Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Gevaarlijke regio's in de Filippijnen

Gestart door Amice, maandag 15 december 2014, 10:47:53

Vorige topic - Volgende topic

peldoman

Tot het een keer verkeerd gaat, en dan zegt de regering, tegen ons advies ingegaan, en toch er naar toe gereisd.
Hebben zij een excuus om niet veel voor je te doen.

nils

#21
Citaat van: peldoman op dinsdag 16 december 2014, 15:11:54
Tot het een keer verkeerd gaat, en dan zegt de regering, tegen ons advies ingegaan, en toch er naar toe gereisd.
Hebben zij een excuus om niet veel voor je te doen.
Het lijkt mij inderdaad dat dit soort reisadviezen ervan uitgaan dat je als argeloze toerist ernaar toe gaat.
De lokale bevolking weet doorgaans goed waar je wel en niet moet zijn.
Zo is er in Zamboanga een Moslim wijk Rio Hondo, laat je niet onnodig je gezicht niet zien als je buiten de stad reist en ga je niet met een banka op zee eilandjes in de buurt verkennen.
Ik heb me hierdoor nooit onveilig gevoeld in Zamboanga,
maar was er ook niet toen de rebellen daar in de stad huishielden.  :lachen:

daf105paccar

Ik heb kennissen die wel eens naar GenSan gaan.(de vrouw komt van daar)
De witneus man krijgt altijd enkele broers mee als hij buiten de stad gaat.
Zou geen luxe zijn volgens hun. :weetikniet:

gosternokke

Ik ben dus 2 dec geland op tambler airport van gensan. Niks aan de handd.op highways wel roadblocks met bijbehorende militairen.

Lorre

Citaat van: gosternokke op dinsdag 16 december 2014, 23:51:48
Ik ben dus 2 dec geland op tambler airport van gensan. Niks aan de handd.op highways wel roadblocks met bijbehorende militairen.

Ik wacht nog op de foto's van jou, je krant en je detailfoto van de krantendatum, al dan niet met je meisje (die me geen bal interesseert) erbij.

gosternokke

Kan je lang wachten vrees ik.  Ik hoef niks te bewijzen tegenover niemand.   En goed dat je zo duidelijk ben niet in fotoos te zijn geinteresserd, zal ik dan ook achtewege laten.

Lorre

Citaat van: gosternokke op woensdag 17 december 2014, 12:27:25
Kan je lang wachten vrees ik.  Ik hoef niks te bewijzen tegenover niemand.   En goed dat je zo duidelijk ben niet in fotoos te zijn geinteresserd, zal ik dan ook achtewege laten.

Lezen is blijkbaar ook niet je sterkste vak, ik schreef dat ik geen interesse had in foto's van je meisje.

Amice

Mja, wat de laatste 3 postings met gevaarlijke regio's te maken heeft weet ik niet. :weetikniet:
Bezijdens dan dat er wellicht groot alarm afgegeven moet worden voor alle vrouwen nu gosternokke daar is. :haha:

:ontopic:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

bananacreek

#28
Citaat van: Amice op maandag 15 december 2014, 10:47:53
N.A.V. de gewijzigde reisadviezen van  het ministerie kwam ik deze kaart van de Filippijnen tegen waar de rood gekleurde gebieden dus als gevaarlijk en niet reisbaar worden geacht.

Het oranje gedeelte is iets minder gevaarlijk maar wordt ook afgeraden, daaronder valt dus ook Davao, waar de zo geprezen Duterte de scepter zwaait en waar het volgens velen leden hier, juist zo veilig wordt geacht.

Wie heeft er nu boter op het hoofd, de leden of Buitenlandse  zaken?  :weetikniet:


Op dat betrokken ministerie in Nederland zitten een aantal zeer intellegente mannetjes die hier hoogstwaarschijnlijk nog nooit zijn geweest -laat staan hier langer hebben gewoond en dat allemaal onder de leiding van Dominee Rutte en consorten............ :lachen: :lachen:

Mr. speaker...nee..nee ik zit niet te slapen..ik was even aan het peinzen betreffende..mijn lekke band vanmorgen....misschien heeft de Taliban dan toch spijkers op het Binnenhof gestrooid?.... ach ...ja..ok...even nadenken.... :jajaja: :jajaja:....de Filipijnen....is dat niet het land waar een Nederlandse vogelaar nog steeds vast zit?...... :weetikniet: :weetikniet:


"Verdomme...sorry Lord...Verdulleme....Weer een lekke band...Waarom staan jullie daar allemaal te lachen?..Willen jullie misschien naar de Filipijnen gedeporteerd worden?"............ :negatief: :negatief: :negatief: :denk: :denk:



Treur niet vogelaar ik kom je zelf ophalen...kost wat het kost...........we trekken dat wel van de AOW'ers op de Filipijnen af ....de stakkers.......kunnen geen goede boerenvrouw meer vinden in Nederland?...... :lachen: :lachen:

Ok jongens...op naar Basilan op de Filipijnen want daar zit een landgenoot van ons al een paar jaar vast en kon daardoor zijn belastingen niet tijdig betalen..... :negatief: :negatief:

peldoman

Bananacreek, ga eens verder in over dat AOW afpakken?
Wat wordt afgepakt of minder dan?
Ik heb hier geen berichten over gelezen.