naar Amazonia in Ermita, je kunt er een kanon afschieten dan raak je nog niemand zo rustig daar maar wel leuke waitressen die om 5 uur hun dayshift beeindigen. Bill (de eigenaar en getrouwd met een nederlandse) zorgt wel voor geregeld nieuwe aanvoer. :thumb:

Als je eenmaal contact hebt met die studentes dan zorgen die wel voor aanvoer van anderen  die ook graag  hun "allowance" willen aanvullen. Leuke meiden vaak.



Maar na verloop van tijd gaat alles vervelen en krijg je ook daar wel weer genoeg van.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Baliw-katok

Citaat van: Amice op vrijdag  5 december 2014, 08:50:34
:neeneenee:
Metro Manila bestaat uit Lawton intramuros st.cruz, Ermita malate paco enz.
Makati heet niet voor niets  Makati city net als Quezon city en las pinas city enz.
Zo valt o.a.guadulupe onder makati
Alles samen ze worden National capital region genoemd.

Metro Manila bestaat momenteel uit veertien grootsteden (Manila City, Quezon City, Kaloocan City, Pasay City, Pasig City, Marikina City, Makati City, Mandaluyong City, Las Piñas City, Muntinlupa City, Parañaque City, Malabon City, Taguig City en Valenzuela City) en drie kleinere steden (Navotas, San Juan en Pateros).  De eigenlijke kernstad Manila City telt anno 2000 ruim 1,6 miljoen inwoners en het 38,3 vierkante kilometer grondgebied is onderverdeeld in 14 stadsdistricten (Tondo, San Nicolas, Binondo, Santa Cruz, Quiapo, San Miguel, Sampaloc, South Port Area, Intramuros, Ermita, Malate, Paco, Pandacan, Santa Ana). 

Mijn opzoekingen daterend van het jaar 2000, kan al veranderd zijn.

Sorry hoor, wellicht niet interessant. 


Ronny55

 
Citaat van: Amice op vrijdag  5 december 2014, 20:21:29
Jawel hoor:
Disco havana in greenbelt makati, daar heb je meer succes en keuze als in Burgos
Dan heb je nog Complex in Pasay city met ik weet niet hoeveel barren
En eigenlijk heel de phils wel want het barst er van.
Daarom is het ook moeilijk om te vermijden als je gaat stappen, tenzij je vooraan in de kerk als uitstapje ziet natuurlijk.
Dan kun je terecht in Malate church, Iglesio ni cristi, Ermita church of als topper de kerk in st. cruz met zijn black nazareth. (naast die kerk zijn abortus pillen te koop.)

Klopt ja maar niet enkel starbucks in greenbelt, dat is ook zo met starbucks in Robinson Ermita vooral buiten lopen ze te pareren.
Feitelijk zijn dat dezelfde die in havana of L:A cafe rondlopen.
De meiden van Complex kom je dan weer tegen bij Figaro's
Maar dat is veelal overdag dus en niet s'avonds.

Tegen een uur of 3-4 pm naar Amazonia in Ermita, je kunt er een kanon afschieten dan raak je nog niemand zo rustig daar maar wel leuke waitressen die om 5 uur hun dayshift beeindigen. Bill (de eigenaar en getrouwd met een nederlandse) zorgt wel voor geregeld nieuwe aanvoer. :thumb:

Als je eenmaal contact hebt met die studentes dan zorgen die wel voor aanvoer van anderen  die ook graag  hun "allowance" willen aanvullen. Leuke meiden vaak.

Maar na verloop van tijd gaat alles vervelen en krijg je ook daar wel weer genoeg van.

Liefste "Flair" vandaag heb ik vastgesteld dat onze vriend "Amice" ook een oude geile sater is. tse tse tse   :lachen: :lachen: :lachen:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

Amice

Citaat van: Baliw-katok op vrijdag  5 december 2014, 20:40:37
Citaat van: Amice op vrijdag  5 december 2014, 08:50:34
:neeneenee:
Metro Manila bestaat uit Lawton intramuros st.cruz, Ermita malate paco enz.
Makati heet niet voor niets  Makati city net als Quezon city en las pinas city enz.
Zo valt o.a.guadulupe onder makati
Alles samen ze worden National capital region genoemd.

Metro Manila bestaat momenteel uit veertien grootsteden (Manila City, Quezon City, Kaloocan City, Pasay City, Pasig City, Marikina City, Makati City, Mandaluyong City, Las Piñas City, Muntinlupa City, Parañaque City, Malabon City, Taguig City en Valenzuela City) en drie kleinere steden (Navotas, San Juan en Pateros).  De eigenlijke kernstad Manila City telt anno 2000 ruim 1,6 miljoen inwoners en het 38,3 vierkante kilometer grondgebied is onderverdeeld in 14 stadsdistricten (Tondo, San Nicolas, Binondo, Santa Cruz, Quiapo, San Miguel, Sampaloc, South Port Area, Intramuros, Ermita, Malate, Paco, Pandacan, Santa Ana). 

Mijn opzoekingen daterend van het jaar 2000, kan al veranderd zijn.

Sorry hoor, wellicht niet interessant. 



Ook goed maar dan heb ik het over Manila city, een naam die hier nooit gebruikt wordt overigens het is altijd manila  voor dit gebied.
In deze defenitie is metro manila dan gelijk aan national capital region (NCR)

Ik dacht eigenlijk dat Alabang daar ook onder viel  :weetikniet:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Pinocchio

Citaat van: Amice op zaterdag  6 december 2014, 01:00:53
Ik dacht eigenlijk dat Alabang daar ook onder viel  :weetikniet:

Alabang is een onderdeel van Muntinlupa city en behoort bijgevolg bij Metro Manila maar is geen stad op zich.

Luke

Citaat van: Amice op zaterdag  6 december 2014, 01:00:53

Ook goed maar dan heb ik het over Manila city, een naam die hier nooit gebruikt wordt overigens het is altijd manila  voor dit gebied.
In deze defenitie is metro manila dan gelijk aan national capital region (NCR)

Ik dacht eigenlijk dat Alabang daar ook onder viel  :weetikniet:

ALABANG is deel van Muntinlupa.
Je woont nu toch in de buurt!

Amice

Citaat van: Luke op zaterdag  6 december 2014, 01:29:04
Citaat van: Amice op zaterdag  6 december 2014, 01:00:53

Ook goed maar dan heb ik het over Manila city, een naam die hier nooit gebruikt wordt overigens het is altijd manila  voor dit gebied.
In deze defenitie is metro manila dan gelijk aan national capital region (NCR)

Ik dacht eigenlijk dat Alabang daar ook onder viel  :weetikniet:

ALABANG is deel van Muntinlupa.
Je woont nu toch in de buurt!

Jawel maar ik draaide het altijd om en dacht Muntinlupa is een deel van Alabang was.
Het merendeel wordt ook over Alabang gesproken i.pl.v muntinlupa.
Bussen bv. rijden niet naar muntinlupa maar naar Alabang maar southstation (het eindstation van de bussen)is wel muntinlupa.

Zo ligt pilar(village) dus volgens iedereen in alabang maar zou dan onderdeel van muntinlupa moeten zijn.

Zo simpel ligt het blijkbaar niet.  :weetikniet:

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Luke

Citaat van: Amice op zaterdag  6 december 2014, 03:27:22
Citaat van: Luke op zaterdag  6 december 2014, 01:29:04
Citaat van: Amice op zaterdag  6 december 2014, 01:00:53

Ook goed maar dan heb ik het over Manila city, een naam die hier nooit gebruikt wordt overigens het is altijd manila  voor dit gebied.
In deze defenitie is metro manila dan gelijk aan national capital region (NCR)

Ik dacht eigenlijk dat Alabang daar ook onder viel  :weetikniet:

ALABANG is deel van Muntinlupa.
Je woont nu toch in de buurt!

Jawel maar ik draaide het altijd om en dacht Muntinlupa is een deel van Alabang was.
Het merendeel wordt ook over Alabang gesproken i.pl.v muntinlupa.
Bussen bv. rijden niet naar muntinlupa maar naar Alabang maar southstation (het eindstation van de bussen)is wel muntinlupa.

Zo ligt pilar(village) dus volgens iedereen in alabang maar zou dan onderdeel van muntinlupa moeten zijn.

Zo simpel ligt het blijkbaar niet.  :weetikniet:

Dus je woont nu in Pilar achter SM southmall Las Pinas.



Amice

Citaat van: Luke op zaterdag  6 december 2014, 05:44:08
Citaat van: Amice op zaterdag  6 december 2014, 03:27:22
Citaat van: Luke op zaterdag  6 december 2014, 01:29:04
Citaat van: Amice op zaterdag  6 december 2014, 01:00:53

Ook goed maar dan heb ik het over Manila city, een naam die hier nooit gebruikt wordt overigens het is altijd manila  voor dit gebied.
In deze defenitie is metro manila dan gelijk aan national capital region (NCR)

Ik dacht eigenlijk dat Alabang daar ook onder viel  :weetikniet:

ALABANG is deel van Muntinlupa.
Je woont nu toch in de buurt!

Jawel maar ik draaide het altijd om en dacht Muntinlupa is een deel van Alabang was.
Het merendeel wordt ook over Alabang gesproken i.pl.v muntinlupa.
Bussen bv. rijden niet naar muntinlupa maar naar Alabang maar southstation (het eindstation van de bussen)is wel muntinlupa.

Zo ligt pilar(village) dus volgens iedereen in alabang maar zou dan onderdeel van muntinlupa moeten zijn.

Zo simpel ligt het blijkbaar niet.  :weetikniet:
Dus je woont nu in Pilar achter SM southmall Las Pinas.


Neen zelfs ver daarvan af, zou het niet kunnen lopen.  IK zit vlakbij  Naga road.


Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent