Goedkoopste manier van bellen naar filipijnen zonder skype.

Gestart door TranceXL, donderdag 21 november 2013, 15:28:49

Vorige topic - Volgende topic

Endomax

Heeft er iemand ervaring om via Whatsapp te bellen naar de Filipijnen. En enig idee wat de prijs is om van uit België naar de Filipijnen te bellen.

kristof19

Citaat van: Endomax op maandag 25 mei 2015, 19:48:55
Heeft er iemand ervaring om via Whatsapp te bellen naar de Filipijnen. En enig idee wat de prijs is om van uit België naar de Filipijnen te bellen.

whatapp is gratis bellen

Endomax

dus kan je gratis bellen van België naar de Filipijnen als ik het goed  begrijp via internet. Lijkt mij wel interessant

kristof19

Citaat van: Endomax op maandag 25 mei 2015, 20:18:27
dus kan je gratis bellen van België naar de Filipijnen als ik het goed  begrijp via internet. Lijkt mij wel interessant


beiden de app dowloaden en u kan gratis bellen....

Ronny55

Citaat van: Endomax op maandag 25 mei 2015, 19:48:55
Heeft er iemand ervaring om via Whatsapp te bellen naar de Filipijnen. En enig idee wat de prijs is om van uit België naar de Filipijnen te bellen.

Whats app is de zoveelste provider waarmee je gratis naar de  :smiley-philippines: en naar waarook kunt bellen. Het nadeel , je kan geen beltegoed kopen(voorlopig) wat met skype of Viber wel kan zodat je betrkkelijk goedkoop naar vaste en GSM # kunt bellen. Zelf gebruik ik skype , vind ik nog altijd de beste, goede verbinding en goedkoop naar vaste # . bv Als ik naar de pemsioenkas moet bellen is het luisteren naar hunne "juke-box" betaalbaar, +/- 50 min voor 1 eur. Via vaste lijnen kost me dat al rap 1 euro /min. Wil ik met iemand praten die niet online is , bel effe zijn GSM en vraag hen indien mogelijk, asap online te gaan. Je kan het gebruiken vanuit je desktop, laptop, tablet of i-phone....gemakkelijkste  :weetikniet:
Alles gaat, zelfs kiekens gaan en die hebben hun knieën vanachter .
Het komt er niet op aan WAT je kent maar WIE je kent.

janvanderijt