Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Bankrekening

Gestart door Bjorna145, zondag 17 juli 2022, 00:59:21

Vorige topic - Volgende topic

Bjorna145

Mijn vrouw kreeg van de week bericht dat haar contract met de Rabobank wordt verbroken.
Reden Het land waar u woont is door de Europese Commissie gekwalificeerd als een hoog-risico derde land. Dit betekent dat dit land een hoger risico heeft op financiering van terrorisme of het witwassen van crimineel geld. De dienstverlening vanuit Nederland door Rabobank aan klanten woonachtig in hoog-risico derde landen wordt stopgezet.

De bank heeft bovendien vastgesteld dat de rekeningen die u bij onze bank aanhoudt niet meer actief in gebruik zijn en u dus elders over een bankrekening beschikt.

Wij hebben de rekening stopgezet daat wij hem alleen maar als een spaarpotje geruikte dus de rekening was niet zo actief.

vraag hebben medeleden ook een soort gelijk bericht gehad?

m.vr.gr.

Johan

paco1938

HADDEN VROEGER REKENINGEN BIJ ARGENTA, OOK WANNEER WE NAAR SPANJE IMMIGREERDEN EN DAARNA NAAR DE FILIPIJNEN.
GEBRUIKTE REKENING OM PENSIOEN TE ONTVANGEN EN REGELMATIG GELD NAAR DE PHIL TE TRANSFEREREN AAN EUR8 PER TRANSFERT.
MIJN BEDRAG IN REKENING VERMINDERDE OOK EN NA ENKELE JAREN LIET DE MANAGER ME WETEN DAT DE KOST AAN EEN `NIET INWONER` EN SERVICE TE HOOG WAREN, MAAR WAS WEL COMMERCIEEL GENOEG OM NIET VERDER TE KLAGEN,
HEB DAN WEL MIJN REKENINGEN NA 6 JAAR IN DE PHIL , GESLOTEN IN BELGIE. TER INFORMATIE!