Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

betrouwbaarste weersvoorspellingen

Gestart door urak, zaterdag 31 januari 2015, 07:07:51

Vorige topic - Volgende topic

urak

waar kan ik betrouwbare weerbericht vinden voor palawan ? :cold:

Amice

Citaat van: urak op zaterdag 31 januari 2015, 07:07:51
waar kan ik betrouwbare weerbericht vinden voor palawan ? :cold:


Oh de meest betrouwbare kan ik je hier zo geven. :jajaja:

Vandaag geen weer in palawan

Dit is zo betrouwbaar want het is altijd onjuist.

:lachen:

Voor de rest zul je het moeten doen met:

http://pagasa.dost.gov.ph/weather/daily-weather-forecast

Er zijn ook nog de japanese,chinese en de usa vooruitzichten maar die missen net zo hard de uiteindelijke werkelijkheid.
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Lorre

Urak, heb jij internet? Ja? Tuurlijk, heb je dat, anders zou je hier niet kunnen posten...

Wat denk je ervan om eens google aan te spreken, een voorbeeld: weer+juli+palawan...???

Zulke zaken kan je zelf OOK opzoeken, net als: "wanneer had ik mijn meest harde erectie in 1998"...?

:hoedjeaf: :hoedjeaf: :hoedjeaf:

urak

Lorre, denk je nu echt dat ik naief ben , ben 56 jaar jong en ben niet aan mijn proefstuk qua reizen hoor !!!! , gewoon op zoek naar mensen met ondervinding in dit voormij onbekend  :smiley-philippines: , maar ja ge kunt van een ezel geen koerspaard maken hee  :lachen:

Lorre

Citaat van: urak op zaterdag 31 januari 2015, 08:55:55
Lorre, denk je nu echt dat ik naief ben , ben 56 jaar jong en ben niet aan mijn proefstuk qua reizen hoor !!!! , gewoon op zoek naar mensen met ondervinding in dit voormij onbekend  :smiley-philippines: , maar ja ge kunt van een ezel geen koerspaard maken hee  :lachen

Klopt, en van een idioot kan je geen wijs man maken, nietwaar urak??  Aan jezelf ken je een ander, nietwaar?  :biggrinn:  :haha:

Ronny55

Citaat van: urak op zaterdag 31 januari 2015, 08:55:55
Lorre, denk je nu echt dat ik naief ben , ben 56 jaar jong en ben niet aan mijn proefstuk qua reizen hoor !!!! , gewoon op zoek naar mensen met ondervinding in dit voormij onbekend  :smiley-philippines: , maar ja ge kunt van een ezel geen koerspaard maken hee  :lachen:
Die mensen met ondervinding vind je in een betrouwbaar weerbericht  :confused2:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

urak

on repond les imeiciles par le silence !!!! :daag:

Lorre

Citaat van: urak op zaterdag 31 januari 2015, 09:04:44
on repond les imeiciles par le silence !!!! :daag:

Indien je ''imbéciles'' bedoelt, schrijf het dan ook juist, stumperd!!!  Probeer het eens in het Nederlands...

Ben je daarom al 56???

pierrevanwies

Citaat van: urak op zaterdag 31 januari 2015, 07:07:51
waar kan ik betrouwbare weerbericht vinden voor palawan ? :cold:

Hier in de   :smiley-philippines:  is er in feite niks echt betrouwbaar....   :applaus:   :thumb:  

 en voor het weerbericht kun je best eens googelen 'daily weather forecast pagasa'

bananacreek

Ik vind dit toch wel redelijk overeen komen met wat ik ervaar hier....maar zodra er een LP area in de buurt is dan zit de sat foto VAST...

http://pagasa.dost.gov.ph/index.php/weather/daily-weather-forecast

Lenn

Ik kijk ook altijd naar de satelliet van pagasa en trek daar mijn eigen conclusies wel uit.Echter binnen een paar uur kan het helemaal veranderen.
Weermannen die daadwerkelijk een goed weerbericht kunnen geven bestaan niet.

peldoman

Wij hadden vroeger zo'n weerhuisje aan de muur hangen, ding voorspelde precies.
Ik was nogal gek op dat vrouwtje, als die naar buiten kwam kregen we mooi weer.
Was een zeer betrouwbaar vrouwtje. :lachen:



Pinocchio

Wij verblijven momenteel in Thailand en het is hier 38 graden, maar we krijgen berichten dat het ook in de Filippijnen enorm warm is en de hospitalen vollopen met mensen die oververhit zijn geraakt.
Zalig die 19 graden in Belgie :lachen:

Luke

Citaat van: Pinocchio op zaterdag  6 mei 2023, 09:41:57Wij verblijven momenteel in Thailand en het is hier 38 graden, maar we krijgen berichten dat het ook in de Filippijnen enorm warm is en de hospitalen vollopen met mensen die oververhit zijn geraakt.
Zalig die 19 graden in Belgie :lachen:

Extreme temperature  in Asia