Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

internet een drama in Davao

Gestart door peldoman, maandag 9 maart 2015, 07:37:00

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: Lenn op dinsdag 10 maart 2015, 11:33:48
Volgens Peldoman kan je globe niet verhuizen.En ach, als je gaat verhuizen is valt 32 euro aan kosten wel mee, toch?

Tja als je het in euro rekent niet en dan zal het nog wel goedkoper zijn dan in nederland neem ik aan.

Ik vermelde het enkel zodat peldoman een keuze/beslissing kan maken.
Anders zie ik hem straks nog boven op een jeepney zitten om te internetten.  :haha:



Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

opinie

Citaat van: Amice op dinsdag 10 maart 2015, 12:25:42
Anders zie ik hem straks nog boven op een jeepney zitten om te internetten.  :haha:


Dat wordt wel bijbetalen voor de Full-Aircon service.

Dit topic verrast me niet. Ik heb altijd gedacht: Hoe gaat ie in de  :smiley-philippines: wonen als ie al in  :nederlandsevlag: zo klaagt?

Is je verbinding traag in de  :smiley-philippines: ? Gewoon inburgeren en zeggen: Maybe tomorrow, maybe ......
Homo doctus in se semper divitias habet.
Phædrus

Lenn

Of gewoon een goede internetverbinding kopen?met evt. verhuiskosten.

peldoman

Citaat van: opinie op dinsdag 10 maart 2015, 13:07:54
Citaat van: Amice op dinsdag 10 maart 2015, 12:25:42
Anders zie ik hem straks nog boven op een jeepney zitten om te internetten.  :haha:


Dat wordt wel bijbetalen voor de Full-Aircon service.

Dit topic verrast me niet. Ik heb altijd gedacht: Hoe gaat ie in de  :smiley-philippines: wonen als ie al in  :nederlandsevlag: zo klaagt?

Is je verbinding traag in de  :smiley-philippines: ? Gewoon inburgeren en zeggen: Maybe tomorrow, maybe ......
Wat een gelul is dit,  eerste plaats klaag ik in Nederland alleen over de politiek zoals miljoenen anderen, verder heeft dit
te maken met iets kopen en niet geleverd krijgen, dan zeg zeg je niet maybe tomorrow of laat jij je wel besodemieteren.
Ik heb in meer landen op de wereld gewoond maar laat me door niemand bedonderen.

Pinocchio

Citaat van: peldoman op woensdag 11 maart 2015, 01:18:45
Ik heb in meer landen op de wereld gewoond maar laat me door niemand bedonderen.

...dan hou je het wellicht niet lang uit in de Filippijnen. :daag:

Amice

Citaat van: Pinocchio op woensdag 11 maart 2015, 05:25:54
Citaat van: peldoman op woensdag 11 maart 2015, 01:18:45
Ik heb in meer landen op de wereld gewoond maar laat me door niemand bedonderen.

...dan hou je het wellicht niet lang uit in de Filippijnen. :daag:

Correctie.....dan hou je het niet lang uit in deze wereld.

Want het schijnt tegenwoordig vrij normaal te zijn om te besodemieteren en hopelijk gaat die ontwikkeling een stuk sneller zodat de mensheid zich daarmee zelf heel snel ten gronde richt, beter verdient men immers niet. Vroeger noemde men volk die dat deed gajes, tegenwoordig schijnen dat steeds meer helden te zijn.

De Filippijnen hebben daar niet het patent op in ieder geval.

Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

tjenn

Ik heb een proces gewonnen in België omtrent een aannemer die mijn badkamer kwam renoveren. Uiteindelijk na maanden altijd maar het werk uit stellen terwijl ik al een voorschot had betaald van 2000 eurookes voor het gerief enz naar de vrederechter gestapt. Die gaf me gelijk en den aannemer werd veroordeeld. Tot nu na 2 jaar wacht ik nog op mijn centen. Verklaarde zich gewoon failliet en thats it. In België is dat een normale zaak geworden niemand kijkt daar nog van op.