Nieuws:

eTRAVEL CARD via https://etravel.gov.ph

Hoofdmenu

Verzenden vanuit de Filipijnen

Gestart door mars, zaterdag 15 augustus 2015, 00:59:48

Vorige topic - Volgende topic

BartD

Meegeven met een Belg die met lege valies terugkeert naar Belgiƫ na een bezoek aan de Phils?
Ikzelf keer terug op 24 september.

robert van dijck

Verstuurd in een gesloten envelop, ruim voldoende gefrankeerd en met sticker voor luchtpost

nils

Belangrijke documenten inderdaad gewoon per express DHL/FedEx enz.
Meegeven zou ik zelf alleen bij bekenden doen.

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: jamietagabundok op maandag 17 augustus 2015, 01:29:29
Ja, zou kunnen   :denk:   Ik dacht hier op het forum te hebben gelezen dat bananacreek regelmatig een slof sigaretten naar zijn broer in  :nederlandsevlag: stuurdmet de post, en dat het in al die jaren nog maar zelden mis is gegaan.
:lachen: bij mij zijn ze zelden aangekomen , 1a2 slof gaat nog wel , maar in  :nederlandsevlag: krijg je al snel last met de douane.

2010, 3 om kartons a 50 slof =150 slof op de post getrapt richting Holland . en dat ging natuurlijk niet goed . ik kreeg keurig netjes een brief thuis , met de mededeling dat de peukjes in beslag waren genomen in Nederland . de verzending van uit de fils ging dus wel perfect.

net voor de kerst wil het nog wel eens mis gaan met versturen naar de Filippijnen, of dat komt door de drukte of door dat de postbode de post uit het buitenland los trekt bij vermoeden dat er wel eens geld in kan zitten en dan gewoon weg gooit  , ik weet het niet , maar heb hier slechte ervaring mee.  moet er wel bij vertellen dat het vroeger schering en inslag was en dat het momenteel vrij goed gaat. post naar het buitenland toe gaat meestal wel goed ,al komt het wel eens een paar weken te laat aan .

post met een risico dat het te laat of helemaal niet aankomt kun je dan beter niet met de reguliere post mee geven .
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

boldy

Ong een half jaartje geleden 3 verjaardagskaarten  met peso's opgestuurd in een dichtgeplakte enveloppe.
Alle drie zijn ze nooit aan gekomen. (degene die ze heeft had een leuke dag)  :jajaja:
het leven is net een lul keihard en veel te kort

klootzakken (voorheen Jens)

Citaat van: boldy op maandag 17 augustus 2015, 18:40:16
Ong een half jaartje geleden 3 verjaardagskaarten  met peso's opgestuurd in een dichtgeplakte enveloppe.
Alle drie zijn ze nooit aan gekomen. (degene die ze heeft had een leuke dag)  :jajaja:
het is net of die klanten daar dwars door de enveloppe heen kunnen kijken , als er geld in zit komt het nooit aan . :lachen:
grote mond tegen de baas , je mag op dit forum geen eigen mening hebben . dan volgt een ban , haha . verrek maar met het forum.
Reactie van de Admin: Bovenstaande werd door dit lid geplaatst nadat hij op zijn taalgebruik aangesproken werd. Zulke leden kunnen we missen.

Rich

Citaat van: jens op maandag 17 augustus 2015, 18:46:05
Citaat van: boldy op maandag 17 augustus 2015, 18:40:16
Ong een half jaartje geleden 3 verjaardagskaarten  met peso's opgestuurd in een dichtgeplakte enveloppe.
Alle drie zijn ze nooit aan gekomen. (degene die ze heeft had een leuke dag)  :jajaja:
het is net of die klanten daar dwars door de enveloppe heen kunnen kijken , als er geld in zit komt het nooit aan . :lachen:

Ze ruiken het denk ik  :lachen:
Rich de Nederbelg.

Blauwvinger

Alles gaat door de scan  :jajaja:

En als er bankbiljetten in zitten.......  :benweg:

LMBen

Ouderwets carbon papier doet de truc in het midden van de verjaardags kaart met geld.
Na 8jaar philipijnen weer terug europa

pierrevanwies

Citaat van: LMBen op maandag 17 augustus 2015, 21:50:03
Ouderwets carbon papier doet de truc in het midden van de verjaardags kaart met geld.


      [lol] dacht je nu echt dat ze daar in   :smiley-philippines:  nog altijd achterlijk zijn bij de philpost   :neeneenee:  :shhh:  .