Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Zonneenergie

Gestart door snah68, vrijdag 15 mei 2015, 21:34:10

Vorige topic - Volgende topic

jiggy

Achzo. Eindelijk snap ik het. Niet automatisch... er zit dus een schakelaar op maar geen sensor.
Ik vond dit item daatnet ook op Lazada. Wordt nu aangeboden aan 999 php / 4 stuks.
Maar het wattage is maar 1 W ?
Voldoende licht om zich te kunnen oriënteren, maar niet echt voor een afdoende binnenverlichting , neem ik aan?

peldoman

Ik weet niet of dat dezelfde zijn Jiggy, weet wel dat ik verrast was toen ik ze voor het eerst gebruikte.
Dacht ook, zal wel zoiets zijn zoals die solar sticks die je bij Blokker kan kopen 6 voor €20,00 een aansteker geeft meer licht.
Maar deze zijn gewoon fel, led lampjes, 2 voor een niet al te grote kamer is voldoende lijkt mij.
In het begin had ik ze op de veranda voor het huis, bij brownout kwamen de buren kijken waar dat licht vandaan kwam.

bananacreek

12V....................@ Unitop




tjenn

Mijn tuin hangt hier vol van solar lampen met de bedoeling indertijd toen ik hier maar 2 maal per jaar kwam om het spel wat te verlichten zodat er precies toch iemand thuis was. Van een caretaker moet ik niet weten en familie in huis ook niet. Speciaal op een ander eiland gaan wonen waar de familie eerst een vliegtuig of schip moeten nemen voor ze bij ons geraken  :lachen: Eigenlijk heb ik geen slechte familie hoor iedereen heeft een degelijke job maar toch. :lachen: Soms eenzaam maar we gaan regelmatig eens op bezoek naar Manila en zeker tijdens de feestmaanden. Heb die solars wel via conrad (duitse website) gekocht en die gaan redelijk lang mee mits om de paar jaren eens de batterijen te vervangen.