Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

vermist in cebu

Gestart door innka3, woensdag 25 maart 2015, 19:35:32

Vorige topic - Volgende topic

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: kristof19 op maandag  6 april 2015, 15:21:42
Citaat van: bona op maandag  6 april 2015, 09:19:39
Bij deze wensen ik alle personen die een ernstige poging ondernomen hebben om mij te helpen, van harte danken.
Aangezien dit topic ondertussen overgeschakeld is op een gesprek over hoeren en dergelijke,
Verzoek ik de Moderator of beheerder vriendelijk en beleefd, dit topic te willen sluiten.
Nogmaals mijn allerbeste dank, ik kan enkel blijven hopen op een goede afloop.
Veel geluk in het leven aan allen.
Bona.

Spijtig Bona, er zijn hier enkelingen die geen reactie kunnen schrijven zonder het woord kut of stront of pis te gebruiken.
Maar dit topic moet daarom niet gesloten worden anders kunnen we alles sluiten waar die vunzige vetzakken gereageerd hebben.
spijtig genoeg hoort kris Kristof19 ook tot de groep van de [vunzige vetzakken] . in dit hele topic is het woord kut, stront of pis niet één keer voorgevallen . :ikkeniebegrijp:.

verder wens ik u ook veel geluk in uw leven Bona en succes met uw zoektocht .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

bona

Hallo Jens,
Dit topic wordt inderdaad door sommigen volledig misbruikt !
De vraag is nochthans heel eenvoudig : Kent iemand deze persoon en kan iemand mij enige inlichting geven ?
Ik heb alle mij bekende details gegeven, doch sommigen geven niets om de persoon, doch zijn enkel op sensatie belust.
Sommigen nemen wel degelijk de moeite mij te helpen, waar ik hun dankbaar voor ben.
Tot nu toe hebben alle pogingen, ook via Facebook, niiets opgeleverd.
Ik vind het dan ook uiterst jammer dat sommigen dit aangrijpen om hun smeuige verhalen in verband met drugs, hoeren, smokkel, misdaad te spuien.
Wellicht hebben deze personen niets beters te doen, vervelen zij zich steendood en is dit hun manier om even in de belangstelling te komen ?
Persoonlijk heb ik nog niet het genoegen gehad de Fillipijnen te bezoeken, dit is of was voorzien voor eind 2016, na mijn pensioen.
Wel heb ik reeds enkele malen Thailand bezocht, waar ik tot volgende week verblijf.
Daarom had ik mij aangesloten bij twee Thaise Fora.
Het ene, ik weet niet of namen toegelaten zijn, Thaise blog, is heel ernstig, indien mogelijk kan je de nodige info verkrijgen.
Wel is er een strenge moderatie zodat gesprekken, zoals ik thans voer, niet toegelaten zijn. Voor het overige : Prima.
Het andere, dat zich voorstelde als het Thailander forum waar elke inlichting kon verkregen worden rechtstreeks via de leden die meer afweten van Thailand dan om het even wie.
In werelijkheid bleek het een forum waar enkele betweters het hoge woord voerden, de andere forumleden belachelijk maakten, en de zogezegde moderator nooit ingreep.
Na korte tijd heb ik dat forum dan ook verlaten.

Nu, voldoende gepraat, hopelijk enig positief nieuws in de komende dagen zou welkom zijn.

Beste groeten.

Bona.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: bona op dinsdag  7 april 2015, 10:25:18
Hallo Jens,
Dit topic wordt inderdaad door sommigen volledig misbruikt !
De vraag is nochthans heel eenvoudig : Kent iemand deze persoon en kan iemand mij enige inlichting geven ?
Ik heb alle mij bekende details gegeven, doch sommigen geven niets om de persoon, doch zijn enkel op sensatie belust.
Sommigen nemen wel degelijk de moeite mij te helpen, waar ik hun dankbaar voor ben.
Tot nu toe hebben alle pogingen, ook via Facebook, niiets opgeleverd.
Ik vind het dan ook uiterst jammer dat sommigen dit aangrijpen om hun smeuige verhalen in verband met drugs, hoeren, smokkel, misdaad te spuien.
Wellicht hebben deze personen niets beters te doen, vervelen zij zich steendood en is dit hun manier om even in de belangstelling te komen ?
Persoonlijk heb ik nog niet het genoegen gehad de Fillipijnen te bezoeken, dit is of was voorzien voor eind 2016, na mijn pensioen.
Wel heb ik reeds enkele malen Thailand bezocht, waar ik tot volgende week verblijf.
Daarom had ik mij aangesloten bij twee Thaise Fora.
Het ene, ik weet niet of namen toegelaten zijn, Thaise blog, is heel ernstig, indien mogelijk kan je de nodige info verkrijgen.
Wel is er een strenge moderatie zodat gesprekken, zoals ik thans voer, niet toegelaten zijn. Voor het overige : Prima.
Het andere, dat zich voorstelde als het Thailander forum waar elke inlichting kon verkregen worden rechtstreeks via de leden die meer afweten van Thailand dan om het even wie.
In werelijkheid bleek het een forum waar enkele betweters het hoge woord voerden, de andere forumleden belachelijk maakten, en de zogezegde moderator nooit ingreep.
Na korte tijd heb ik dat forum dan ook verlaten.

Nu, voldoende gepraat, hopelijk enig positief nieuws in de komende dagen zou welkom zijn.

Beste groeten.

Bona.

ik heb natuurlijk wel begrip voor uw situatie ,en het is hoogstwaarschijnlijk goed bedoeld ,  maar je kunt het enkele  forumleden niet kwalijk nemen dat zij toch iets achterdochtig zijn en meer info willen hebben al vorens prijs te geven wat zei al dan niet weten over de persoon die u zoekt . hier is in mijn ogen niets mis mee als u begrijpt wat ik bedoel . zo niet kom ik het hier graag uitleggen .

en ja het loopt snel uit de hand daar hebt u gelijk aan . ik ken de desbetreffende persoon niet, maar wens u veel geluk met de opsporing .


jens.......
 
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

infas

Johan was/is lid van de Knights of Rizal, afdeling antwerpen.
het is echter al tweetal jaar geleden dat hij nog aanwezig was op een activiteit.
Een fellow knight heeft hem nog gesproken op de markt in knokke eind November.
De laatste keer dat ik Johan ontmoet heb vertelde hij mij dat hij in Bogo (noord-Cebu) een huis had gekocht, misschien verblijft hij daar.

Via via echter vernomen dat hij niet zo proper gehandeld heeft met een vriendinnetje in Davao.
Ik had vernomen dat hij op de zwarte lijst stond van de immigratiedienst omdat dat meisje nogal wat belangrijke personen kende....

joselito

Citaat van: bona op dinsdag  7 april 2015, 10:25:18
Het ene, ik weet niet of namen toegelaten zijn, Thaise blog, is heel ernstig, indien mogelijk kan je de nodige info verkrijgen.
Wel is er een strenge moderatie zodat gesprekken, zoals ik thans voer, niet toegelaten zijn. Voor het overige : Prima.

Misschien kunnen ze er hier lessen uit trekken want hier loopt het soms echt de spuigaten uit. Het hoeft niet op de  manier zoals boven beschreven  maar een gulden middenweg zou goed zijn.
Sommige verschrikken zich een aap als ze de opmerkingen hier lezen en haken gewoon af.

pierrevanwies

Citaat van: infas op woensdag  8 april 2015, 18:18:06
Johan was/is lid van de Knights of Rizal, afdeling antwerpen.
het is echter al tweetal jaar geleden dat hij nog aanwezig was op een activiteit.
Een fellow knight heeft hem nog gesproken op de markt in knokke eind November.
De laatste keer dat ik Johan ontmoet heb vertelde hij mij dat hij in Bogo (noord-Cebu) een huis had gekocht, misschien verblijft hij daar.

Via via echter vernomen dat hij niet zo proper gehandeld heeft met een vriendinnetje in Davao.
Ik had vernomen dat hij op de zwarte lijst stond van de immigratiedienst omdat dat meisje nogal wat belangrijke personen kende....

  zodus als je een vriendin hebt of een liefje die [belangrijke] personen bij de immigratie kent kom je op de zwarte lijst....   :confused2:   :denk: :ikkeniebegrijp:

   

   

bona

Citaat van: infas op woensdag  8 april 2015, 18:18:06
Johan was/is lid van de Knights of Rizal, afdeling antwerpen.
het is echter al tweetal jaar geleden dat hij nog aanwezig was op een activiteit.
Een fellow knight heeft hem nog gesproken op de markt in knokke eind November.
De laatste keer dat ik Johan ontmoet heb vertelde hij mij dat hij in Bogo (noord-Cebu) een huis had gekocht, misschien verblijft hij daar.

Via via echter vernomen dat hij niet zo proper gehandeld heeft met een vriendinnetje in Davao.
Ik had vernomen dat hij op de zwarte lijst stond van de immigratiedienst omdat dat meisje nogal wat belangrijke personen kende....



Dank je Infas,

Eindelijk een bericht waar ik mogelijk wat aan heb!
Johan is inderdaad regelmatig op de markt van Knokke.
Een huis kopen in Cebu is inderdaad ter sprake gekomen en de naam Davao doet ook een belletje rinkelen !!!

Over een buitenechtelijke relatie is nooit gesproken, dat is inderdaad iets wat men niet rondbazuint, doch absoluut niet onmogelijk.
In dat geval moet ik de hoop hem levend terug te zien niet opgeven, en afwachten hoe lang ze hem daar vasthouden bij de immigratiedienst.

Mocht je eventueel nieuwe informatie hebben stel ik dit ten zeerste op prijs.

Allerbeste dank, hoop doet leven.

Bona.

Amice

Als hij geArresteerd is dan wordt de ambassade daarover geinformeerd.
Wellicht daar de concrete vraag eens voorleggen?
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

jamietagabundok

Citaat van: pierrevanwies&segers op donderdag  9 april 2015, 01:25:11
Citaat van: infas op woensdag  8 april 2015, 18:18:06
Johan was/is lid van de Knights of Rizal, afdeling antwerpen.
het is echter al tweetal jaar geleden dat hij nog aanwezig was op een activiteit.
Een fellow knight heeft hem nog gesproken op de markt in knokke eind November.
De laatste keer dat ik Johan ontmoet heb vertelde hij mij dat hij in Bogo (noord-Cebu) een huis had gekocht, misschien verblijft hij daar.

Via via echter vernomen dat hij niet zo proper gehandeld heeft met een vriendinnetje in Davao.
Ik had vernomen dat hij op de zwarte lijst stond van de immigratiedienst omdat dat meisje nogal wat belangrijke personen kende....

  zodus als je een vriendin hebt of een liefje die [belangrijke] personen bij de immigratie kent kom je op de zwarte lijst....   :confused2:   :denk: :ikkeniebegrijp:

   

   

Ja, dat ligt er aan  :biggrinn:  Zolang het allemaal koek en ei is met je vriendin zal ze je niet rapporteren    :lachen:      Zou me niks verbazen in dat land als je vriendin de juiste contacten heb, dat het zomaar kan. 

bona

Citaat van: Amice op donderdag  9 april 2015, 06:10:55
Als hij geArresteerd is dan wordt de ambassade daarover geinformeerd.
Wellicht daar de concrete vraag eens voorleggen?



Dank je,
Een gemeentschappelijke vriend heeft de mogelijkheid geopperd dat hij zou uitgeschreven zijn uit Belgie, en ik daardoor geen inlichtingen krijg ?

Niet onmogelijk aangezien hij zowel voor zijn werk als prive, regelmatig in het buitenland is.

Zolang alles mogelijk is, blijft er hoop.

Bona.