Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Overtijd

Gestart door jamietagabundok, zaterdag 11 april 2015, 19:57:12

Vorige topic - Volgende topic

Amice

Citaat van: opinie op zaterdag 11 april 2015, 23:00:22
Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 11 april 2015, 22:24:57
Eerder was mij natuurlijk al opgevallen de dubbele moraal die ze er op na houd  . Ze heeft van begin af aan al laten weten niet aan anti- conceptie te willen doen, omdat het tegen de  richtlijnen van de kerk is.   Maar als je dan vervolgens  tussen de lakens alles doet wat god verboden heeft, ja  sorry maar dan denk ik toch , je ben alleen streng katholiek als het jou uitkomt,   en komt het je niet zo goed uit voor dat moment,  dan ben je blijkbaar ineens  niet meer zo katholiek  :confused2:

Voor jou is het nu te laat maar voor zij die nog kunnen bezinnen voor ze beginnen: ooit van een condoom gehoord?

Als men nog niet zeker is van de relatie en er geen gebruik van pil of spiraal is, gebruik dan toch een condoom! Jongens, komen jullie uit een derdewereldland waar ze dat niet kennen?


Hij wel net 3 weken terug vandaar.
Mja, haar kostje is gekocht blijkbaar maar het kan maar zo zijn dat ze per saldo zegt dat hij kan doen wat hij wil zodra het kind geboren is.
Zij gaat dan wel weer naar moeder terug die dolblij haarkleinkind accepteerd en opvoedt en zij gaat werken.

Alles is nog mogelijk met dit volk en daarmee zo facinerend hoe ze met dit soort zaken omgaan.

Maar goed ze is haar nestje al aan het bouwen dus ze heeft al bijna de zekerheid die ze wil en jamie ook anders heeft hij wel mooi tot 3 weken terug met de verkeerde kop gedacht.  :biggrinn:
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent

Adik

Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 11 april 2015, 19:57:12

Ik weet niet goed wat ik er verder nog van moet vinden.  Heb tijd nodig om van de schrik te bekomen. Het kom erg rauw op mijn dak vallen dit   :negatief:

Een paar dagen geleden schreef je dat ze je hart heeft gestolen en je je geen leven zonder haar meer voor kunt stellen ... gefeliciteerd!  :thumb:


P.S. Al dat gezeik over geld .. geld is maar bijzaak .. echt geluk zit van binnen! Binnen in een buikje misschien wel  :floet:

Lorre

Citaat van: Amice op zaterdag 11 april 2015, 23:28:55Zij gaat dan wel weer naar moeder terug die dolblij haar kleinkind accepteerT en opvoedt en zij gaat werken.

Welk werk?  De aan- en uitknop van de elektrische waterpomp (die nog gekocht moet worden of al gekocht is) bedienen?

Cosyns Guy

Wat ik zoal kan afleiden uit al de commentaren is dat er wel erg op de man gespeeld word,in dit geval de vrouw.
Bij mijn weten zijn er voor een eventuele zwangerschap nog altijd 2 personen nodig.
En als ze het bewust zo aan boord gelegd heeft kan ik haar  enkel maar feliciteren wat nogmaals bewijst dat vrouwen in veel gevallen verstandiger zijn in het bedenken van manieren van overleven dan wij domme mannen.
En soms versta ik sommige mannen niet,ze hebben een Filipijnse vriendin of vrouw en dan maar klagen...Ze is dit,ze is dat ....... en de kerels hebben geen jota benul van de gebruiken en cultuur van hun vriendin haar thuisland.
Voorbeeldje de kerk.Blijkbaar vergeten vele mannen dat dat er vanaf het begin er in gestampt word in veel gevallen,door de school,hun ouders...etc.
Heeft niks te zien met dubbele moraal,is hoe ze opgevoed zijn.


Ifugao

Even naar de apotheek gaan, pregnancy test kopen, plasje doen, druppeltje urine op het venstertje, 1 minuutje wachten en voila........ je weet het zeker.
1 rood streepje: niet zwanger, 2 rode streepjes: zwanger.

Op de zwarte markt is Cytotec te koop. Daarmee onderbreek je de zwangerschap. (illegaal) Wel binnen 12 weken doen.

jamietagabundok

Citaat van: opinie op zaterdag 11 april 2015, 23:00:22
Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 11 april 2015, 22:24:57
Eerder was mij natuurlijk al opgevallen de dubbele moraal die ze er op na houd  . Ze heeft van begin af aan al laten weten niet aan anti- conceptie te willen doen, omdat het tegen de  richtlijnen van de kerk is.   Maar als je dan vervolgens  tussen de lakens alles doet wat god verboden heeft, ja  sorry maar dan denk ik toch , je ben alleen streng katholiek als het jou uitkomt,   en komt het je niet zo goed uit voor dat moment,  dan ben je blijkbaar ineens  niet meer zo katholiek  :confused2:

Voor jou is het nu te laat maar voor zij die nog kunnen bezinnen voor ze beginnen: ooit van een condoom gehoord?

Als men nog niet zeker is van de relatie en er geen gebruik van pil of spiraal is, gebruik dan toch een condoom! Jongens, komen jullie uit een derdewereldland waar ze dat niet kennen?




  Ja, natuurlijk ken ik condooms,  hallo zeg ik kom ook niet uit een ei  :biggrinn:    En daar hebben we het ook uitgebreid over gehad,  en dat genoot wel mijn voorkeur   ook i.v.m met ziektes, je kent elkaar tenslotte maar een blauwe maandag.      Maar de visie van de kerk over condooms is bekend, en dat is dus ook de visie van mijn vriendin,   een condoom is ook een voorbehoeds middel en mag niet.

  Ze gaat in ieder geval vandaag een zwangerschapstestje kopen,   na veel aandringen,  en dan weten we het  vrijwel zeker  .Want vreemd genoeg heeft zij geen enkele behoefte om de test te doen    :ikkeniebegrijp:

boldy

Daar is niks vreemds aan want de meerderheid wilt maar al te graag een kind van een blanke.
het leven is net een lul keihard en veel te kort

Ronny55

Citaat van: jamietagabundok op zondag 12 april 2015, 07:25:35
Citaat van: opinie op zaterdag 11 april 2015, 23:00:22
Citaat van: jamietagabundok op zaterdag 11 april 2015, 22:24:57
Eerder was mij natuurlijk al opgevallen de dubbele moraal die ze er op na houd  . Ze heeft van begin af aan al laten weten niet aan anti- conceptie te willen doen, omdat het tegen de  richtlijnen van de kerk is.   Maar als je dan vervolgens  tussen de lakens alles doet wat god verboden heeft, ja  sorry maar dan denk ik toch , je ben alleen streng katholiek als het jou uitkomt,   en komt het je niet zo goed uit voor dat moment,  dan ben je blijkbaar ineens  niet meer zo katholiek  :confused2:

Voor jou is het nu te laat maar voor zij die nog kunnen bezinnen voor ze beginnen: ooit van een condoom gehoord?

Als men nog niet zeker is van de relatie en er geen gebruik van pil of spiraal is, gebruik dan toch een condoom! Jongens, komen jullie uit een derdewereldland waar ze dat niet kennen?




  Ja, natuurlijk ken ik condooms,  hallo zeg ik kom ook niet uit een ei  :biggrinn:    En daar hebben we het ook uitgebreid over gehad,  en dat genoot wel mijn voorkeur   ook i.v.m met ziektes, je kent elkaar tenslotte maar een blauwe maandag.      Maar de visie van de kerk over condooms is bekend, en dat is dus ook de visie van mijn vriendin,   een condoom is ook een voorbehoeds middel en mag niet.

  Ze gaat in ieder geval vandaag een zwangerschapstestje kopen,   na veel aandringen,  en dan weten we het  vrijwel zeker  .Want vreemd genoeg heeft zij geen enkele behoefte om de test te doen    :ikkeniebegrijp:
En ze heeft blijkbaar op haar strepen gestaan ....Condoom uit den boze en heeft alle moeite van de wereld gedaan om u daarvan te overtuigen, blijkbaar is het haar ook gelukt...Maar swat , dat zijn vijgen na pasen. De  :smiley-philippines: wet is raar als het om "onwettige " kinderen gaat . De moeder heeft de volledige verantwoordelijkheid, zowel voor het hoede recht als voor het onderhoud. De man heeft daarbij geen enkel zeggingschap maar ook geen enkele verantwoordelijkheid, Geen onderhoudsplicht, enkel op vrijwillige basis.
De mentaliteit van de meeste  :smiley-philippines: mannen komt dat prima uit, Maar ja niet iedereen ziet dat zo , er zijn ook mannen die perse hun verantwoordelijkheid vrijwillig opnemen, het is tenslotte je kind, zoals Guy al zei , je moet met twee zijn . Als je dan iet of wat zelfrespect hebt, weet je wat je te doen hebt. Eens het kind er is , speel de hoe, wat , waar, waarom gene rol meer.
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieƫn vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

josv

Het land zal altijd groener zijn aan de andere kant van de heuvel....

peldoman

Ook namens mij   :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: :congratualtionsis0: Papa!